X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הראל סקעת, נינט, קרן פלס, הדג נחש, ג'ירפות ואחרים מתחרים על פרסי ערוץ המוזיקה הישראלית הטקס ייערך בת"א ביום חמישי (8.3) וישודר בערוץ 24
▪  ▪  ▪
תיקח עמ"י? דין דין אביב [צילום: עכבר העיר]

טקס פרסי עמ"י, טקס הפרסים של ערוץ המוזיקה הישראלית, יתקיים ב-8 במרץ בגני התערוכה בתל אביב. בטקס, שייערך השנה בפעם השלישית ויועבר בשידור חי בערוץ 24, יהיו הופעות חיות של המתחרים על פרס שיר השנה: הראל סקעת, דין דין אביב, "הדג נחש", "ג'ירפות", עידן יניב וליאור דטאוקר.
את הזוכים בקטגוריות השונות יבחרו גולשי אתר וואלה, בשיתוף מינהלת האקדמיה של הטקס. בוועדת האקדמיה חברים שי להב (מעריב), יורם רותם (גלי צה"ל), איילת יגיל (שהיתה עורכת האתר "מומה"), מנחם גרניט (רשת ג'), דרור נחום (וואלה), אור צלקובניק (גלגל"צ) והעורך הראשי של ערוץ 24, יואב קוטנר.
לבחירת המועמדים שלכם לפרס
להצבעת הקהל, שתיפתח ביום חמישי, יינתן משקל של 90% בחישוב התוצאות הסופיות. לבחירת האקדמיה יישמרו 10%. רק בקטגוריית במאי הקליפים של השנה ייבחר הזוכה על-ידי עורכי הערוץ בלבד. הזוכה בקטגוריית "שיר השנה" ייבחר בשידור חי בטקס עצמו, באמצעות הודעות SMS והצבעה באינטרנט.
המועמדים בקטגוריית זמר השנה הם אביב גפן, הראל סקעת, ארקדי דוכין, שי גבסו ומוש בן ארי. המועמדות לפרס זמרת השנה הן דין דין אביב, נינט טייב, קרן פלס, איה כורם וסיון שביט. לתואר "להקת השנה" מועמדות "סינרגיה", "ג'ירפות", "הדג נחש", "שייגעצ" ו"הדורבנים".
השירים המועמדים בקטגוריית "שיר השנה" הם "גג" של "ג'ירפות", "מוכרת לי מפעם" של דין דין אביב, "הנה אני בא" של "הדג נחש", "ואת" של הראל סקעת ו"חושב עליה" של עידן יניב וליאור דאוטקר.
המועמדים בקטגוריית "אלבום השנה" הם "גג" של "ג'ירפות", "על המשמרת" של פורטיסחרוף, אלבום הבכורה של פרויקט "30", "בעזרת הג'אם" של "הדג נחש" ו"ממשיך לנסוע", אלבום ההופעה של אהוד בנאי.
בקטגוריית "תגלית השנה" מועמדים אריק ברמן, איה כורם, "העברית", עידן יניב וקרן פלס.
המועמדים בקטגוריית במאי הקליפים של השנה הם אסף בילט, אייל בי, אסף ליבני, יוני מרדכי ורועי ורנר. בקטגוריית "קליפ השנה" המועמדים הם "שלוש דקות ועשרים" של טלי פיין, "אבוא אליך" של אפרת בן צור, "במקום לבכות" של "פורטרט", "דרך המלך" של "כלא 6" ו"עם הזמן" של אביב גפן.

לאתר של מוזיקה 24
תאריך:  07/03/2007   |   עודכן:  07/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת הכנסת החליטה שלא להדיח את הנשיא קצב, למרות הרוב בהצבעה    ח"כ גלאון: "זהו יום עצוב עבורי. הכנסת התגלתה במלוא חרפתה"    ח"כ זאב: "גם לנשיא יש זכות, לא פחות מרוצח"
יואב יצחק
בימים האחרונים נעשו פניות מלשכת אולמרט כדי לגייס עורכי דין ומשפטנים בכירים    המטרה: לתקוף את המבקר ולהציגו כמי שפועל כדי לנקום באולמרט    פקידי העיריה העידו נגד אולמרט
טלי רבן
"סיפורו של איש בודד" היא הצגה שקורעת את הלב, עם סיפור מרגש על גבר מיואש שבורא לו עולם דמיוני ו"מאושר"    עד שהכל מתנפץ לו בפרצוף
אריאל שמידברג
דוגמנית העל לשעבר תנקה את מסדרונות משרד התברואה בניו-יורק במשך חמישה ימים    זהו אחד העונשים שנגזרו עליה בעקבות תקיפת עובדת
עומר שיקלר
חולים רבים מתרעמים על כך שמשרד הבריאות לא פרסם אזהרה    לפחות 500 בני אדם נדבקו בחיידק בבתי החולים    משרד הבריאות: מפעילים תוכנית חירום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il