X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סוכנות AP חשפה השבוע את סיפורו האמיתי של התוכי המפורסם בעולם אשר החל את דרכו באתרים כמו YouTube ומטקפה, וכעת מופיע בערוצי הטלוויזיה בארה"ב
▪  ▪  ▪

מי עומד מאחורי A.J, התוכי שעשה היסטוריה והפך להיות הסלבריטי הראשון מעולם העופות שהתפרסם דרך האינטרנט? סוכנות AP חשפה השבוע את סיפורו האמיתי של התוכי המפורסם בעולם אשר החל את דרכו באתרי שיתוף הסרטים, כמו YouTube ומטקפה, וכעת מופיע בערוצי הטלוויזיה הנחשבים בארצות הברית.
דקה אחת ושלוש עשרה שניות בדיוק - זהו אורך הסרטון שבו צולם ותועד A.J על-ידי דויד קוטה, הבעלים שלו. בסרטון מפגין A.J את כישוריו המדהימים בגולף ובכדורסל. לא רבים יודעים, אך את כישורים אלו רכש A.J במשך חודשים רבים של אימונים ועבודה מפרכת.
את הצלחתו המסחררת של A.J חייב דויד לחמש עשרה דקות אחרות של תהילה לשני תוכים שהחזיק בבעלותו לפני יותר משש עשרה שנים. שניהם מתו בנסיבות מוזרות. את הראשון קיבל דויד מעמיתה שלו ללימודים במכללה. היא השאירה לו אותו כדי שישמור עליו, אך הוא מת לפתע. "מדובר בחוסר מזל", אומר דויד.
בניסיון למצוא נחמה, רכש דויד תוכי נוסף בשם אקסל, אשר ליווה את להקת Guns N' Roses בהופעות. בשנת 1990 הוא אמור היה להופיע עם אקסל בתוכנית הטלוויזיה המפורסמת The Tonight Show שהונחתה אז על-ידי ג'וני קרסון. שעות ספורות לפני המופע נרדם שותפו לחדר במיטתו שבמעונות האוניברסיטה ועלה בטעות על התוכי.
השמועות על מות התוכי של להקת Guns N' Roses היכו גלים מייד והגיעו למהדורות החדשות בעולם כולו. באותו לילה הפך ג`וני קרסון את התקרית לקומדיה, בה נערך לאקסל טקס הלוויה מלאכותי בו צפו מילוני אנשים.
לאחר התקרית רכש דויד את A.J והחליט להשקיע בו את כל מרצו. A.J הייתה בחירה מצויינת, הוא היה בעל כישרון טבעי גדול ויכולת קליטה מהירה במיוחד. דויד אומר כי כשרונותיו ויכולת הלימוד של A.J עלו על כל תוכי אחר שהיה ברשותו.
עם זאת, רק לאחר 16 שנה, כשהעלה דויד סרטון תיעוד קצר ל-YouTube, קיבל A.J את תהילתו העולמית.
כיום מככב A.J באתרי שיתוף רבים, יש לו עמוד משלו באתר הקהילות MySpace.com והוא מופיע בערוצי טלוויזיה רבים ברחבי העולם כולו. בין השאר, הוא זכה גם בתחרות "הציפור המוזרה ביותר" שנערכה בערוץ MagRack, בה השתתפו כוכבים מפורסמים כמו קארול ספיני, ששיחקה את Big bird ברחוב סומסום וטיפי הארדן שישחקה באלפרד היצ`קוק.

pConBiz - סיכומים טכנולוגיים למנהלים להגדלת הרווחיות העסקית
תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
15 חודשי מאסר לצעיר קרואטי שהורשע בהשחתת בית ספר של חבד בווינה, בנובמבר האחרון    במהלך טיול בווינה עבר בסמוך לבי"ס של חבד והחליט ש"יש יותר מדי יהודים במדינה"
מערכת PCאון
אחד הפטנטים הטובים ביותר של סוני הוא ה- Sony VN-CX1 או בשם העברי שהענקנו לו אנחנו - העכבפון - עכבר מחשב מרהיב המשמש גם כטלפון
מערכת PCאון
מזה כשנתיים שנשיא ארצות הברית המכהן מככב בגוגל בראש התוצאות תחת חיפוש הביטוי miserable failure (כשלון חרוץ)    כעת, לאחר שעדכנה גוגל את אלגוריתם החיפוש שלה, תוקנה התקלה, ובוש לא יופיע יותר כאביר הכישלונות, לפחות בגוגל
מערכת PCאון
מפתחים של פרויקט הקוד הפתוח שמטרתו לייצר תוכנת תרגום בין מסמכים בפורמט OpenDocument (או ODF) לבין מסמכים בפורמט Open XML, הכריזו על שחרור גרסא 1.0 של הטכנולוגיה
הילה רפופורט
לטענת הנציג האירני לשיחות על הגרעין, עלי לריג'אני, יתקיימו שיחות בין אירן לנציגי מדיניות המערב, בגרמניה, בתחילת השבוע הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il