X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שנמני החמיץ פנדל וביציעים בבלומפילד כבר חשבו על הדחה מהגביע, הגיע הקרואטי שניות לסיום וקבע 1:2 כדי להעלות את מכבי ת"א לשמינית-הגמר הכח הובילה משער של רומן, אבי יחיאל איזן
▪  ▪  ▪

מכבי ת"א נאלצה לחכות לשער מדהים של ג'ובאני רוסו בדקה האחרונה של ההארכה, כדי לנצח 1:2 את הכח-עמידר רמת-גן בבלומפילד ולעלות לשמינית גמר הגביע.
בתום המועד החוקי התוצאה היתה 1:1 אחרי שדן רומן כבש ראשון לאורחים (שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה) ואבי יחיאל השווה את התוצאה בדקה ה-60.
אבי נמני עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-105, אחרי שמשה ביטון המחליף הוכשל ע"י רובי רגב. מנשה משיח לא ראה את הפנדל, אך הקוון ניסן דווידי הסב את תשומת ליבו לכך שאכן היתה הכשלה.
מכבי ת"א לא היתה במשחק במחצית הראשונה, אולי בשל העובדה ששיחקה בלי חלוצים. הסיום היה טוב יותר מבחינתה וכעת יש לה עוד חלום להגשים פרט לחלומות האליפות שמעט נגוזו אחרי הניצחון של בית"ר על בני-יהודה.
עוד לפני המשחק החל ביזיון גדול. מראש נודע כי ילדים יוכלו להיכנס חינם לשער 11 אך מבוגרים נשלחו לשער 13 ונאלצו לקנות כרטיס ב-50 שקלים.
בפועל, הורים שהגיעו עם ילדיהם הופרדו מהם שכן ההורים לא יכלו להיכנס ל"שער החינם" 11 ועם הילדים לא יכלו להיכנס עם הוריהם לשער 13. כך, הסדרנים והשוטרים הפרידו בין ילדים להוריהם ובמקום נוצרה מהומה.
מחצית ראשונה
בדקה ה-4 ראה ליפנייה את הכרטיס הצהוב אחרי שתיקל את אבי נמני. קפטן מכבי ת"א יצא כדי לקבל טיפול וחזר למגרש כעבור דקה.
הצהובים לא הצליחו להיכנס למשחק וכעבור 4 דקות אבי תקוה האורח קיבל כדור ומ-17 מטר ובעט חזק מעל למשקוף של טברטקו קאלה.
בדקה ה-15 מכבי ת"א הגיעה להתקפה מסוכנת ראשונה כאשר אורי שטרית הרים מצד שמאל ואיליץ' נגח - מרשל אודה מתח איברים והדף לקרן. ג'ובאני רוסו בעט את כדור הקרן ישירות לשער והגנת הכח הרחיקה מהקו לעוד קרן שלא העלתה דבר.
בדקה ה-18 הכח הגיעה להזדמנות הטובה ביותר במשחק עד כה, כאשר פפי קימוטו ניצל טעות בהגנה ובעט לעברו של קאלה שהדף. מור גולן בעט מול שער חשוף, אך מילאן מרטינוביץ' הדף את הכדור מהקו.
כעבור 8 דקות שבחון הכניס כדור טוב למישאלוף שמ-14 מטר בעט שטוח, מרשל אודה השתטח והדף מצוין. דקה לאחר מכן מישאלוף פירגן בחזרה לשבחון עם מסירת עומק מצוינת, שבחון תעתע בהגנת הכח, בעט חלש ושוב אודה במקום.
דקה 45 - 0:1 להכח-עמידר ר"ג. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ליאור ראובן הרים כדור גובה מצד ימין, הגנת מכבי ת"א הרחיקה דווקא לרגליו של דן רומן, והאחרון בעט מ-20 מטרים פנימה. קאלה איחר להגיב כאמור והאוהדים הצהובים נשארו בהלם ביציעים.
דקה לאחר השער בעיטה חופשית למכבי ת"א. נמני סובב את הכדור מ-18 מטרים, אך מרשל אודה הצליח להדוף את הכדור לקרן. מנשה משיח לא אפשר את הבעיטה ושרק למחצית.
מכבי ת"א הציגה מחצית חלשה מאוד וסיכנה את השער בעיקר ממצבים נייחים, ייתכן בשל העובדה שעלתה למשחק ללא חלוצים בהרכב.
מחצית שניה
מכבי פתחה את המחצית השניה נחושה יותר, כאשר נמני קיבל כדור טוב מג'ובאני רוסו ובעט טיל מעל למשקוף של מרשל אודה. בדקה ה-52 אלי כהן סוף סוף הכניס חלוץ כאשר משה ביטון החליף את מושיקו מישאלוף.
דקה 60 - 1:1 בבלומפילד. חגיגה גדולה ביציעים הצהובים בבלומפילד. כדור קרן של דיאן איליץ' הגיע לראשו של יוסי שבחון, שהוריד כדור נהדר לעברו של אבי יחיאל. האחרון לא כשל ומארבעה מטרים כבש לשערו של אודה. שיוויון בבלומפילד.
