X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מירב יזרסקי פוגשת חברה ותיקה למפגש ארוך שחלף כהרף עין, תודות לאווירה הרגועה והחמה ששורה ב-Bella, קפה משפחתי חמוד בלב העיר הגדולה, שמציע תפאורה של מסיבת גן ותפריט אינטליגנטי
▪  ▪  ▪
[צילום: rest.co.il]

האביב כבר כאן וזו סיבה מצוינת לחפש מקומות חדשים להעביר בהם את הקיץ. דרישות הסף: נגישות, קירבה למזגן, אפשרות לישיבה בפנים לשעות הצהריים ואפשרות ישיבה בחוץ לכל זמן שמתאפשר. לכך מתווספות האקסטרות שעושות את ההבדל, עיצוב אסתטי, קפה טוב, שירות נעים ומנות מושקעות.
את כל אלה והרבה מעבר מצאתי השבוע בקפה Bella, בלב ליבה של העיר הגדולה, רגע קצר מרחוב דיזנגוף האלמותי.
קבעתי עם חלי, שאותה לא ראיתי הרבה יותר מידי זמן, לפגישת עידכונים ונשנושים מטר מהבית (שלה, לא שלי, אני בחורה מתחשבת). היה זה ערב של יום מפרך ואני כבר שכחתי את ההנאה הצרופה של חיפוש חנייה בעיר הגדולה. הגעתי די מותשת וקרסתי על הכיסא. את פנינו קיבלה שירן, מבעלות המקום, בחיוך גדול ויחס משפחתי אוהד לפחות כמו במאהל בדואי. אין מה לומר, הבחורה כריזמטית ברמות על.
התפריט, שעומד להשתדרג בקרוב, עונה להגדרה אינטליגנטי. תוכלו למצוא בו את כל מנות בית הקפה ה"רגילות" כמו סלט טונה וארוחת בוקר כפרית, לצד מנות קצת יותר מתחכמות, כמו סלט הקיסרית שהזמנתי, מתחכמת שכמותי. הסלט (38 ש"ח) כלל תערובת נפלאה של חסה, עלים ירוקים, פלחי תפוז ואגס, חמוציות, אגוזי מלך, שבבי בצל ופרמז'ן המוגשים ברוטב ויניגרט בצל שחוסל והוזמן בשנית. הרגשתי לחלוטין כמו קיסרית. חלי הלכה על בטוח עם סלט ים תיכוני (36 ש"ח), שכלל ירקות ועלים ירוקים עם אגוזי מלך וגבינת פטה, בליווי רוטב יוגורט.
לצד הקפה קינחנו בעוגת גבינה בטעם ביתי, מהיותר טובות שטעמתי ופינוקים בדמות שבבי שוקולד וקרמל ועוגיות אלפחורס, לחובבי הז'אנר. לא יודעת איך, בלי משים עברו כמעט שלוש שעות של קשקשת רצינית. כבר אמרתי שאנחנו נפגשות מעט מידי, אבל אין לאן למהר. יש משהו במקום שמשרה אוירה של רוגע, פאוזה מהמרוץ שמכונה יומיום. התפאורה בשחור לבן וכיסאות הגן הלבנים בשילוב עם הצמחייה שעל המדרכה יוצרת סוג של מסיבת גן.
Bella הוא בית קפה קטן ומשפחתי ולאו דווקא שכונתי. מספר שולחנות בפנים ומספר שולחנות בחוץ מבטיחים שתקבלו את השירות הכי אישי שיש. אני כבר סימנתי אותו לפחות עד סוף הקיץ הקרוב. מעתה כשאתם אומרים Bella, חישבו Bellissima. לא לפספס.
Bella - פרישמן 45 תל אביב, 03-5272040

הכותבת היתה אורחת המקום.
תאריך:  15/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
קבוצה חדשה בדנמרק הצליחה להחתים אלפי דנים, ולהקים אתר שיעודד את מטרתם - לישון עד מאוחר    מספר ארגונים ואפילו בית ספר אחד מציעים כעת התחלה מאוחרת עבור עובדים או תלמידים המעוניינים לישון עד מאוחר
רונן ליבוביץ
הממשלה אישרה לבטל את הצורך במכרזים לעסקות שנחתמות על-ידי משרדי הממשלה עד לסכום של ארבעה מיליון ש"ח    חברי כנסת רבים מתנגדים בנחרצות    "החלטת הממשלה תוביל לשחיתות חסרת בקרה"
מערכת PCאון
התחרות על שוק הוירטואליזציה בשיאה: החברה המובילה, VMware, עומדת כרגע בפני מתחרות רציניות המשתפות פעולה נגדה: מיקרוסופט ו-XenSource
אריאל שמידברג
בני משפחותיהם של האסטרונאוטים שנספו באסון מעבורת החלל "קולומביה" קיבלו מנאס"א 26 מיליון דולר כפיצוי    לא ברור כמה כסף קיבלה כל משפחה
אלעזר לוין
2 וילות בכפר חנניה שבגוש משגב נמכרו ב-1.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il