X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הציבור הנאור, הוא תלמידו המובהק של לנין וסטלין. מבחינתו הוא האוחז באמת המוחלטת, ולכן יש לו מטרה אחת ויחידה, להפיל את השלטון הלאומי יהודי מסורתי ודתי חרדי, בכל דרך ואמצעי, ולהשיג את השלטון בכל מחיר
▪  ▪  ▪
הפגנת השמאל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מהו אותו כוח שמופיע כעת במלוא המרד התקשורתי, הפוליטי, החברתי והמשפטי? זהו מרד הכוחנות. ברית הבריונים.
חופש הוא לא עבור הציבור הרוחני אלא רק עבור הציבור הכוחני. חופש יהיה רק למחנה בית המשפט העליון והיועצים המשפטיים והתקשורת המגויסת. לנין, כתב במאמרו הנודע 'מה יש לעשות', שמהפיכה אמיתית אינה יכולה לשאת חופש ביטוי וחילוקי דעות וחילופי דעות אמיתיים או "משחק אינפנטילי בדמוקרטיה לסוגיה". הציבור הנאור, הוא תלמידו המובהק של לנין וסטלין. מבחינתו הוא האוחז באמת המוחלטת, ולכן יש לו מטרה אחת ויחידה, להפיל את השלטון הלאומי יהודי מסורתי ודתי חרדי, בכל דרך ואמצעי, ולהשיג את השלטון בכל מחיר. הדרך הבטוחה לעשות את המהפך הפוליטי תרבותי, היא מלחמת שמד אזרחית, או בלשונו של לנין "החלפה" של כל "הכוחות הבלתי מתקדמים", ב"אוונגרד מהפכני אמיתי". זאת ועוד, למדתי רבות מספרו הגאוני של ארז תדמור.
מה שאנו רואים בשנים הארוכות כלפי בנימין נתניהו ואשתו, ילדיו והבוחרים במחנה היהודי ישראלי זקוף הקומה הלאומית, הוא מסע הכפשה אישי, הנוקט בכל האמצעים, מגייס את כל הכוחות והנפשות למטרה אחת וממוקדת, ליצור דה-לגיטימציה של האיש ושל הבוחר הישראלי שמסרבים להיכנע לטרור הערבי והמוסלמי, ולטרור של ארגוני השמאל עתירי המימון הזר.
המתקפה המתמדת, החריפה, הארסית, האכזרית ביותר, היא נגד אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו. כל אדם בעל מצפון, הגון וישר, חברתי ומוסרי, חייב להתקומם כנגד הרוע הזה של השמאל ודובריו, שאינם מנסים למצוא חן, להיות נחמדים, לקרב לבבות, להתחנף או לחתור לאחדות. כל אלה זרים לו בתכלית, לשמאל הבריוני, והוא משתמש במכבסת המילים היפות האלה, רק כדי לפזר מסך עשן וללכוד תמימים ברשת הפיתוי והשיסוי וההסתה שלו. השמאל בא לנצח - ובכל דרך אפשרית. הוא כותש, כובש, ולא איכפת לו שהוא יהרוס כל חלקה טובה בביטחון, במדיניות, בתרבות, בלכידות האומה כנגד אויביה.
השמאל יוצר מצב כאילו הרעיונות והאידיאות של התורה והמצוות, של הכיפות הסרוגות, של המגבעות השחורות, של הכיפות השקופות והמסורתיות, כאילו הם כולם הזויים, רוצחי ראש הממשלה רבין, ומביאים את המדינה לסכנה קיומית ממשית. השמאל יוצר מצב כאילו כל אלה, שאינם שייכים למחנהו, הם מושחתים וגנבו כספים מהפריפריה להתנחלויות. כל אלה הם שקרים, שבכל פעם מתברר, שהשמאל עצמו מתגלה בשחיתותו, בזיוף תוצאות בחירות, בהקמת עמותות קש, במימון זר, בהלשנה לאומות העולם, בתמיכה בחרם על מוצרים ישראלים ועל המדינה ומוסדותיה.
השמאל יוצר מבול תרבותי של כפירה, חילון, שנאת דת ודתיים, שנאת מתנחלים וימניים, וזריעת מחלוקת סביב קדושת הכותל, קדושת חיי המשפחה, קדושת העם היהודי, תוך ליבוי יצרים ומחלוקת בין זרמי היהדות המגוונים. היטיב לנסח זאת נביא הכפירה השמאלני, יוסי שריד: בכוחנו הדל, נשתדל לשבור את הסמלים, לשחוק אותם, לעמעם אותם. את רוח הכפירה הזו, ניתן לזהות בבירור, בכל תערוכת סיום או כנס של בצלאל או המדרשה לאמנות או שנקר, בהם תמצא עירום, ביזוי סמלים מקודשים ליהדות וליהודי, וולגריזציה ופרובוקציה. גם שרת המשפטים איילת שקד שימשה כמטרה לרוע הזה, כאשר בתערוכה בשנקר הוצג איור עירום שלה.
השמאל פוגע, מסית, מזיק, שוחק, מעמעם סמלים וערכים טבעיים, בהם ערכי משפחה, פטריוטיות, אהבת הארץ, צניעות איש ואישה, תרבות של כבוד למבוגרים ולחכמינו ונביאינו, המתקפה חסרת תקדים בתולדות העם היהודי נגד רעיון הלאום וסמליו ובלגיטימיות של ישראל כבית לעם היהודי.
