X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הכושר של בית"ר קרע את השיק שקיבל בטענה שהתלוש הוא רק בעברית - עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו גאידמק: "הדובר עודד זרגרי ימשיך בקבוצה"
▪  ▪  ▪
טיבריוס דראו [צילום: ONE]

טיבריוס דראו, מאמן הכושר של בית"ר ירושלים, ממשיך "לככב" והיום (ה', 15.3.07) חולל סערה נוספת. דראו קיבל את המשכורת כמו יתר עובדי הקבוצה, אולם מאמן הכושר הצרפתי לא מיהר להפקיד אותו בחשבון הבנק אלא קרע אותו בזעם אל מול עיניו המשתאות של מנהל הקבוצה, יואב שטראוס. הצרפתי זעם על פרסום גובה המשכורת שלו בתקשורת ועל כך שהתלוש כתוב רק בעברית, שפה אותה הוא אינו מבין, ולכן הפגין את זעמו בסצנה המוזרה של קריעת הצ'ק. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של דראו בבית"ר ירושלים בעקבות שורת האירועים האחרונים ויחסו המעורער על היו"ר ארזי.
הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, הבהיר היום כי הוא מרוצה מתפקודו ואמינותו של דובר הקבוצה, עודד זרגרי. בניגוד לכל הפרסומים הבהיר גאידמק ל-ONE: "אני מרוצה מזרגרי והוא ימשיך בתפקידו בקבוצה".
גאידמק: לא אופתע אם לא ניקח אליפות
הבעלים של בית"ר ירושלים, המיליארדר ארקדי גאידמק, שמר על שתיקה תקופה ארוכה כשיכולת הקבוצה מתנהלת בין הפסד מביך לניצחון גדול והבוקר (חמישי) בשיחה מיוחדת עם ONE ממוסקבה, שם שוהה הבוס, נשמע גאידמק מאוכזב ולא כועס - כי הוא כבר מיואש.
התבוסה 3:0 בגביע הטוטו להפועל כפ"ס, גרמה לגאידמק עוגמת נפש רבה. למרות שהשקיע את מיטב כספו בקבוצה, היא מפשלת ברגע האמת - בקרב אמיתי על תואר, גם אם מדובר בתואר השלישי בחשיבותו. עבור גאידמק, כל משחק הוא משחק שלא צריך לנצח - אלא חובה לנצח. "אני לא מופתע שבית"ר הפסידה 3:0 להפועל כפ"ס, כי אין להם אופי של קבוצה מובילה עם מנהיגות. אומנם ביקשתי מכולם להיות יותר אחראיים ולהתנהל לפני כל משחק בצורה אחרת, אבל כנראה שמה שביקשתי לא מספיק", אמר גאידמק בנחרצות.
"זאת לא בעיה שבית"ר ירושלים הפסידה כי זה יכול לקרות לכל קבוצה בכל ליגה בכל מקום בעולם, הבעיה שלי היא אחרת", טען הבעלים, "לפני כל משחק מול כל קבוצה, אני לא יודע מה יהיה".
"אם הם היו קבוצה מובילה שרצה לאליפות, הייתי יודע שמול קבוצות קטנות הניצחון מובטח ומול קבוצות גדולות צפוי משחק קשה. הבעיה היא שבבית"ר ירושלים לפני כל משחק אני לא יודע מה יהיה כי הם לא קבוצה מובילה. את יודעת מה, אני לא אופתע אם בית"ר ירושלים לא תזכה באליפות". עוד מגאידמק: "יחד עם זאת, שכל אחד ייקח אחריות על העתיד שלו במועדון שלי בהתאם לתוצאות בסוף העונה. מצד אחד יש להם את כל התנאים לרוץ לאליפות מצד שני הם מתלוננים שיש להם יותר מדי אימונים. מה אני עוד יכול להגיד? מה אני עוד יכול לעשות שלא אמרתי ולא עשיתי עד עכשיו כדי שבית"ר ירושלים תהיה קבוצה שתרוץ לאליפות, תהיה קבוצה מובילה והכי חשוב יציבה?"
"זאת קבוצה שרצה לאליפות? פעם מנצחת ופעם מפסידה. זה נראה כמו משהו סיסטמתי שטבוע במועדון שאני אף פעם לא יודע איך תראה הקבוצה שלי". "אני חוזר ואומר, הבעיה שלי היא לא שהם הפסידו לכפ"ס, הבעיה שלי היא שאין לי תחושה טובה לפני כל משחק כי הם לא מתנהלים כמו קבוצה מובילה", סיכם גאידמק.
קורנפיין, גפני וברוכיאן חולים
איציק קורנפיין, רוני גפני ואבירם ברוכיאן חולים ושלושתם לא הגיעו הבוקר לאימון המיוחד שעברו שחקני הקבוצה בבית הנוער בירושלים, שהחליף את מתחם האימונים בבית וגן להיום בעקבות מזג האוויר והשלג שירד בבוקר בבירה.
שחקני בית"ר הסכימו לומר שלא לציטוט על דבריו של גאידמק: "ארקדי הוא הבוס והוא רשאי להגיד את כל מה שהוא חושב ואת אשר על ליבו. אנחנו צריכים להתמקד בלנצח את המשחקים האחרונים שנותרו לנו עד לסיום הליגה".
יוסי מזרחי לא ערך אסיפה מיוחדת היום ושוחח פה ושם עם מספר שחקנים בנפרד. "יוסי נפגע באופן אישי מההפסד אתמול, הוא נותן לשחקנים צ'אנס והם לא החזירו לו", אמר גורם בקבוצה המקורב למאמן והוסיף: "במחצית הוא רק ביקש מהם להחזיר את הכבוד לקבוצה".
אוהדי בית"ר שוחררו בערבות
שני אוהדי בית"ר בני 19 מהמרכז, שנעצרו אתמול אחרי שנחשדו בתקיפת אוהדי הפועל כפר-סבא בסיום משחק גביע הטוטו, שוחררו ממעצר היום בצהריים אחרי שהשאירו ערבויות על סך 3000 ש"ח. בנוסף קיבלו השניים עונש הרחקה ממשחקי בית"ר ומהמגרש בהרצליה ל-60 יום.

תאריך:  15/03/2007   |   עודכן:  19/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיבריוס דראו הזועם קרע את שיק המשכורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון בן דור, ברצלונה
בליגה חיפה כבר איבדה עניין, אבל עליה לרבע גמר גביע אופ"א הערב ב-22:30 מול אספניול יכולה להשכיח את הצרות
מתי טוכפלד
"הסקרים מעידים על כך שאני לא פופולרי. האופוזיציה בראשות ידידי בנימין נתניהו לא מחמיצה הזמנות לדבר על כך", אמר ראש הממשלה בישיבת מועצת קדימה
אסף דוד-מרגלית
קרלטון ביקש להקדים את מועד הדיון בערעור על המגבלות שהוטלו עליו    לאור ראשוניות הפסיקה מתבקשת הרחבת ההרכב לשלושה שופטים
מוטי אקסמיט
בשבועות האחרונים אירעו 17 תאונות דרכים קטלניות בהם מצאו את מותם 24 בני אדם    עוד 70 איש נפצעו קשה ב-52 תאונות, וברור שחייהם מעתה יהיו חיים אחרים, חיים קשים להם ולבני משפחותיהם
עידן יוסף
האסטרטגיה: עשרות מיליוני דולרים יוזרמו לחיזוק קהילות הרפורמים בארץ    האמירה המרכזית של התנועה הרפורמית תהיה מעתה חברתית    המטרה: החלשת כוח הדתיים במדיניות הדתית הנהוגה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il