X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: ירושלים על המפה הקמבק של השומן הזוכה לעדנה וּלקינוח כל אתיופי יכול
▪  ▪  ▪
קונסנזוס לאומי נוצץ[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ירושלים בקונצנזוס
תודה לנטע ברזילי שבזכותה ירושלים עלתה על המפה, ולא רק של חרד"ל ביום ירושלים. ירושלים הפכה בזכותה לקונסנזוס לאומי נוצץ, וּלסוּפר סטאר בינלאומי בסתם יום של חול. ולא עוד, אפילו לאיחול המסורתי "לשנה הבאה בירושלים" הייתה עֶדנה ציבורית, והיא נשמעה והדהדה בחלל מכל שדרות הציבור הכללי. ימות המשיח?
מה אגיד לכם, כיהודייה אני מצפה וּמייחלת ששבת המלכה תזכה למינימום של כבוד שזכה לו האירוויזיון. אלא שעל-פי הצפי החדשות הרעות הן שהאירוויזיון בבירה אמור לגרום לחילול שבת המוני, וזו עלולה להיות למרבה הצער "לשנה הבאה בירושלים המחוּללת", ולא רק המחוֹללת. אתם קולטים?
שמן זה טרנדי
לא סוד הוא שלהיות שמן זה לא בריא, לא אסתטי וגם לא מצטלם טוב. אך דומה שבשנים האחרונות השומן זוכה לקמבק והופך ליותר ויותר טרנדי. תשאלו את הדוגמניות השמנות, שעלו על מסלול התצוגה, מלכות המדבר בעלות המשקל, שחקניות בקטגוריה, ואיך לא שיא השיאים - נכס צאן ברזילַי, נֶטע מלכת האירויזיון שלנו.
ולא עוד, אפילו מבחינה לשונית-סֵמנטית דאגו להן. תחת הכותרת "אל תקראו לנו שמנים" הוצעו כמיטב המסורת חלוּפות נעימות יותר, המפרידות בין האישיות הבלתי פגומה למשקל הבעייתי העודף. מעתה אימרוּ: אנשים עִם שומן או עודף משקל וּשלל ביטויים דומים, אך המילה שָמן הס מלהזכיר. מה שנכון.
כל אתיופי יכול
מי אמר שאתיופים מקופחים? אז אחרי רבנים וח"כים אתיופים, שופטת אתיופית, ד"ר אתיופי, רץ אתיופי מנצח במרתון ואלוף משנה אתיופי בצה"ל - קַבלו גם, איך לא, מנהל בית-ספר אתיופי.
כל אלה בעלי מוצא אתיופי, המייצגים מגוון מקצועות וּתחומים, מהווים מודל לבני העדה האתיופית לאפשרות שילוב כלכלי וחברתי בחברה הישראלית, וּמוכיחים לאחיהם כי עם רצון וּנחישות, לצד שחרור מסטיגמות וּמרגשי נחיתות וקיפוח - כל אחד יכול. זאת למרות פערי התרבות, המנטליות והשפה בין העדה לציבור הישראלי. כל הכבוד!

תאריך:  17/05/2018   |   עודכן:  17/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ציפי לידר / Tzipi Lider
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אירוויזיון 2019
אליהו קאופמן
מוצאי שבת "בחוקותיי" תשע"ח הוכיחה כי שני עמים חיים בקרב העם היהודי    אלה עם התורה והיהדות ואלה עם התת תרבות הנכרית    שמירת המצוות והנאמנות לקב"ה מול הפועל באר שבע ונטע ברזילי
רחלי בן-צור
אמרנו לו: "האונייה, אח שלנו, תעשה לנו טובה, We are not your toy. אה? כל היום וכל הלילה אנחנו עובדים כמו חמורים במינהרות, תעשה לנו יום חופש מחר, יום של חגיגה למה איל יהוד יש להם נאטה ולנו אין"?
יאיר דקל
בוויקיפדיה מצאתי, שישראל נמצאת במקום הרביעי בטבלת הזכיות של התחרות, יחד עם הולנד    שיאנית הניצחונות היא אירלנד עם שבעה אירווויזיונים
שמחה סיאני
ההצלחה לא באה לה בגלל מראה, כסף, פוליטיקה, אלא משום הכישרון הגדול בו נתברכה והאמונה בעבודה קשה ובהתמדה כדי להגיע לרום ההר
ראובן לייב
לא עוד עשיית יד אחת כנגדה מצד מדינות, המתארגנות בהצבעה קולקטיבית ואינטרסנטית, שבה היא מוצאת את עצמה בודדה ומנודה, אלא הצבעה אוביקטיבית, כנה וספונטנטית, המשוחררת מכל חשבון פוליטי שהוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il