X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי הרחש-בחש המתפרץ בתקשורת בכל ערוץ אפשרי ב"פרשת הצוללות" נראה, כי מפולת השלגים דוהרת במהירות והיא עתידה לסחוף את העומדים בדרכה אל תהום האבדון. ולהותיר אחריה הרס נרחב
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו, רוני אלשיך [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

נוכח התפתחות החקירות בפרשת הצוללות שמבקשת ישראל לרכוש ממספנות תיסן-קרופ הגרמניות יחד עם גל הענק של החשדות החמורים המציף את חיינו, נראה לי שראש הממשלה בנימין נתניהו זקוקה לייעוץ מקצועי בשאלה: איך להתמודד עם הצרה הזו כדי שלא יקדימו לומר שסוף כהונתו הגיע. על-מנת להפסיק את הרעמים והברקים של הסופה החמורה, אני מוכן להתנדב ולתת לנתניהו עצה שעיקרה פשוט - הפסק להיחבא אל הכלים ועשה מעשה. התקשר אישית למפכ"ל רוני אלשיך והודיע לו "ברחל בתך הקטנה" את הדברים הבאים:
"אני מבקש שתשלח למעוני ברחוב בלפור בירושלים, את מיטב החוקרים שתבחר על-פי שיקולך, כדי שאוכל למסור בהקדם עדות במה שהציבור מכנה "פרשת הצוללות". אני מתחייב שאעמיד את עצמי לרשות החוקרים, יהיו מי שיהיו, לכל פרק זמן שיידרש. כיוון שכל המדינה רוחשת שמועות על מעורבותי לכאורה בפרשה ולי אין דרך למנוע את הפגיעה החמורה בשמי הטוב, מבלי להיות מואשם בשיבוש החקירה. אני מרגיש חובה לעצמי לעמוד על זכותי, כמו כל אזרח מן השורה, ולהוכיח ש"אין כלום כי לא היה כלום". בנוסף לכך, כדי שלא תהיה הפרעה, אני מתחייב בפניך שרעייתי שרה לא תהיה נוכחת בחקירה. אני מאמין שתיענה לפנייתי זו ומבקש שהמשטרה תפרסם הודעה לעיתונות שממנה יהיה ברור שאני אישית ביקשתי למסור עדות ולא שאתם זימנתם אותי".
אילו אני המפכ"ל, הייתי משיב מידית בחיוב על בקשת ראש הממשלה ואומר כך: "אני מודה בכל הכבוד על בקשתך ואמלא אותה בהקדם האפשרי, אבל לפני שיתואם אתך המועד המדויק אני מבקש שתעביר אלי אישית את רשימת כל חשבונות הבנק שלך ושל בני ביתך, בישראל ובעולם, נכון להיום, כדי שנוכל לבדוק אותם.
בבקשתי זו אין כל הטלת אשמה, חס וחלילה, אלא רק כוונה לסייע לחוקרים לעשות את מלאכתם נאמנה. ובאותה הזדמנות ייתכן שיבקשו ממך להסביר נקודה אחת הנוגעת לבזק. וכדי שלא תטען שאני מנסה להכשיל אותך אומר לך במה המדובר. עם תחילת החקירה בעניין בזק וקשריו אתך של מר שאול אלוביץ, נכתב בעמוד הפייסבוק שלך, כי היו לך אתו רק "יחסי ידידות ולא מעבר לזה". אולם לפי מידע שפורסם בתקשורת עולה כי בנובמבר אשתקד חתמת על תצהיר שבו נכתבו הדברים הבאים: "החברות עם אלוביץ קיימת מזה כשני עשורים וכמו כל חברות בין בני אדם היא מתוחזקת על-ידי פגישות תקופתיות בהשתתפות ראש הממשלה, אלוביץ, נשותיהם ואחרים". בדברי הסיכום של התצהיר הוגדר אלוביץ' כ"רעו וחברו האישי של נתניהו מזה כ-20 שנה".
אני משוכנע, יאמר ודאי המפכ"ל, כי כיוון שאתה, אדוני ראש ממשלה, יודע, שאין לך כל נגיעה לפרשות השונות, הרי חשיפת העובדה שאתה משחק בקלפים גלויים, עתידה להסיר מעל ראשך, אחת ולתמיד, את כל עננת החשדות.
אחרי הדברים האלה, אני, כותב המאמר הזה, חייב להודות, לצערי הרב, שאני נראה בעיני עצמי כפתי תמים המאמין שסיטואציה כזו יכולה להתממש הלכה למעשה. וכי מדוע ייזום נתניהו מהלך שכזה? הרי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כבר הודיע לציבור שאין לראש הממשלה נגיעה לפרשה כלשהי מבין הפרשיות הנחקרות. אבל תמיד טוב לקוות - אומר לעצמי - אולי יקרא ראש הממשלה את הכתוב ויפעל על-פי עצתי.
יחד עם כל אלה ובעקבות הידיעות כי מיקי גנור עתיד, ככל הנראה, ליטול על עצמו את תפקיד עד המדינה בפרשת הצוללות, חשוב להבין כי חוקרי המשטרה לא נולדו אתמול ולכן הם מנסים לאתר עדי מדינה נוספים. היודעים את האמת לאמתה ומוכנים, תמורת חסינות, לחשוף את כל מה שהנוגעים בדבר משתדלים להסתיר במאמצים כמעט הרואיים.
על-פי הרחש-בחש המתפרץ בתקשורת בכל ערוץ אפשרי נראה, כי מפולת השלגים דוהרת במהירות והיא עתידה לסחוף את העומדים בדרכה אל תהום האבדון. ולהותיר אחריה הרס נרחב.

