חברת "ביפר", ספקית שירותי תקשורת וחברת ניתוב והעברת המידע הגדולה במדינה, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום ברשתות הרדיו הארציות - רשת ב', רשת ג' ו-88FM.
קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום עפר- הרץ- ליניאל- DDB יתמקד בשירות TELE SERVICE, מוקד מענה עסקי טלפוני הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
השירות מופעל על-ידי צוות נציגים מיומן העונים לשיחה בשם העסק ומספקים מידע ולוקחים פרטים מהמתקשר עפ"י אפיון שנבנה מראש עם הלקוח הכולל נוסח המענה, בעלי תפקידים בחברה, שעות פעילות העסק, מידע שיווקי ועוד. ההודעות מועברות ללקוח ע"פ דרישתו בפקס, בדוא"ל, SMS ו/או למכשיר הביפר.
הקמפיין כולל 4 תשדירים שונים המבוצעים על-ידי חיים צינוביץ' ושרית שרי המגלמים בעלי מקצוע שונים - דוד המוהל, משה המוסכניק, ז'אנט הספרית ועודד העו"ד - המציגים את הדילמה היומיומית: האם לענות לטלפונים ולוותר על זמן עבודה יקר או להמשיך לעבוד ולוותר על לקוחות. כך למשל מסביר דוד המוהל שאינו יכול "לחתוך ביד אחת וביד השניה לענות לטלפונים..." ואז כמובן בא ביפר TELE SERVICE לעזרו.
הקמפיין מדגיש את חשיבות הזמינות והשירות של העסק, אשר יכול לתת לשיחות לגלוש בשעות העומס ו/או מעבר לשעות העבודה כאשר אין מענה במשרד - כך שהעסק אינו מפספס אף לקוח.
היקף תקציב הפרסום 300,000 שקל.
קופירייטרים: אילן לזרוביץ' ואיריס קורדובה
תקציבאית: אליס גנון
משרד הפרסום: עפר- הרץ- ליניאל- DDB