X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הטומאה והבל הרוח לא נמצאים בת"א ולא באוניברסיטה שלה, ההבל והחרפה האמיתיים נמצאים בירושלים היכן שנמצאת הממשלה המעלימה עין מהמציאות ומתכחשת לה הבעיה שלנו היא לא הערבים ולא התל אביבים ולא השמאלנים וגם לא הבג"צניקים, הבעיה שלנו היא האנשים נמוכי קומה השולטים למען הכיסא ומתעלמים מהעם האציל הנמצא עאלאק תחת הנהגתם
▪  ▪  ▪
לא להאמין [צילום: פייסבוק]

שמי אלברט שבות, נולדתי בחלב ולמדתי בבית הספר את השיר הזה ששומעים אותו בווידאו המצורף והאמת אהבתי את המנגינה שלו, היא מנגינה יפה ונעימה. מולדתי מולדתי... כך פותח השיר, אני כילד יהודי בסוריה לא היה לי ספק כי אין זו מולדתי, ואני שר את השיר רק כי אני נמצא בסוריה ובית הספר שלי חייב ללמד את החומר של משרד החינוך הסורי. ברחתי מסוריה, הגעתי ארצה, למדתי עבדתי התגייסתי... חלפו להן כ-50 שנה, ואני לא מאמין שאני שומע את אותו השיר שוב מתוך וידאו שצולם באונב' תל אביב העברית בישראל. עד כמה שאני יודע משרד החינוך הישראלי שולט בישראל, לא משרד החינוך הסורי הבעת'י. תסלחו לי אבל באמת אני מתכוון לזה: מדינת חלם כבר גדולה עלינו, צריך למצוא משהו יותר קטן שיתאים למידתנו המצומצמת. בוש ונכלם מעצמי, המדינה שלי יכולה להיות כל דבר רק לא דמוקרטית.
אתם רואים בווידאו המון יהודי שעומד דום לזכר הנכבה ושר את השיר הלאומי של הערבים באמצע העיר העברית תל אביב, באונב' של ת"א והבעיה איפא, האם זאת דמוקרטיה? כלומר האם הכל מותר בדמוקרטיה כולל הדריכה על המדינה וסמליה ורגשותיה. הבעיה העיקרית שהממשלה לא נותנת את הדעת על המצב האבסורדי הזה. היא לא מתייחסת לזה, היא מתעלמת; הבעיה היא איתנו לא עם הערבים. הבעיה היא לא "הם" הבעיה היא "אנחנו" ובעיתינו העיקרית היא "ביבי", שעוצם את עיניו מדעת וראשו מלפעול וזה לא אומר לשלוט בראש מורם על עם אציל, זה אומר לשלוט על הכיסא שלו. הבעיה האמיתית שלנו היא "הוא" ולא "הם", אם אתה שולט תשלוט ואם לא פנּה את כיסאך ולך הביתה בראש מוטה לאדמה!
הטומאה והבל הרוח לא נמצאים בת"א ולא באוניברסיטה שלה, ההבבל והחרפה האמיתיים נמצאים בירושלים. היכן נמצאת הממשלה המעלימה עין מהמציאות ומתכחשת לה? הבעיה שלנו היא לא הערבים ולא התל אביבים ולא השמאלנים וגם לא הבג"צניקים, הבעיה שלנו היא האנשים נמוכי קומה השולטים למען הכיסא ומתעלמים מהעם האציל הנמצא עאלאק תחת הנהגתם.
נצמדים לכסא
ידידי הבעיה שאני בוחש בה היא לא מסוג הקונפליקטים הנפתרים מאליהם עם הזמן. הבעיה שלנו היא פנימית ארצישראלית והיא לא עם אחינו השמאלנים, הבעיה היא עם אחינו הימנים שבשלטון השולטים בשמנו אך לא מייצגים אותנו כי לא עושים בשמנו, הם מנסים ללכת על חבל דק וכאילו שולטים בשם הימין, אך הלכה למעשה הם לא עושים מאומה מלבד לשמר את המצב הנוכחי בו הכיסא שלהם מורם בעם והעם מרחף באוויר.
אלה הן טענות הרחוב הישראלי ברובו המוחלט והמתנגד לקביעה הזאת שיקום. עם זאת ישנן במקביל טענות שמנגד. ישנן הרבה בעיות, הדברים זזים לאט. ביבי פועל בהרבה מישורים לאט-לאט אבל בטוח. יש בכנסת, וודאי בממשלה, אנשים שמאוד מאוד חשוב להם עם ישראל. הם בטח לא מחפשים "לשמור על הכסא" אלא מחפשים ליישם את מדיניותם בבטחה.
ושלא יהיה לכם ספק: אנשי הימין "שלנו" בכנסת ובממשלה באים עם אג'נדה ותוכנית ועם תשוקה לדחוף לפעולה, אבל מהר מאוד הם נרדמים על ההגה ולוקחים לעצמם יותר ויותר סייסטה - שינת צהריים, ובסופו של יום כן הם מתרגלים לכיסא ונצמדים לו. זו האמת לאמיתה ושלא תפנו אלי בטון המבוגר האחראי כי אני מכבד את הטון שלכם הגם ולא הייתי משבצו בדיון הזה.
רבותי בעלי הטון האחראי, הנני להסכים איתכם מעומק ליבי כי הדברים נעשים לאט ובשקט, אבל גם בתהליך איטי ומחושב צריך לשמור על רצף מעשי ורעיוני, אולם המציאות מראה לנו כי הבעיות הפנימיות שלנו, כזו למשל שהיצגתי לעיל בווידאו, התנתקו מהרצף הרעיוני. הרעיון המקורי בגדול אומר שאנחנו מדינה יהודית עצמאית גאה אך הרעיון הזה מתפורר לנו בין הידיים, הוא נותר רעיון בדיד בין רצף הרעיונות הדמוקרטיים שמבודדים ומנתקים אותו בשיטתיות מדהימה ממקומו. האחריות לזאת מוטלת על הנרדמים במשמרת המנהיגותית והמסתתרים מאחורי אותו רעיון דמוקרטי שסותמים בשמו את פיותנו המבקשים לפעול לעשות לתקן למשול-כאשר כל מבוקשם הם, השולטים היושבים בכיסא המרופד הוא לשלוט בשקט בלי להרעיש, וכאן הם מתחברים עם הפייק-אידאה כי הדברים נעשים לאט ובשקט.

