X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסדרה "אשפי האימה", היא מעדן של ממש לכל חובבי הז'אנר הפרק שישודר הערב (ה', 5.4.2007) בשעה 23:30 בערוץ yes2 בלווין, מזמן לצופה עוד מפגש מלהיב עם יוצר אימה מיומן וכשרוני
▪  ▪  ▪

הפרק החמישי בעונה השנייה של סדרת המופת "אשפי האימה" בוים ע"י ג'ון קרפנטר ומזמן לצופה עוד מפגש מלהיב עם יוצר אימה מיומן וכשרוני. הפרק ישודר היום (ה', 5.4.2007) בשעה 23:30 בערוץ yes2 בלווין.
לג'ון קרפנטר שמור, מאז שנות השבעים, מקום של כבוד בפנתיאון של במאי האימה הגדולים. "ליל המסיכות" נחשב עד היום לאחת מיצירות האימה הגדולות בכל הזמנים. מייקל מאיירס, האיש, המסיכה, הסכין והאגדה הפך מאז לאחד הנבלים המפורסמים בקולנוע, ואולי הנבל המזוהה הכי הרבה עם ז'אנר הסלשר.
לטעמי, עד היום לא הצליח קרפנטר לחזור על ההישג של הלואין אבל עדיין ניפק כמה וכמה פנינים, ביניהן "הבריחה מניו-יורק" ו"צרות גדולות בצ'יינה טאון".
קרפנטר הוא אדם ורסטילי מאד, הוא מביים, עורך, מלחין ומיומן בסרטי אימה וגם בסרטי פעולה. למרות שחלק מיצירותיו איכזבו אותי, עדיין אני מחבב מאד (מאד) את האדם שהחזיר את השקט להדונפילד אינדיאנה (ביתו של מייקל מאיירס).
בעקבות ההצלחה של הפרק שביים בעונה הראשונה של אשפי האימה (פרק שהיה מבוסס על סרטו "בלוע השיגעון" in the mouth of madness) שב קרפנטר ותורם את תרומתו גם בעונה השנייה.
הפעם מדובר בבחורה הרה המגיעה לקליניקה להפלות ורוצה להיפטר מתינוקה. הבעיה היא שאביה הוא מתנגד הפלות ידוע ומוכן לעשות הכל כדי להניא את ביתו מלבצע את מה שנחשב לרצח. עוד בעייה שולית היא שככל הנראה התינוק ברחמה של הבת אינו אנושי והאבא שלו מחפש אותו נואשות (והוא לא בדיוק יצור חביב).
במשך חמישים דקות מהודקות היטב מספק לנו קרפנטר דרמת פעולה מתובלת ב"בי מובי" עסיסי של פעם, כמו שהיו עושים בשנות החמישים או השישים, כולל אפקטים מיוחדים שבכוונה לא נראים הכי אמינים בעולם. קרפנטר נותן לצופים בדיוק מה שאנחנו צריכים - כיף טהור ולמשך כמעט שעה אנו יוצאים איתו לעוד מסע קסום ואפלולי בעולם ההזיות והמוזרויות שנמצא ממש סנטימטרים מעולמנו המוכר והידוע.
רון פרלמן הנפלא ("הלבוי" "קרונוס" "עיר הילדים" ועוד) אחד השחקנים שלא מפחד להיות מזוהה עם ז'אנר האימה, נותן כאן הופעה רגועה יחסית, אבל עדיין מצמררת ואמינה בתור אביה של הנערה. שאר השחקנים משמשים רק תפאורה לסיפור ולוירטואוזיות של קרפנטר.
הסדרה "אשפי האימה", היא מעדן של ממש לכל חובבי הז'אנר ומאפשרת לנו להתוודע שוב לכל אותם אנשים מוכשרים כדון קוסקרלי ("פנטזם") טקשי מיקה ("אודישן") ג'ו דנטה ("היללה") ועוד. קרפנטר לא מבייש את הפירמה ולאחר שסיימתי לצפות בפרק הרגשתי כאליו סיימתי לשתות איזה בקבוק טוב של יין אדום ישן ושעה לאחר מכן עוד עיכלתי אותו ןהתבשמתי מהארומה שלו.
רצוי מאד לשים יד על הסדרה בספריות הוידאו שם אפשר גם להנות מהתוספות בכל פרק המלמדות עוד משהו על הבמאים המצוינים האלו. צופי הלווין יסתפקו בפרקים כמות שהם, אבל עדיין צפויה להם חוויה אמיתית.
הפרק הנ"ל ישודר ביום חמישי הקרוב, ה-5 באפריל, בשעה 23:30 ב-yes2. אל תעזו להחמיץ!

תאריך:  05/04/2007   |   עודכן:  05/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
הפרקליטות עתרה לבית המשפט המחוזי על-מנת שיכריז על יצחק סבג כבר-הסגרה לארה"ב    סבג חשוד בהונאת בעלי בתים, חברות ביטוח ובנקים
מחלקה ראשונה
ארגוני נשים קוראים למנוע את חזרתו של חיים רמון לפעילות פוליטית
יאיר הוכנר
ציון המבקר: שלושה כוכבים
בשתי מילים: מרהיב ומשמים
ז'אנר: מתח/פעולה
שחקנים: ג'רארד באטלר, רודריגו סאנטורו, לנה הדי, וינסנט ריגאן, דומיניק ווסט
מערכת PCאון
כל סוגי העכברים המוכרים מתקשים להתמודד עם משטחים לא ישרים    ה-USB Wireless Space Mouse EZ פותר את הבעיה הזאת לגמרי - אין לו צורך במשטח
מערכת PCאון
בסין מצנזרת הממשלה את אתרי האינטרנט אשר פוגעים, לדעתה, ברגשות הציבור    וואנג נהג לשלוח מאמרים פוליטיים לקבוצת משתמשי יאהו! עד שנעצר ע"י השלטונות    כעת, מעוניינת אשתו לתבוע את החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il