בעת הזאת, אנו נקראים להתחדשות תרבותית ואינטלקטואלית, להתפכח מהכיבוש והדיכוי התודעתי, מצד אליטות שהולכות ומקצינות. אסור לנו להתפתות שוב ולהיות אידיוטים שימושיים בידי כוחות שדרכם מובילה למשבר זהות מגדרי, אנושי, אישי וציבורי, לאומי ובינלאומי. משבר הערכים, הבורות התרבותית הנוראה בקרב ילדים, נוער וצעירים ישראלים, חייבת להישאר מאחורינו. מחנה השמאל מתכחש לאסון אוסלו, לסיוט הטרור בדמות הקמת מדינה פלשתינית נוספת בלב הארץ, למנהרות המוות של חמאסטן בעזה, לטרור המדיני של אש"ף והרש"פ ותנועת החרם הבינלאומי, להכחשת השואה, להסתה ותרבות המוות והשנאה במערכת החינוך הפלשתינית והערבית. התכחשות זו, מובילה מדינות לאבדון. את מצעד האיוולת של השמאל חייבים לעצור ומיידית. זו הסכנה הקיומית האמיתית לקיומנו כעם יהודי ומדינה יהודית.
השמאל נקרא לחזור לשפיות ולשמרנות ולדמוקרטיה ליברלית אמיתית. זו באמת תהיה מורשת יצחק רבין שתנציח את זכרו כראוי ותשים קץ לבריונות, שתוצאתה הנוראה הייתה רצח ראש ממשלה בישראל. שתוצאותיה הנוראות הינן קרבנות הטרור הערבי והמוסלמי, כנגד יהודים ומדינה יהודית וכנגד עמי תרבות החרות בעולם כולו.
הרמטכ"ל, המטכ"ל, הבג"ץ, הקרן לישראל חדשה ושלוחיה, תאגיד השידור החדש 'כאן', גלי צה"ל ורשת ב', ערוצי הטלוויזיה ועיתונות השמאל, יועצים משפטיים, מנהיגים של המרכז ושמאלה, נסיכי ימין ונשיא המדינה, נקראים להתעורר, להתפכח, להתפתח, לגלות אחריות כלפי העם היהודי ניצול השואה והפוגרומים והשחיטות, להתלכד יחד כולנו, להכריע את אויבינו הכרעה מוחלטת לדורות, ולהביא שלום בתוך העם היהודי, ומתוך כך אל שכנינו שבתוכינו ומסביבנו.
שלום ייכון לעד, רק מתוך שלום פנימי, אמיתי, צודק ונאמן למלך שהשלום הוא שלו, ששמו הוא שלום, מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. השם יתברך התגלה אלינו, במעמד הר סיני, בתוך כל אחד ואחת, לעיני ולאוזני עם שלם, על כל מעמדותיו ודרגותיו הנפשיות והרוחניות. ביציאת מצרים, בעשרת המכות, בקריעת ים סוף, בניסי המדבר, במעמד הר סיני, התגלתה האהבה לעם היהודי, ונודע לנו, לכולנו, אורח החיים והשקפת העולם בהם חפץ בורא העולם. הגיע הזמן לעשות שלום עם ריבונו של עולם.

תאריך:  04/11/2017   |   עודכן:  04/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מופע מולטימדיה גרנדיוזי, על בימת היכל התרבות בתל אביב, משלב מוזיקה קלאסית ורוק, וידאו-ארט ואנימציה בתלת-ממד, עם מחול מודרני
יוסף אליעז
כלום פלא שהצליח רה"מ לעורר בכל המדינה תחושה קשה של חמיצות? - שיטתית רה"מ מנכס לעצמו הישגיהם של אחרים, לשיא עליבות הגיע כאשר ניכס לעצמו את ההקמה או השדרוג של רכבת העמק, באמרו שחשב על כך עוד בשרתו בצבא, בעת ניווטים באזור
איתן קלינסקי
אגיע לעצרת, הגם שאת המילים "כן לשלום ולא לאלימות" הוציאו מארגני יום הזיכרון. אגיע לעצרת הגם שעל הבמה תנאם מי שפונתה בצו בג"ץ על כך שהיא בנתה את ביתה על אדמה פרטית פלשתינית. וכנגד אותו בית המשפט העליון אותו מחנה יוצר לו דה-לגיטימציה, כמו שעשה למחנה התומך בחתירתו של יצחק רבין לשלום
עמי דור-און
סילבי קשת, העיתונאית חדת הלשון ואימת הפוליטיקאים, שהייתה פעם "מלכת הביצה" התל אביבית, פרסמה פוסט שבו סיפרה כי לפני 54 שנים טומי לפיד ניסה לאנוס אותה באלימות שאילו התרחשה כיום ודאי היה עומד לדין. אחרי שנים רבות של היעלמות מן המפה התקשורתית לא ברור מדוע שלפה סילבי מנבכי זיכרונה, את האירוע המצמרר ושיגרה את החץ המפורש ישירות ללב המטרה. האם הכל נובע מחשבון לא סגור שיש לה עם משפחת לפיד?
זוהר בן-אשר
אם נתניהו התכוון למה שאמר - הוא ראוי להיות מגולגל בזפת ונוצות וּלְהִיזָּרֵק בחרפה מן העיר. אם לא - איזה מין ראש ממשלה הוא, המרשה לעצמו לההבדח על עתידה של המדינה היחידה שיש לנו - זו שלפני מאה שנה הניח לה את היסוד אותו לורד בלפור, בהצהרתו המפורסמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il