X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הרוצח מבאר שבע לא לבד חרדים להישגים אוהבים לשנוא את ביבי ואשתו - נשמע מוכר?
▪  ▪  ▪
נתניהו. ביבי מאניה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

איפה הפסיכיאטרים?
כפי שפורסם, הבן שרצח את אמו בבאר שבע היה חולה נפש, ובבדיקה פסיכיאטרית נקבע שאינו מסוכן לציבור, ושוחרר לביתו. למרבה הצער הרצח שביצע, באמצעות גרזן, מוכיח אחרת.
אלא שההיסטוריה הפסיכיאטרית מוכיחה שהרוצח לא לבד. לא אחת, חולי נפש, שמסוּכנוּתם לא אובחנה, שוחררו לביתם, מה שהתברר בסופו של דבר כשִחרור קטלני, לאחר שהחולים רצחו בני משפחה או אנשים זרים, ולחלופין התאבדו.
מדוע הלקח ממקרים טראגיים אלה לא נלמד, והפסיכיאטרים, בצד התסמונת ההפוכה של 'קן הקוקייה', לפיה אנשים מתחזים מאופיינים כחולים, שוב אינם זהירים דיים באִבחון מידת המסוּכנות של המטופלים, ובכך נושאים באחריות עקיפה לקֶטֶל? האם זה חוסר מוּדעות לנושא ולכובד אחריותם בו? ואולי יש צורך ברִענון החומר ובהשתלמות המטפלים בקורסים מזורזים בסוגיה כבדת משקל זו? די לאדישות!
לתשומת לב שר הבריאות, יעקב ליצמן.
כלב הדמוקרטיה
נכון עשו המפלגות החרדיות שלא תמכו בהקדמת הבחירות. זאת לא רק מתוך אחריות ממלכתית כדי למנוע בזבוז כספי הקופה הציבורית (בעלות שני מיליון שקל, זוכרים?). לא פחות זה נבע גם מאינטרסים סקטוריאליים. אז נכון שהן רשמו הישגים נכבדים בדמות חוק המרכולים, צמצום עבודות הרכבת בשבת, תקציבי הישיבות ועוד, שבהם יכלו לנפנף לבוחריהן.
אולם יש לזכור שלבחירות אתה יודע איך אתה נכנס, אבל לא איך אתה יוצא. ולכן המפלגות החרדיות שהשיגו כל מה שרצו למגזר, בתחום התיקצוב והחינוך, תוך ביטול כל גזירות לפיד, לא יכלו לייחל לממשלה טובה יותר. וּמי יבטיח להן שהממשלה הבאה תשַמר הישגים אלה, ולא תהיה גרועה יותר. לכן ההתנגדות לבחירות מוקדמות הייתה צעד פיקח (בניגוד לחכם שיודע איך לצאת מהפלונטר שנכנס אליו). ודאי שהדבר נכון לגבי מפלגת ש"ס שמגרדת בסקרים בקושי את אחוז החסימה. אז למה לה להתאבד?
ביבימאניה
עם כל הכבוד דומה כי התקשורת, שאוהבת לשנוא את בני הזוג נתניהו, לוקה בתסמונת 'ביבימאניה' ואשתו. אמרת ביבי, אמרת, בהתנייה פבלואית, אישיות בלתי רצוייה ואף מאוסה במחוזותינו - הטראמפ של ישראל.
דמוקרטיה, המנצלת כוחה לרעה, אינה דמוקרטיה. ותקשורת, העוסקת באובססיביות בבני הזוג, ובעליהום בלתי פוסק נגדם, מועלת בתפקידה ככלב השמירה של הדמוקרטיה.
נראֶה שהפוסל - במומו פוסל. אותם ביטויים שהעיתונאים מאשימים בהם את ביבי, כמי שפועל נגד התקשורת והמשטר הדמוקרטי, "מסע הפחדה והסתה", "שלילת לגיטימציה" וכדומה, הם נכונים באותה מידה רק בהחלפת הכתובת: יחס התקשורת כלפי ביבי. זוהי מכירת חיסול של נתניהו בידי העיתונות, שאינה בוחלת בשום אמצעי כדי להשפיל אותו עד עפר.
אכן, טועה מי שחושב שראש הממשלה פועל מהבטן בתגובותיו המקוממות לכאורה נגד התקשורת. צעדיו כדרכו מחושבים היטב בגיבוי האישה הפסיכולוגית שאיתו. הם מכוּונים לתת נוקאאוט לתקשורת, כדי שאחת ולתמיד תרד מבני הזוג ותניח להם. ובא לציון גואל.
פסוקו
ביבי - בחירות, כבר לא: הקוסם מארץ רוּץ?
מרתון הגיל השלישי: פַּאּפָא- רָצִים
הלך לטיש וחזר בארון: בין טיש לטישוּ

תאריך:  19/03/2018   |   עודכן:  19/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
מאבי גבאי הם התאכזבו, כאשר נוכחו שאין בו מהילת המנהיגים, אין בו כריזמה, ואיננו מתוחכם    אז ירדו הציפיות, ועוד מעט יעלו הסכינאים
ראובן לייב
ראשי המפלגה האופוזיציונית הראשית לא רק מסתייגים ממנהיגם, אבי גבאי, אלא גם משחקים לידיו של ראש הממשלה ומנהיג הליכוד, בנימין נתניהו    בנסיבות הקיימות אין הם רואים טעם בקיומן של בחירות מוקדמות, באשר מפלתם בהן כבר מובטחת מראש
יורם אטינגר
תובנה מקובלת מערבית, מחד-גיסא, ומציאות מזרח תיכונית, מאידך-גיסא, הם דבר והיפוכו    בניגוד לתובנה המקובלת במערב, מנהיגי ערב ערים להיעדר קשר בין העניין הפלשתיני לבין תזזיתיות המזה"ת מאז המאה ה-7, לא רואים בעניין הפלשתיני את בבת-עינם
איתן קלינסקי
קשה לקבל עובדה, שכיום קמים גופים המבקשים להחיות את בית המטבחיים, מקום שחיטת בעלי חיים בעבודת המקדש העתידה לבקשתם להתחדש, ואותם גופים ממומנים ומתוקצבים מתקציב המדינה
יוני בן-מנחם
ירדן חברה לרש"פ בהתנגדות ל "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ. המלך עבדאללה חושש שהעסקה תערער את מעמדה של ירדן כשומרת המקומות הקדושים בירושלים וכי היא תאלץ את ירדן לקלוט מיליוני פליטים פלשתינים בשטחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il