בדקה ה-63 איליץ' שלח את שבחון מצד ימין, האחרון חדר לרחבה אבל בעט ליד הקורה. דקה לאחר מכן, אבי תקוה ניסה להפתיע מ-20 מטר את קאלה בבעיטה חזקה, השוער הקרואטי קלט היטב.
לא חלפו שתי דקות ומכבי ת"א יצאה למתפרצת. משה ביטון הוריד בראש בצד שמאל לעומר פרץ שדהר לכיוון השער וחדר לרחבה, אבל לא הצליח להכניע את אודה.
בדקה ה-77 הזדמנות נוספת למכבי ת"א. יובל שפונגין פרץ מצד ימין והרים כדור לעברו של משה ביטון. החלוץ נגח כדור חזק, אבל לא היה מספיק מדויק מול שער האורחים.
בדקה ה-85 מילאן מרטינוביץ' ראה את הכרטיס הצהוב אחרי שהכשיל מאחור את פפי קימוטו. האחרון יצא מהמגרש כדי לקבל טיפול.
כעבור 5 דקות הכח כמעט וכובשת שער ניצחון. אי הבנה בין קאלה לשטרית הובילה לכך שקימוטו השתלט על הכדור והעביר לתקוה. האחרון מסר לגולן במקום לבעוט לשער ריק - גולן בעט אך אבי יחיאל הרחיק מהקו.
לא חלפה דקה ושוקי נגר הגביה כדור לרחבה. מרטינוביץ' ניסה להרחיק לאחור והכדור שנגח פגע במשקוף של קאלה.
הארכה
המשחק נכנס להארכה והכח-עמידר נסתה לעשות שינוי על המגרש. אבי תקוה יצא ובמקומו נכנס הונורה קבונגו בניסיון לעשות משהו במשחק הזה. לא חלפו 8 דקות והכח ביצעה חילוף נוסף - קימוטו יצא ובמקומו נכנס אושרי גיטא.
גם מכבי ת"א ביצעה חילוף בכדי לנסות ולשנות משהו במגרש. בדקה ה-99 החלוץ רועי דיין נכנס במקומו של עומר פרץ.
בדקה ה-103 דן רומן שלח כדור ארוך לגיטא, שהוריד כדור בחזה ובעט חזק, אך קאלה הציל עם הרגל. לא חלפה דקה ורומן בעט למשקוף של קאלה מהפינה של ה-16.
דקה 105 - אבי נמני מחמיץ פנדל. משה ביטון הוכשל ע"י רובי רגב. מנשה משיח סימן לביטון לקום אבל הקוון ניסן דווידי קרא לשופט אחרי שראה לדידו פנדל. משיח קיבל את פסיקתו של הקוון ונמני ניגש לבעוט. הקפטן התל אביבי בעט החוצה.
דקה 120 - 1:2 למכבי ת"א. רועי דיין החל במהלך , כשקיבל את הכדור בצד שמאל ומסר אותו למרכז למסיקה. האחרון המשיך בנגיעה לרוסו. הקרואטי הגיע מאחור ומ-20 מ' שם את כל לבו בכדור כדי לשלוח אותו לפינה השמאלית של השוער ולרשת - מכבי ת"א בשמינית גמר הגביע.
הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, מושיקו מישאלוף (משה ביטון 52'), דיאן איליץ', יוסי שבחון (ארז מסיקה 79'), אבי נמני, עומר פרץ (רועי דיין 99') וג'ובאני רוסו.
הרכב הכח-עמידר ר"ג: מרשל אודה, ליאור ראובן, רובי רגב, יוסי ביטון (איתי סלע 68'), שוקי נגר, סביטי ליפנייה, יוסי רוזן, מור גולן, דן רומן, אבי תקוה (הונורה קבונגו 91'), פפי קימוטו (אושרי גיטא 98').

תאריך:  10/04/2007   |   עודכן:  10/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
אחיה של נערה שלא אהב את בן זוגה, תקף את בן הזוג ודקר אותו בכתפו    האח הדוקר נעצר
מתי טוכפלד
עו"ד סעיד נפאע ייסד את תנועת שורשים דרוזית ששוללת את ישראל כמדינה יהודית    הוא ובניו נאסרו לאחר שסרבו לשרת בצה"ל    ייצג את עוזרו של בשארה כשנעצר והיה ממארגני כנס מחתרתי
מוטי אקסמיט
אישה בדואית הוכתה קשות על-ידי בעלה לשעבר כיוון שהתנגדה לנישואי בתם המשותפת לחברו הטוב של בעלה לשעבר, גבר בן 57
מוטי אקסמיט
שני קטינים בני תשע הודו כי פרצו לגן הילדים במהלך חופשת הפסח יען כי היו משועממים
מוטי אקסמיט
בעקבות גל של אלימות והתפרעויות שהיה בשבת האחרונה בבני ברק, עצרה היום המשטרה שלושה אברכים הקשורים לאחים הגר היריבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il