X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אדי מרפי הופך לאשה מפלצתית ב"נורביט", אדית פיאף מתעוררת לחיים ב"החיים בוורוד" וסינדרלה מפסיקה לחכות לנסיך ב"אגדה שמגדה"
▪  ▪  ▪
המספר 23" [צילום: עכבר העיר]
"אדית פיאף - החיים בוורוד"

חמישה סרטים חדשים עולים השבוע בבתי הקולנוע:
אגדה שמגדה
במאים: פול ג'יי בולגר ואיווט קפלן.
קולות: סיגורני ויבר, שרה מישל גלר, פרדי פרינז ג'וניור, פטריק וורברטון, אנדי דיק ואחרים.
הסיפור: אנימציה לילדים המבוססת על סיפורי האחים גרים. האיזון בין טוב לרע מופר בארץ האגדות: אמה החורגת של סינדרלה משתלטת על שיקויי הקסם של מכשף נודע ומאיימת לשנות את הסופים הטובים בסיפורי האגדה. אבל אז סינדרלה מתגייסת למשימת הצלה: היא מפסיקה לחכות לנסיך, מציבה מאחוריה את מיטב החברים ויוצאת להציל את עולם סיפורי האגדות מסוף חדש ומר. ארה"ב/גרמניה 2007, 87 דקות.
כדי להפגין את הערכתם לאחים גרים הציגו אותם הגרמנים ב-1990 על שטר ה-1,000 מרק שלהם. השטר התחלף עם השתלטותו של מטבע היורו על אירופה. כמו כן הקימו הגרמנים מסלול תיירים בן 600 ק"מ המחבר בין הערים העיקריות הקשורות לאחים גרים ולסיפורי אגדותיהם.
"אגדה שמגדה" הוא סרט ראשון לפול ג'יי בולגר, שהוכר עד כה כאנימטור ואיש אפקטים.
החיים בוורוד - אדית פיאף
במאי: אוליביה דאהן ("נהרות הארגמן 2").
שחקנים: מריון קוטיאר, סילבי טסטוד, פסקל גרגורי, עמנואל סנייה, ז'אן פול רוב, ז'ראר דפרדייה, קלוטילד קורו, ז'אן פייר מרטן, מרק ברבה ואחרים.
הסיפור: דרמה ביוגרפית על אודות חייה של אדית פיאף, זמרת השנסונים הצרפתייה שהחלה את דרכה בילדות עלובה בשכונת עוני, עלתה על בימותיה הנוצצות של ניו-יורק וסיימה את חייה בתשישות מוחלטת. הסרט נע קדימה ואחורה בזמן, ומציע פרשנות שלפיה פיאף היתה אישה אינטנסיבית שהקריבה הכל כדי להגשים את אמנותה. צרפת 2007, 140 דקות.
מריון קוטיאר התפרסמה כשגילמה את דמותה של לילי ב"טקסי", סרטו של לוק בסון, תפקיד שהעניק לה מועמדות לפרס הסזאר כשחקנית המבטיחה, ותפקיד בשני סרטי ההמשך ל"טקסי". אפשר למצוא את קוטיאר גם ב"סיפורי דגים" של טים ברטון וב"שנה מופלאה" של רידלי סקוט.
ז'ראר דפרדייה גויס להפקה משום שלטענת המפיק, לעשות סרט עם דפרדייה "זה לכתוב דף נוסף בהיסטוריה של הקולנוע". דפרדייה הוא אחד השחקנים המובילים בצרפת ובעולם: מאחוריו בימוי, הפקה ומשחק בכ-160 סרטים, ובהם "סירנו דה ברז'ארק", שזיכה אותו במועמדות לאוסקר ובפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל קאן, ו"גרין קארד", שעבורו זכה בגלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר.
המבוך של פאן
במאי: גיירמו דל טורו.
שחקנים: סרג'י לופז, מריבל ורדו, איוואנה באקרו, דאג ג'ונס, אריאדנה גיל, אלכס אנגולו ואחרים.
פנטזיה למבוגרים. כרמן (גיל) נישאת בשנית ועוברת עם בתה אופליה (באקרו) לבית בעלה החדש (לופז), קצין אכזרי בצבא של פרנקו. אופליה שמתקשה להתמודד עם השינויים בחייה מוצאת מפלט במבוך מלא ביצורים פנטסטיים שהיא מוצאת בסמוך לביתה. יצור מיתולוגי בשם פאן מגלה לה שהיא בעצם נסיכה של ממלכה קסומה, ואופליה יוצאת להשלים שלוש משימות מסוכנות. ספרד/מכסיקו 2006, 112 דקות.
"המבוך של פאן" היה מועמד לאוסקר בקטגורית הסרט הזר הטוב יותר, אך בניגוד לתחזיות רבות, הפסיד את הפסלון ל"חיים של אחרים" הגרמני. עם זאת, הוא יכול היה להתנחם ב-22 דקות של מחיאות כפיים רצופות בפסטיבל קאן האחרון.
