X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מיהו טרוריסט? תשאלו את היימן עודה מדוע כוחות הביטחון מחכים לפיגוע הבא? קַבלו את המוּתג השיווקי אבי גבאי ולקינוח אפקט חזן
▪  ▪  ▪
יגוע במתחם הר הבית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הַהֵסַתְּתָּ וגם ירשת?
וּמי הוא הטרוריסט מספר 1 בישראל? - מדינת ישראל! הדובר הוא לא אחר מיו"ר הרשימה הערבית המשותפת, היימן עודה.
אכן, מול זַוועות ה'כיבוש', פיגועים קטלניים של פלשתינים, או של ערבים ישראלים, שהרשימה מייצגת, כמו בהר-הבית, ממש מחווירים. הפרת הסטטוס-קוו על ידם בהכנסת נשק לאתר הקדוש, מה פתאום? לגַנות את הפיגוע? לא יעלה על הדעת, בשעה שלא מדובר במחבלים, אלא, לא עלינו, איך לא, בקורבנות נרצחים מזרועה הארוכה של ישראל.
עם דמגוגיה לאומנית מסיתה, צינית ושקרית זו מצד המנהיגוּת הערבית, מה הפלא שיותר ויותר ערבים ישראלים שותפים בטרור נגד המדינה? והפרס, שהרשימה העויינת מקבלת, הוא חליבת הכספומט של ישראל, שנגדה היא חותרת בלי הפסקה. ועל כך כבר נֶאמר: ההֵסַתְּתָּ וגם ירשת?
לפנֵי, לא אחרֵי
כפי שפורסם, נושא המגנומטר והמצלמות בהר-הבית, להגברת הבטיחות באזור, עלה כבר בעבר. ובכל זאת, בגלל התחשבות יתר בערבים וברגישותם הנושא ירד מסדר היום. רק בעקבות הפיגוע התקדימי באתר, שבו נהרגו שני שוטרים, הוחלט על מימוש התוכנית.
השאלה שעולה שוב ושוב בעקבות פיגועי טרור, מהדהדת גם הפעם בחלל האוויר: מדוע רק אחרי פיגועים קטלניים, נזכרים כוחות הביטחון על החמרת אמצעי הביטחון, כפי שהיה גם בפיגוע בשער שכם, שבו נהרגה שוטרת מג"ב, הדס מלכא? מדוע לאור נפיצוּת האזור, לא ננקטים אמצעי התראה קפדניים מראש, וּבכך ניתן היה למנוע קורבנות מיותרים?
האם מניעת קורבנות אינה חשובה יותר מה'מה יגידו' אויבנו וּמדעת הקהל הערבית? בשום מדינה אחרת לא היו נמנעים מהגנה ביטחונית נאותה מתוך התחשבות או פחד מהאויב, וזה קורה רק בישראל.
פרסמת - נבחרת
בחירתו המטאורית של אבי גבאי, טירון פוליטי, לראשות מפלגת העבודה, אחרי תקופת התמודדות קצרה, מוכיחה שוב עד כמה הבחירות לכנסת הן כבר מזמן לא עניין אידיאולוגי, אלא אסטרטגיה שיווקית אישית של יחסי ציבור.
מעֵבר לניידוּת מפלגתית, דומה שמגמה זו צוברת תאוצה בשנים האחרונות, כשאחד האיפיונים המרכזיים שלה הוא מעבר של אנשי תקשורת לפוליטיקה. הללו מנצלים היטב את דעת הקהל ואת הכישורים התקשורתיים והדמגוגיים שלהם ככלי נשק בהתמודדות הפוליטית שלהם.
השיאן בתחום זה הוא, איך לא, העיתונאי הוותיק והמוכשר, ג'וניור יאיר לפיד, שבזכות יחסי ציבור טובים, גרף הכוכב הידוען 19 מנדטים וכיכב בסקרי בחירות, אחרי שחרש את הארץ בקמפיין תעמולתי יסודי. האין מתחרהו, איש העסקים, אבי גבאי, ששיווק את מיתוגו העצמי היטב, לפיד בגירסת העבודה?
אפקט חזן
ועוד בפרשת ח"כ אורן חזן, אשר כזכור צבר רקורד מפואר של 11 הרשעות בעבירות תנועה.
עזרא, אזרח ירושלמי, פעיל מוּכר בחברון, הסב את תשומת ליבי, שמַה זה קנס של 1500 שקל בשביל חזן, בגין מהירות מופרזת, אחרי הפרס שקיבל מראש הממשלה, מיליון שקל (!) מכספי ציבור (איך לא) בהסכם קואליציוני, על-פי חוק ההסדרים. הצחקתם אותו.
ועכשיו, צַפּוּ להרשעה הבאה, ה-12 במספר, אחרי שחזן צוחק וּמזַמר כל הדרך לבנק, בלי מכה בכיס.

תאריך:  17/07/2017   |   עודכן:  17/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנימין שינברג
'היהדות הישראלית' שמנסים לשווק לנו איננה פרשנות אלטרנטיבית לתורה אלא ניסיון להיות חלופה לתורה עצמה    זהו אוסף של רעיונות נחמדים של אנשים טובים שמסתמכים על התנ"ך כשנוח להם ומזלזלים בו כשזה פחות מתאים
שלמה פרלה
חשיבות אירוע זה נעוצה בכך שארבע המדינות הללו הידועות כמדינות וישגראד הן חלק מהאיחוד האירופי אולם מהוות גוש אופוזיציוני למדיניות הגוש בהנהגת גרמניה, בעיקר בנושא ההגירה הבלתי מרוסנת לאירופה
סימה שיין, רז צימט, אנה כתראן
המתיחות בין נשיא אירן, חסן רוחאני, למשמרות המהפכה, אשר ליוותה את מערכת הבחירות לנשיאות שהתקיימו במאי, גוברת בשבועות האחרונים ואף התפתחה לכדי עימות גלוי וחריף במיוחד    העימות פרץ סביב שני אירועים מרכזיים: מתקפת הטילים שביצעה אירן לעבר מטרות דאעש בסוריה; וביקורת שמתח הנשיא רוחאני על מעורבות משמרות המהפכה בכלכלה
יובל לובנשטיין
חלקם יגידו שהחניה טובה יותר, שנעים יותר לקנות שם, נקי יותר, שהעגלות נוחות ולא נתקעות, קופות מהירות וחלקם יגידו בגלל שבמקום מסוים קיים לחם, גבינה מיוחדת או דג מעושן שהם אוהבים או איכות הירקות טובה יותר
ראובן לייב
אין זו הפעם הראשונה שפיגוע רצחני, נוסח זה של סוף השבוע, עלול היה להתפתח, בסופו של דבר, לפיגוע אסטרטגי איום ונורא - לא רק בזירה הבינלאומית והערבית, אלא גם בתוככי מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il