X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בג"ץ אליס מילר אומנם חייב את הצבא לאפשר לה לגשת למבחנים לקורס טיס מה שהשמאל הרדיקלי וה"ליברלים" טורחים להסתיר הוא שחיוב זה הוא בתנאי שהן תעמודנה בכל הדרישות, בדיוק כמו הבנים היום, על מזבח שילוב הבנות, מוריד הצבא פעם אחר פעם את "סרגל המאמצים"
▪  ▪  ▪
מחיר כבד [צילום: תומר רייכמן/GPO]

תמונה נאה פורסמה והופצה בכלי התקשורת. בנות שסיימו קורס טנקיסטיות בחיל השריון מדליקות נרות חנוכה בבית הנשיא בצוותא חדא עם רעיית הנשיא. זו האחרונה מדקלמת טקסטים ריקים המנותקים מכל מציאות כדלקמן: "מה שאתן עושות הוא נפלא ואמיץ, פורץ גבולות". מוסיפה הגברת לאמור: "האם זה לא ברור שאנחנו הנשים - חזקות? האם זה לא מובן מאליו שאנחנו יכולות לעשות כל מה שנרצה? האם הזכות שלנו על עצמנו, מחשבותינו וגופנו, עדיין מוטלת בספק"?
עד כאן.
אז מה לא בסדר? ישאל הקורא התמים שאיננו מכיר את הסוגיה ואיננו מודע לבעייתיות. הרי מדובר בבנות עם רצון להילחם, עם חוש התנדבות ועם יכולות - רצו, התאמצו והגשימו. על מה אם כן יצא הקצף? מה לכם ה"חמוצים" כי תלינו? במקום זה תיהנו מזיו הבנות, מהנתינה, מההשקעה, מהמוטיבציה ומההצלחה!
שאלות טובות אלו לעיל, אלא שכולן נובעות מאי ידיעה וחוסר התמצאות בנושא. ומה שיותר חשוב, לכולן יש תשובות והרי הן לפניכם:
ראשית כול, אין מקריות בעולם. יש מי שדאג שהבנות האלה, דווקא אלה, תגענה לבית הנשיא. אותו גורם גם דואג לפרסום ולהפצת העניין. ה"סוד" הגדול (שכבר אינו סוד) הוא שהבנות האלה המופיעות בתמונה הן כלי משחק בידי גורמי שמאל שחדרו לצה"ל ובו הם מיישמים אג'נדה מובהקת של החלשת הצבא. איש לא יודה בכך אלא שכל הטענות על שוויון, על מגדר, על סיום הקיפוח של נשים - לכולן אין על מה לסמוך.
העובדות הן כדלקמן:
הבנות האלה ש"הכשרתן" הסתיימה אינן באמת כשירות להיות לוחמות בטנקים. הראיה - הטנק ובו הן תשרתנה יוגבל במשימותיו, לא יילחם בפועל והן מיועדות להיות מוצבות ביחד עם הטנק בעמדת שמירה ותצפית באחת הגזרות. אם תרצו - תצפיתניות בטנקים. פשוט לי שבמקרה של לחימה בתנאי השטח, הן לא תקראנה להילחם.
שירות בטנק מחייב כוח פיזי רב וכן סבולת גבוהה. ארבע הבנות לא תוכלנה להתמודד עם פרישת זחל, עם פריקת עשרות פגזים ובמהירות, עם פתיחת אומים וברגים השוקלים כמה קילוגרם. כל זה מעל לכוחותיהן. הכל יודעים זאת, גם הצבא והאוויל שהעביר אותן את הקורס ומתהדר היום בבנות ה"טנקיסטיות" אותן דאג לצייד ב"נוצות" (כומתות) חדשות - לפאר היצירה...
כל המחקרים מורים על נזקים בריאותיים, לעיתים קרובות בלתי הפיכים, הנגרמים לבנות לוחמות בשיעור ניכר ופי כמה באחוזים לעומת לוחמים גברים. כיום ידוע על פציעות כגון שברי הליכה מרובים (המגיעים עד האגן ואף לכתפיים!!), צניחות רחם, פגיעות באגן, דלקות, פריצות דיסק ואף פגיעה בפוריות.
אם כל כך חמור, תשאלו, הכיצד מהין מאן דהוא לשבץ בנות להיות לוחמות, ועוד בטנקים?!
התשובה פשוטה. כפי שנרמז לעיל שירות נשים בקרבי לא התפתח בצבא באופן טבעי. באופן לא מפתיע מתברר שגם בנושא רגיש זה יד בעלי הגישה הפלורליסטית והליברלית במעל. בג"ץ ה"נאור" (בעניין גיוס אליס מילר לקורס טיס), ובעקבותיו ה"ליברליים" הפועלים לשם קידום ערבים בצבא, הכשרת הסוטים (המכונים להט"ב) ושילובם, חיזוק מעמד הרפורמים ועוד. אל אלה חוברים לפעילים בנושא עמותות נשים, לחברי/ות כנסת, לקרן לישראל חדשה, לוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, ולגורמי שמאל "ליברליים". המאבק אותו הם מנהלים במרץ תוך השקעת משאבים מרובים הוא על "שוויון מגדרי" גם בצה"ל וגם בלחימה.
וכל זה למרות המחיר הכבד לו מודעים היום גם מפקדי צה"ל, בראשו פגיעה בכשירות המבצעית ויכולת הלחימה וממילא ביכולת להדביר את האויב ולנצח במלחמה.
על כן אין לראות במילות הברכה של רעיית הנשיא התמימה אלא דקלום ריק של מסרים שדופים. עוד היא מקלסת ומברכת ובעיני רוחי אני רואה את הבנות התמימות האלה סובלות בעתיד בבריאותן ובנפשם כאשר "על הדרך" הן "חוטאות" בקלקול המערכת ומחטיאות בהחלשת היכולות הצבאיות של היחידות הלוחמות.

