|
תאריך:
|
24/06/2018
|
|
|
עודכן:
|
24/06/2018
|
|
1 |
|
|
איך אפשר רבאק לענות כך?יפה אסתר וטובשישאותךלכתוב על חצרים שיש בארצנו ולהםעדים אנו בכל יום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריק נבו |
|
|
2 |
|
|
האם במדינת ישראל אחרי 2000 שנות גלות פרוגרומים ואנטימיות גם בארץ ישראל יעשה כך ליהודים?
האם אי אפשר לבצע חקירה ומשפט הוגנים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרית ליבנה |
|
|
|
|
|
וואו , באמת לא בסדר "לעשות כך ליהודים" , מלינה המגיבה שרית , אך ללא "יהודים" , אין בעיה לגזענית הזו , שכך "יעשו" . אתם הבנתם איך התקבצו כאן חבורת גזענים , "שמתלהבים" מהתובנות של אסתר שניאורסון גרי , המשכילה , הליברלית ,ההומנית , שדואגת "לזכויות יסוד" רק ליהודים ? , נו , ניתן בנקל להתבסס על התובנות של אסתר ותומכיה , בכדי לעשות "אכבר" תוכנית סאטירית ,לסדרה הסאטירית בטלויזיה , "ארץ נהדרת". נו , עם ישראל במיטבו. אלוהים ישמור !. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
3 |
|
|
את חג הגאולה של הרבי הריי"צ הרבי הקודם של חב"ד משחרורו מהכלא הקומוניסטי מצפורניה של אותה ממלכה רשעה ( וגם אז מי שבא לאוסרו היו קצינים ממשפחות יהודיות וחסידיות עוד!) ונראה שבארץ לא הרבה השתנה ומשטר אימים זה פשט צורה ולבש צורה חדשה בשב"כ האנטי יהודי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בימים אלה חוגגים |
|
|
4 |
|
|
1) עמוס ברנס לא "עונה" בכלל בחקירתו , ולא "נגעו" בו בכלל וגם לא טען כך , ומעולם לא נקבע בבית משפט , שהודאתו הוצאה ממנו בניגוד לרצונו , אלא הוא זוכה פורמלית , מאחר והתביעה לא חידשה את כתב האישום במשפט החוזר , כי לא היה ניתן לשחזר את הראיות לאחר 25 שנה ( עדים וחוקרים נפטרו , עדים ושוטרים לא זוכרים במדוייק נסיבות , מיסמכים וראיות נתכלו ולא היה ניתן להציגן וכיוצ"ב ). נ.ב. כל המעורבים בחקירה החיים כיום , עומדים על דעתם שהוא הרוצח של רחל הלר. 2) טענת אסתר שהמחלקה היהודית בשב"כ היא "נגד יהודים" , היא מטומטמת בהגדרתה , באשר נועדה לחקירת יהודים העוסקים בריגול ובטרור , הלא כן ? ,זה כמו להלין על המשטרה שהיא "נגד פושעים" !!. 3) להגדיר במילה "הלשנה" , ראיה שהושגה באמצעות עדות של יהודי הגון ושומר חוק , כנגד יהודי אחר שחשוד בטרור , היא טימטום נוסף ,באשר כבר הקמנו מדינה ליהודים ואיננו נמצאים תחת רשויות חוק של המנדט הבריטי , הלא כן ? 4) השב"כ כן "מעיזים לחקור כך ערבי " וראוי שהשאלה המטומטמת הזו של אסתר ,לא היתה נשאלת , והמבין יבין. 5) ההשוואה שעושה אסתר ,למערכות החקירה בישראל עם קוריאה הצפונית , היא טימטום ובורות ורדידות בנוסח פרלמנט שכונתי ולא של אישה משכילה ורחבת אופקים. 6) דעתה של אסתר ,שהצתת משפחה שלימה ללא כל עילה נגדה , אינה "פושעים פליליים מסוכנים" , ולא צריך בשל כך להשתמש "בעינויים" בחקירת חשודים בכך , היא מעניינת כשלעצמה ומצביעה על טימטום ורדידות זועקים לשמיים של אסתר . מעניין אם הצתת משפחה יהודית , גם היא אינה "פשע מסוכן" בעיני הגזענית הזו ?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
אז למה לא לקחת ולחקור אותך בעינויים?אכן להציץ משפחה זה נורא ואולי אתה עדית זאת,מי יודע?זו שאלה בנוסח שלמה |
|
כתובת IP: |
109.253.171.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אולי אתה |
|
|
|
|
|
אם היו ראיות מחשידות , או מידע מודיעיני רציני , ממקור אמין שאני שרפתי את המשפחה בדומא , אז בהחלט היה ראוי שהשב"כ "יקח את העניינים בידיים" ויחקור אותי באופן אגריסיבי ביותר , כמו שהשב"כ עושה מדי יום לחשודים בטרור מהמיגזר הערבי . נו באמת ! האם חוקרי השב"כ תפסו כך סתם את החשודים ברחוב , עצרו אותם ללא שום חשד מקדים , ומעצרם הוארך שוב ושוב ע"י שופט שעיין בחומר , רק מפני שהם "יהודים" בעלי השקפות ימניות קיצוניות ?. זהו ? האם מישהו באמת מאמין שחוקרי השב"כ ויחידות החקירה של המשטרה , "הדביקו" כך סתם הרשעה ברצח , לנערים תמימים שלא קשורים בכלל לרצח !! . נו ,אם זו גישתך ,אז היו צריכים לחקור גם את יגאל עמיר בהצתה בדומא ולא רק אותי. נו , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
אני מתפעל מהסבלנות שלך בכתיבת תגובה טובה, מדוייקת וארוכה לדבריה של המסיתה המשונה הזאת.
