X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהו הבילוי הזוגי המועדף על הישראלים איזה בילוי הכי רומנטי בעיני הנשואים לעומת הרווקים? - כל התשובות בסקר מקיף לקראת וולנטיין דיי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
ירושלים - המועדפת על המתכננים להינשא

בשבוע הבא יחגגו בכל העולם וגם בישראל את וולנטיין דיי - חג האהבה. לקראת היום הרומנטי נערך סקר מקיף שבדק את מדד הרומנטיקה של הישראלים - התוצאות היו מפתיעות.
מהסקר שערך המותג 'דיאט קוקה-קולה' עולה כי העיר הרומנטית ביותר בעיני הישראלים להציע בה נישואין היא לא פחות מאשר - ירושלים - בירת ישראל. ממצאי הסקר מעלים כי 26% מהישראלים בחרו בירושלים, כעיר הכי הרומנטית המתאימה ביותר להצעת נישואין, אחריה דורגה קיסריה (26%) ואחריהן ראש פינה (11%), אילת (10%), תל אביב-יפו (9%), זכרון יעקב (8%) וצפת (2%).
מפילוח הסקר על-פי מצב משפחתי עלה כי ירושלים הוכתרה לעיר הכי מתאימה להצעת נישואין ברוב גדול מקרב הזוגות הנישואים (28%) לעומת קיסריה (21%), ראש פינה (14%), אילת (10%), תל אביב-יפו (8%), זכרון יעקב (12%) וצפת (5%).
הרווקים הפתיעו כשבחרו דווקא בקיסריה כעיר הכי מתאימה להצעת נישואין (29%), לעומת ירושלים (23%), ראש פינה (5%), אילת (10%), תל אביב-יפו (11%), זכרון יעקב (9%) וצפת (4%).
הבילוי הרומנטי של ישראלים: סופ"ש בצימר בצפון
מהסקר עולה כי 46% מהישראלים ציינו כי בילוי זוגי בסוף שבוע בצימר מבודד בצפון, הינה הסיטואציה הרומנטית ביותר לבילוי אינטימי. לעומתם, רק 2% מכלל הישראלים ציינו כי להקריא שיר אהבה אחד לשני – הינה הסיטואציה הכי רומנטית.
19% מהישראלים ציינו כי לצפות ביחד בשקיעה על חוף הים הינה הסיטואציה הרומנטית ביותר, 10% בחרו למלא את הבית בפרחים ונרות, 8% ציינו ארוחת גורמה לאור נרות ו-7% ציינו את שיא הרומנטיות בלהתכרבל יחד על הספה מול סרט עם פופקורן.
התל אביבים מקריאים שירי אהבה; הירושלמים - מעדיפים צימר
מפילוח דמוגרפי עלה כי תושבי ירושלים והסביבה סבורים כי בילוי לסוף שבוע בצימר מבודד היא הסיטואציה הרומנטית ביותר (54%), לעומת תושבי חיפה והצפון (49%), תושבי השרון (49%)תושבי תל אביב והמרכז (47%) ותושבי השפלה והדרום (34%).
בתל אביב והסביבה מאמינים בשירי אהבה יותר מבכל מקום אחר בארץ. 5% מכלל תושבי ת"א והסביבה ציינו כי להקריא שיר אהבה זה הכי רומנטי בעיניהם לעומת 2% בממוצע בשאר חלקי הארץ.
חוף הים והשקיעה מושכים במיוחד את תושבי השפלה והדרום: 26% בחרו בצפייה ביחד בשקיעה על חוף הים כסיטואציה הרומנטית בעיניהם, לעומת 22% מתושבי ירושלים והסביבה, 14% מתושבי ת"א והסביבה, 18% מתושבי הצפון והסביבה ו-14% מתושבי השרון.
בירושלים הכי פחות מאמינים בארוחה רומנטית לאור נרות כסיטואציה הכי רומנטית: רק 2% מהירושלמים בחרו בסיטואציה זו כרומנטית ביותר לעומת 9% מקרב תושבי ת"א והמרכז, 4% מקרב תושבי חיפה והצפון, 10% מקרב תושבי השרון והדרום ו-17% מתושבי השרון.
הנשואים רוצים צימר; הרווקים מעדיפים להתכרבל על הספה
מפילוח הסקר על-פי מצב משפחתי נראה כי הסיטואציה הרומנטית ביותר בעיני זוגות נשואים (53%) היא סוף שבוע בצימר מבודד בצפון. במקום השני - למלא את הבית בפרחים ונרות (13%), זאת לעומת 33% מקרב הרווקים שבחרו בצימר ו-7% שציינו למלא את הבית בפרחים ונרות. הסיטואציה הרומנטית החביבה על הרווקים היא - להתרכבל יחד על הספה ולצופת בסרט עם פופקורן.

תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היכן מעדיפים הישראלים להציע נישואים?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מסכן ישראלי שמתחתן ברבנות
א. כהן  |  7/02/07 10:26
2
טבריה כבר לא רומנטית???>>>טבריה והסביבה בלילות= הכי רומנטיים שיש!!! ל"ת
הזקן  |  7/02/07 13:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
מחקר חדש בבית הספר למדעי המדינה באוניברסיטת חיפה קובע: יותר מ-300 אירועי טרור יהודיים ארעו בישראל מאז הקמת המדינה, אבל למדינה אין עדיין אסטרטגיה סדורה למאבק בטרור היהודי    לדברי כותב המחקר, ברגע שמקבלי ההחלטות בישראל מזהים כי מבצעי אירועי הטרור או הסיבה שבשמם בוצעו הפעולות קרובים אידיאולוגית לקהל הבוחרים שלהם, הם מעדיפים לא לצאת בצורה נחרצת נגד הפעולות ולהורות על תגובה מתונה
עידן יוסף
קטע מדיוני ועדת וינוגרד שנחשף בגל"ץ מגלה שאחד מחברי הוועדה השווה את התנהלות הממשלה בחזית הסורית למחדל מלחמת יום הכיפורים
הדר פרבר
קמבודיה היא אחת מהמדינות העניות ביותר בעולם וכ-35% מ-14 מיליון תושביה חיים מתחת לקו העוני עם הכנסה של חצי דולר ביום
אלעזר לוין
הוציא את הבעלות ממגדל    דמי השכירות הופחתו מ-17 ל-13 דולר למ"ר    עסקה לפי 1,800 דולר למ"ר
מוטי אקסמיט
לפני שלושה שבועות הוגש כתב האישום נגד הנאשם ברצח תאיר ראדה בקצרין בו הוא מואשם ברצח בכוונה תחילה    אשתו של זדורוב אמרה הבוקר כי היא בטוחה בחפותו של בעלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il