X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות
▪  ▪  ▪
תוספת אנרגיה [צילום: AP]

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה במזל דלי. הכוכב ישהה במזל דלי וגם במזל גדי משבוע זה ועד לתחילת חודש ספטמבר. ביקור ארוך זה יתאפשר בגלל הנסיגה אותה הוא מתחיל ממחצית החודש במזל דלי ועד לסוף חודש אוגוסט 2018 ובמזל גדי. תהליך זה מבשר קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.
אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת אנרגיה וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי, הופך להיות קליל ואפשרי. אכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.
מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.
הפעם ייהנו מכוחו של כוכב זה המזלות הבאים: קשת, מאזניים, דלי, גדי, בתולה ומאזניים, כאשר כל השאר יחוו יותר חוסר נוחות מאשר חוויות טובות.
כל המזלות שלא ציינתי, עלולים בזמן הנסיגה לחוות קשיים גבוהים מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה. בעיות שלא צפיתן אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך. ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול.
חכו... ואת תוכניותיכם המשיכו לבצע רק עם סיום הנסיגה.
מזל דלי וכל מזלות האוויר והאש יהיו המזלות היחידים שהכוח עד לתחילת הנסיגה ייתן להם את היכולת ליצור, לפעול ולעשות, אך לאט-לאט יחושו שהכול מתחיל להיות כבד וקשה מהרגיל לעשייה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי כל המזלות יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.
המזלות אריה, שור ועקרב ירגישו במיוחד שהעשייה שלהם מתנהלת תחת עומס ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, שעלולה להביא איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים יהיו בהיבטים קשים זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא יותר אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.
הזווית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה ונולדו בשליש הראשון והשני של המזל. כמו-כן, מי שנולד בסוף המזלות גדי, סרטן, מאזניים וטלה.
אלה מכם שלא ציינתי, לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו, או מצבים קוסמיים.
ומה במפת המדינה?
כוכב מארס שהוא אל המלחמה משפיע על מפת המדינה בצורה קשה במיוחד במהלך החודשים הקרובים ובמיוחד לקראת תחילת הנסיגה בסוף החודש. ולכן, אם לא ניזהר וננהג בסבלנות מרבית, צפויים לנו ימים לא קלים גם מבחינת מזג האוויר שיהיה חם במיוחד, עובדה שיכולה לגרום לשרפות, הצתות ועימותים אלימים וקשים שיגרמו לכולם לשאול מה התכלית לכל הקושי ומה יש לעשות על-מנת לנסות ולהימנע מעימותים שיקרו בהרחבה ובכמה חזיתות. בכל מקרה, האנרגיה שתלווה את כל התקופה הזו, היא אנרגיה של הפעלת כוח עד כדי אלימות ולא רק במישור המדיני, אלא גם בין אדם לחברו.
נקודת האור בכל התקופה הקרובה תהייה העובדה שהפעם מבחינה מדינית, לא נהייה מבודדים בעולם כמו בפעמים אחרות, ונראה שיהיו גם כאלה שיכירו בצורך שלנו להגן על המדינה ועל האזרחים.
מאחר שהנסיגה כבר משפיעה למרות שבאופן רשמי היא נכנסת רק בתאריך ה-26 נראה שעכשיו זה בדיוק הזמן לחשוב כיצד לנסות ולנטרל את חבית חומר הנפץ שאנו יושבים עליה מבלי לפוצץ אותה ולגרום לעצמנו ולשכנינו הערבים נזק.
בברכת ימים טובים וקלים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי כל הנושא הכספי שלכם, נראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית ולכן זה הזמן לחכות
▪  ▪  ▪

System.String[]

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  11/06/2018   |   עודכן:  11/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
ידיעה חשובה על יום בליינד דיי למודעות לעיוורים שמצוין בכל שנה ב-6.6    במקביל לקראת שבוע הספר ובמלאת 100 שנה למוסד המהפכני בית חינוך עיוורים בירושלים יוצא לאור ספר חדש ומהודר בדפי כרומו    זהו אלבום שמספר את סיפור המוסד המרתק שהקימו בני הדור הישן בירושלים
בלפור חקק
מסע בעקבות ירושלים של עגנון    בספרו "תמול שלשום" כותב עגנון, "שאין ירושלים נגלֵית אלא לאוהביהָ", וגם אני, הנמנה עם אוהביה של ירושלים, יוצא לבקש את אהבתה ומתפלל שכמו תמיד העיר תחשוף לפניי את סודותיה ואת יופייה
אלי אלון
בקמפוס אוניברסיטת תל אביב בקצה מדשאה, שוכנת יצירתו של האמן דני קרוון, "הספסל", ע"ש פרופ' צבי יעבץ, ממקימי האוניברסיטה    זו יצירה חדשה יחסית, ונראה כי לא רבים שמעו עליה או מכירים וראו אותה
אלעזר לוין
מקבל מענק חסר תקדים של כ-9 משכורות חודשיות, 750 אלף שקל, על השגים בולטים בניהול אפריקה-מגורים    מיזם בנייה להשכרה כדוגמה לשילוב ידיים להצלחה עסקית    "מחירי הדירות אינם יורדים"
ארי בוסל
הקהילה הישראלית בלוס אנג'לס גדולה מספיק שרובה המכריע קורא, כותב ודובר עברית, ורגיל לעיתונים מהארץ. כמובן הדבר לא ימשיך לעד, שכן הדור הצעיר לא קורא, לא כותב וגם לא דובר עברית (אפילו לא עילגת)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il