תאריך:  18/12/2017   |   עודכן:  18/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"טנקיסטיות" בבית הנשיא
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
מדינה משוגעת.צבא רב-תכליתי ב
נתין מדמנת ישראל  |  18/12/17 15:03
2
בעז, כל הכבוד לך, אבל למה אתה
ב_שמואל  |  18/12/17 20:51
 
- ברור וגלוי לעין שיש בך איזו
לאדון שמואל  |  19/12/17 06:20
 
- גם אם ניתן להתרשם שאני מבקר
ב_שמואל  |  19/12/17 15:51
3
תגיד-
אבנר צפוני  |  19/12/17 06:22
 
- אבנר, לא הבנת. הבנות מצויינות
ב_שמואל  |  19/12/17 16:05
4
אתה מוזמן
לקרוא במוסף  |  19/12/17 08:42
 
- איך זה שהשמאלני החכם והמשכיל
ב_שמואל  |  19/12/17 18:08
5
עוד חשוך דתי שמפחד מנשים
רוזן  |  21/12/17 12:02
 
- רוזן, אתה בעצמך מודה שאשה
ב_שמואל  |  22/12/17 11:45
 
- ל"נאור" מהמתלהם החשוך.....
בעז ש  |  22/12/17 14:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
אין בעולם מדינה כארצות הברית כשזה נוגע למדע, למחקר, לחופש אקדמי, אבל עכשיו ככל שזה תלוי בשררה, זה נגמר
אייל פייפר
ממשלת ישראל צריכה לקחת אחריות, ולנהל מעקב צמוד ופיקוח הדוק יותר על הוצאות הכספים של המוסד לביטוח לאומי. במקביל, אפשר לשקול הפרטה של המוסד כפי שנעשה בשבדיה במסגרתה כל אדם יצבור את דמי הביטוח הלאומי בחסכון אישי אשר ינוהל על-ידי גופים פיננסים מפוקחים
איתן קלינסקי
אהרון ברנע החליט לנתב את כאב השכול בהקדשת חייו ליצירת תהליך פיוס והנחלתו בקרב שני העמים    להופעה הבריונית ולמחשכי שפה בהמית נתן ידו משרד החינוך
בעז שפירא
אל מול תעשיית שקרים משומנת בהובלת הצורר הערבי, שונאי ישראל ויהודים בעולם ויהודים מתוכנו שחצו את הקווים ומזדהים עם מבקשי נפשנו, יש רק דרך אחת להתמודד
צ'לו רוזנברג
ברקוביץ שחונך על ברקי הגבריות הישראלית וכל מומחיותו היא לבעוט בכדור ולהתנפל על כתבי ספורט, הוא גם מומחה לגבריות    הוא מעז לקבוע, לא לשאול, שמני נפתלי אינו גבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il