גיירמו דל טורו ("הל בוי", "בלייד 2") נחשב, ביחד עם אלפונסו קוארון ("הילדים של מחר") ואלחנדרו גונזלס איניאריטו ("בבל") לדור הצעיר והמבטיח של במאי מכסיקו. קוארון, אגב, הוא מפיק שותף ב"המבוך של פאן".
אגדת יח"צ טוענת כי הבמאי גיירמו דל טורו שכח את מחברת הציורים שהיוותה בסיס ל"המבוך של פאן" בספסל האחורי של מונית, ונהג המונית שזיהה כי מדובר בפרויקט מושקע וחשוב, טרח ואיתר את הבמאי כדי להחזיר את האבידה.
מספר 23
במאי: ג'ואל שומאכר ("תא טלפון").
שחקנים: ג'ים קארי, וירג'יניה מדסן, לוגן לרמן, דני יוסטון ואחרים.
סרט אימה. וולטר ספארו (קארי) מקבל מאישתו (מדסן) ספר בשם "המספר 23". כשעלילת הספר מתעוררת לחיים, וולטר מפתח אובססיה כלפי המספר 23. הוא מבחין במספר בכל מקום בחייו ומשוכנע שנגזר עליו לבצע רצח נורא. כשסכנה איומה זו מרחפת מעל ראשו וראש משפחתו יוצא וולטר להבין את הכוח שמאחורי המספר המסתורי. ארה"ב 2007, 95 דקות.
כוחו של המספר 23 מתבטא, כך על-פי הסרט, במגוון עובדות מדהימות: מינם של בני אנוש נקבע על-ידי הכרומוזום ה-23, כדור הארץ נוטה בזווית של 23 מעלות, דם משלים את מחזורו בגוף כל 23 שניות ועוד.
הסרט "מספר 23" עלה בארה"ב ב-23 בפברואר. הסרט הוא הפרויקט ה-23 של הבמאי שומאכר. לחברת ההפקה של ג'ים קארי קוראים "JC 23 Entertainment".
5 מספרים קולנועיים אחרים
"שבעה חטאים" (דיוויד פינצ'ר): בלש ותיק ושותפו הצעיר חוקרים אוסף רציחות מחליא.
"מספר 17" (אלפרד היצ'קוק): בלש רודף אחרי שודדי תכשיטים בסרט מוקדם של גאון המתח.
"זאמטי-13" (ג'לה בבלואני): מהגר צעיר מוצא דרך מסוכנת להרוויח כסף במכה.
"טובעים במספרים" (פיטר גרינווי): שלוש רציחות, שלוש נשים, חוקר אחד.
"28 יום אחרי" (דני בויל): קיליאן מרפי נמלט ממגפת זעם שמאיימת להשמיד את האנושות.
נורביט
במאי: בריאן רובינס ("תוצאה מושלמת").
סיפור מאת: אדי וצ'רלס מרפי.
שחקנים: אדי מרפי, טנדי ניוטון, טרי קרוז, קובה גודינג ג'וניור ואחרים.
קומדיה. נורביט (אדי מרפי) הוא ילד יתום שגדל אצל מר וונג (שוב מרפי). הוא פוגש את אהבת חייו קייט (ניוטון) שנמסרת לאימוץ, ובהיעדרה משתדך לאישה מפלצתית בשם רספוטיה (ושוב מרפי). כעת עליו לנסות להיחלץ מזרועות אשתו כדי לשוב אל אהבת חייו ונשמתו התאומה קייט. ארה"ב 2007, 102 דקות.
אדי מרפי לוהק ל"סטרדיי נייט לייב" כשהיה בן 19.
כמו נורביט, גם אדי וצ'רלס מרפי (ואח נוסף) הפכו ליתומים בילדותם. הם איבדו את אביהם אך גדלו עם אימם ובעלה החדש, ולא בבית יתומים.

תאריך:  16/03/2007   |   עודכן:  16/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תת-אלוף אלי שרמייסטר התמנה לקצין החינוך והנוער הראשי    הוא מחליף בתפקידו את תת-אלוף אילן הררי, אשר צפוי לסיים את שירותו בצה"ל
עידן יוסף
סקר מיוחד שערך מינהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת מעלה מספר נתונים בנושא דפוסי צריכה, החלפה והחזרה של מוצרים המשקפים תרבות שירות לא נכונה ללקוח הישראלי    משרד התמ"ת כבר מקדם חקיקה בנושא
עמי עצמון
איש צבא קבע לשעבר, אב לארבעה, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות - ישוחרר לחלופת מעצר    בית המשפט העליון הדגיש כי מדובר בנאשם נעדר עבר פלילי, שהודה במעשים המיוחסים לו והביע חרטה
מחלקה ראשונה
הפרקליט הצבאי הראשי הורה למשטרה הצבאית החוקרת לחקור את הטענות לפיהן עשו כוחות צה"ל שימוש אסור באזרחים במהלך מבצע "חורם חם" בשכם
ONE
מאמן הכושר של בית"ר קרע את השיק שקיבל בטענה שהתלוש הוא רק בעברית - עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו    גאידמק: "הדובר עודד זרגרי ימשיך בקבוצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il