תאריך:  19/07/2017   |   עודכן:  19/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה מחפשת עדי מדינה נוספים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
נראה לי שאתה טועה בדבר פעוט
רפי לאופרט  |  19/07/17 12:53
2
רחש בחש
באום  |  19/07/17 18:05
 
- אתה טועה. השמאל צודק, מצב
בני בנקר  |  23/07/17 10:54
3
הייתכן שעמי דור-און
ב_שמואל  |  19/07/17 23:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
חיים שטנגר
התייחסות פומבית מזלזלת וחסרת אחריות של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, כמו גם סירובו המתמשך, ליתן דין וחשבון מפורט לציבור, בעניינים בפרשת הצוללות, פוגעת בתדמיתו, פגיעה אנושה. החזרה על משפט המנטרה, לפיו: "לא היה דבר ולא יהיה דבר", לא רק שאינה מטיבה עם נתניהו, אלא היא מחסלת סיכוייו כמעט כליל לחזור ולהיבחר כראש ממשלה מכהן
יואב יצחק
גנור מונה בספטמבר 2011 לקונסול כבוד של קפריסין לאחר לחצים שהופעלו על ממשלת קפריסין מצד משרד החוץ בישראל    בתקופה האמורה כיהן ליברמן כשר החוץ    במסגרת הסדר טיעון יאלץ גנור למסור עדות אמת גם בדבר מהות יחסיו עם ליברמן, ככל שהיו    קפריסין הייתה אחת הזירות הפיננסיות שבה השתמש ליברמן כמכבסת כספים
יואב יצחק
העדות נמסרה ביום חמישי (13.07.17)    בשלב זה ובטרם ייחתם עימו הסכם נעשית במשטרה ובפרקליטות עבודה מקיפה בניסיון להצליב את גרסתו    הפרקליטות דורשת חמש שנות מאסר; גנור ובא-כוחו מסכימים עד שנתיים מאסר בפועל    הפרקליטות והמשטרה התחייבו: אם לא יוסכם עימו על הסדר טיעון, לא ניתן יהא להשתמש ב"עדות הניקיון"
עידן יוסף, איתמר לוין
חדשות 10: המשטרה בוחנת את המידע שבידי אותו חשוד    ייתכן שמדובר בעו"ד רונן שמר, יד ימינו של מיקי גנור שכבר קרוב לחתימה על הסכם עד מדינה
יואב יצחק
פרשת תיק 3000: נתניהו ברק ואשכנזי יידרשו למסור עדות במשטרה בדבר תהליכי קבלת ההחלטות בנושא רכש הצוללות וכלי השיט    גירסת מפקד חיל-הים לשעבר, אליעזר (צ'ייני) מרום: התנגדתי לצוללת שישית; פעלתי נגד האינטרסים של טיסנקרופ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il