תאריך:  20/06/2018   |   עודכן:  20/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מולדתי מולדתי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אתה
שמ   |  20/06/18 17:44
 
- שאלת שאלות מהותיות
אלברט שבות  |  20/06/18 20:26
2
כמה נוגע ללב כשגם נפולת של
הירונימוס  |  21/06/18 12:07
 
- ליברלי קטן מה היינו בלעדיך
אלברט שבות  |  21/06/18 17:09
3
מה אתה מגלגל עיניים אומרים לך
בבר  |  21/06/18 15:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
אילו גודלה של ישראל היה כעזה, אילו נתוניה היו כמו של עזה כיום, התקפות הערבים עליה היו כבדות בהרבה מאלה שהם מעיזים לבצע בימים אלה
רפי לאופרט
על פניה נראית החלטת הרמטכ"ל בעניין תא"ל וינטר לגיטימית, אבל לא "חכמה"    לפרשה פוטנציאל להתפתח למשבר אמון נוסף ומיותר בין צה"ל לחלקים רחבים בציבור, כפי שהיה במקרה אלאור אזריה, שאיננו זקוקים לו    טוב יעשה הרמטכ"ל אם ימצא דרך מכובדת להשאירו בצה"ל
עמי דור-און
כך מהמרים בכספם של אחרים ומעלימים הכנסות מרשויות המיסוי; מונח חדש הקרוי "הטרדה מינית" הופך על פניו את היחסים שבינו לבינה. את הגלגל הזה אי-אפשר להחזיר לאחור. אם מישהי התלוננה על הטרדה עמדה מילתה מול מילתו ולעתים קשה מאוד להוכיח שהמדובר בסיפור שלא היה לא נברא
אלעזר לוין
הכתובת הייתה על הקיר, וכחלון עצם עיניים    עתה הולם בו פטיש הנתונים, והתחלות בניית דירות בנפילה ויזמים קונים פחות מגרשים, וממילא בונים פחות דירות    אם הרווח במחיר למשתכן קטן ואפסי, למה לבנות?    כחלון יוכל לתקן
דוד סנדובסקי
התמהיל המשוזר בין האוונגליות הנוצרית המשיחית המקצינה לבין המשיחיות הדתית-לאומנית להקמת בית המקדש היהודי בהר-הבית עלולה להצית את "מלחמת יום הדין" הקרויה "מלחמת גוג ומגוג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il