X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוגי יעלון - המטריף בשער של הצוללות - נזכר לפתע שהוא איש ההתיישבות וההתפשטות ומכריז על עוד מיליון מתנחלים ביש"ע ואם זה לא מספיק ככותרת, הוא גם מנבא שלא יהיה "שלום" עם הפלשתינים כי הם לא יוותרו על השטחים שבידי ישראל מאז 1948, בתרגום שלי להצהרתו האלוף עמירם לוין - נכשל בפוליטיקה והפך לנביא זעם וחורבן כמו כמה מעמיתיו
▪  ▪  ▪
יעלון. כבר נמצא שם [צילום: פלאש 90]
נוסחה חדשה
הח"כית, ההיפית, לובשת השחורים גב' מרב מיכאלי, פיתחה נוסחה חדשה וכאילו מדעית, להורות, למשפחה ולגידול ילדים. בתור מומחית בתחום ההורות והילודה הצהירה מספר תיזות "אוויליות", בסבר פנים רציני.

מחיקת ישראל
הסכם הפיוס פת'ח חמאס - פיקציה וירטואלית, שלא מחזיקה מים. הם מצהירים בכל פורום בעולם שמטרתם, לא שלום אלא "מחיקת" ישראל. אלה הם הפרטנרים, אלה השכנים, את המנהיגים שלהם צריך לסרס.

בוגי יעלון - הרים את הפריסקופ לימין
בכותרת הראשית בעיתון הארץ מיום 22.10 יעלון מצהיר: יש מקום לעוד מיליון מתנחלים. לא יהיה שלום. זהו בוגי הקיבוצניק האמיתי איש ההתיישבות. זהו יעלון שסוף-סוף רואה את המציאות במבט רחב יותר ולא דרך הפריסקופ של הצוללת. ולהבדיל מאבי גבאי שפונה ימינה יעלון כבר נמצא שם ומחפש את מקומו עם נעליים גבוהות על גבעות יש"ע.
מרב מיכאלי - מועמדת לאם השנה והאישה האידיאלית
על ההצהרה של ח"כ מרב מיכאלי בנושא הורות-ילדים-משפחה והתערבות המדינה לקבוע התאמה להורות - אז אומנם בראיון לפגוש את העיתונות עם רינה מצליח היא קצת הסתייגה מהדברים, קצת הסבירה אותם, קצת לא הבינו את כוונתה שהמשפחה הגרעינית היא המקום המסוכן ביותר לילדים. אז נכון יש פה ושם חריגות וסכנות שבאות מבפנים מהמעגל הסגור, אבל להגיע למסקנות קיצוניות כאלה המרחק רב. אם לסכם את התיאוריה שלה על נישואים, ילדים והורות במילה אחת - "אווילות", בכמה מילים - דברי הבל עטופים בציפוי כביכול אינטליגנטי. למה ההצהרה שלה דומה: לתפוח עץ אדום יפה מבחוץ ורקוב מבפנים.
הסכם הפיוס פת'ח חמאס - לא שווה את הנייר
מדובר באירוע שהוא פייק היסטורי שתוך זמן קצר ייהפך בעצמו להיסטוריה. האיחוד לא מחזיק מים ובנוי כולו על זרימת כסף שילך בעיקרו לכיסי חמאס וחלקו יוזרם למנהרות. החלום הרטוב שחמאס יתפרק מנשקו דומה לנבואה שאירן תוותר על הגרעין, קוריאה הצפונית על האיומים, רוסיה על השפעתה במזרח התיכון והפלשתינים על חלום זכות השיבה. מסקנה - כדאי ומומלץ למומחים ולפרשנים לקרוא פעם נוספת את הספר פשר החלומות של פרויד.
ברגע האחרון
האלוף עמירם לוין (אלוף פייק הצפון לשעבר), כמו כמה מעמיתיו לשעבר מצה"ל, אחרי שנכשל קשות בפוליטיקה, במרוץ לראשות המחנה הציוני, הפך פתאום לנביא זעם וחורבן והפחדה, מרוב תסכול, ייאוש פוליטי ואי הבנת מציאות מדינית חדשה.
אני מאמין שאם היה היום אלוף פייק צפון, בתנאים שנוצרו, היה מטיף לתגובה חריפה יותר כנגד נסיונות ההתבססות האירנית בסוריה ובלבנון, אבל כפוליטיקאי שכשל, מחפש פתאום פלטפורמה של גמגום, פיוס והפחדה. כמה עצוב וכמה חבל.
  • הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות ופרשן משפטי בהווה.

תאריך:  24/10/2017   |   עודכן:  24/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אז מה היה לנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אני חוזר על דברי בפעם המי יודע
מגיב ותיק  |  24/10/17 21:08
 
- למי אתה מתכוון, לקציני המטכ"ל
ב_שמואל  |  25/10/17 08:50
2
דברים מדוייקים כתב כאן עו"ד
הכל נכון וצודק  |  25/10/17 05:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
שליחו המיוחד של דונלד טראמפ למזה"ת, ג'ייסון גרינבלט: "בניית שלום בר קיימא, תיקח עוד זמן רב"    סעודיה: "לא יהיה שיתוף פעולה עם ישראל ללא הקמת מדינה פלשתינית עצמאית שבירתה מזרח ירושלים"
יאיר ויסמן
ישראל הורסת בתים יהודים ביו"ש בתירוצים אומללים להפליא שארה"ב אפילו לא הייתה מעלה על דעתה
גד גזית
ההסדר החלקי - הבעיה והדילמה היום כולה ישראלית! כמה שגודמן ינסה לברוח מהתמודדות עם הבעיה היא תסיג אותו    אין יותר מנוס מהתמודדות פנים ישראלית    אין שום טעם בלידחות עוד ועוד את ההכרעה מאימת הקרע הפנים יהודי הנצפה, בין הימין בהובלת הלאומנות הדתית לבין המרכז שמאל החילוני    עם ישראל חייב להכריע בתוכו מה נכון חיוני ונחוץ למדינת ישראל
עומר כרמון
בימים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות הפלשתיניות בקריאה להחרמת הפסטיבל    דובר הפסטיבל הסביר כי הוחלט להיענות ללחץ הציבורי, מכיוון שהבמאי אינו מתנגד לנורמליזציה עם ישראל
איתמר לוין
נאור דחתה בקשה לעכב את הריסתם של שבעה מבין 17 הבניינים בגוש-עציון שהורה בג"ץ להרוס    קובעת: העובדה שהם בנויים רק חלקית על קרקע פלשתינית פרטית כבר הובאה בחשבון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il