לא ראינו את הימנונים המתחסדים באים בטענות כשבני העם הפלשתינאי מעונים ומושפלים במערכות החקירה הישראליות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
|
|
|
שאתה לא מפסיק להציק,ולארגון,ולאסוף את המחברתהנחמדה ואמיתית שאני אוהבת אותה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה עובד בשביל |
|
|
|
|
|
איש שב"כ. האיש מת מזמן. רצח כי כנראה חשב שנחשף במילוי תפקידו כעוקב אחר יורם ביכונסקי. יורם נעצר גם הוא כדי לשבש את כיוון החקירה. ברנס נלכד והודה בעקבות תהליך של יצירת אשליות שיוטב לו אם יודה.שני צוותי חקירה מיוחדים (צח"מ) האחד בפיקודו של סגן ניצב חנא חדד והשני בפיקודו של רב פקד אברהם צמרת, לא הצליחו למצוא ראיות מספיקות להאשמת חשוד. חברה של רחל, יורם ביכונסקי, נחקר ארוכות (הועלו חשדות בגלל פעילותו הפוליטית בארגון השמאל הרדיקלי "אבנגרד") אך נכות ברגלו, ממנה סבל מאז מלחמת יום כיפור, פסלה אותו למעשה. חשודים אחרים נחקרו ללא תוצאות.
לאחר מספר ימים נתגלו בגדיה ותיקה מתחת לגשרון באזור זכרון יעקב. למרות ממצאים אלו, לא הובאו חשודים להארכת מעצר. לחץ דעת הקהל הביא למינוי סנ"צ שאול מרכוס לחקירת כישלון הצח"מים הקודמים ולהקמת צח"מ שלישי בראשותו. צח"מ מרכוס עצר את עמוס ברנס, שפנה מיזמתו למשטרה עוד בתקופת הצח"מ הראשון. לאחר חקירה ממושכת הודה ברנס ואף ביצע שחזור. לאחר שנים נתברר כי בחקירתו נמנעה ממנו שינה במשך מספר יממות, הוא הוכה והושפל והודאתו נכתבה למעשה על ידי סנ"צ מרכוס. במהלך החקירה והמשפט בוצעו מספר עבירות אתיות ושקרים על ידי צוות החקירה ואף סגן-ניצב מרכוס עצמו (שהואשם מאוחר יותר בעדות שקר וזוכה בבית המשפט העליון).ברנס שוחרר (למרות שלא ביקש חנינה) לאחר תשע שנים, אך רק ב-2002 לאחר שלושה ערעורים, זוכה ברנס בזיכוי אילם, שוחרר, ואף נפסקו לו פיצויים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
tutor |
|
|
|
|
|
1) ביכונסקי נעצר כי נמצאו ראיות לקשר מחשיד שלו עם הנרצחת ,והוא ניסה בשלב ראשון להסתיר זאת בחקירתו ולא בכדי "לשבש חקירה" לחשד אחר. 2) ברנס שוחרר לאחר שקיבל חנינה מהנשיא , שהוא בעצמו ביקש (!) ולא ניתן בכלל לחון מורשע שלא ביקש אישית את החנינה. הוא שוחרר רק עקב חנינה(!) ולא עקב "בעיות" בהרשעתו בבימ"ש , ורק לאחר שנים דרש משפט חוזר ובקשתו התקבלה. 3) לאחר שנים , כאשר ברנס כבר היה משוחרר , נבדק התיק שוב , עפ"י דרישתו של ברנס , ושופטת העליון דורנר , סברה שהבאלאגאן בתיק הוא כזה , שאין ברירה , אלא למשפט חוזר , ולא התייחסה בכלל לכשרות הודאתו של ברנס ורק מחמת הספק החליטה שייערך לו משפט חוזר. 4) הפרקליטות , שבדקה את התיק כדי להתכונן למשפט החוזר , קבעה שלא ניתן לשחזר את הראיות לאחר 25 שנה (!), ועריכת משפט רצח בנתונים כאלה , יביאו לזיכויו מחמת הספק , לכן לא חידשה בכלל את כתב האישום למשפט החוזר , דבר שגרר זיכוי פורמלי אוטומטי , עפ"י סעיף 94 לחוק סדר הדין הפלילי ( תוצאות חזרה מאישום ) , ועניין כשרות הודאתו של ברנס בכלל לא נידון ולא הוברר מעולם בבית המשפט והכל ספקולציות של עורכי דין ושל התיקשורת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
פקה פקה ולא יותר. לא שכנעת !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yust |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
מבלי להצדיק את המעשים (לכאורה) שמתוארים במאמר זה, קיים צד שני למטבע, והוא קיום מחתרת יהודית וחבר פורעי חוק, שמגובים באנשי שלטון, ובעורכי דין שמתדרכים את פורעי החוק איך לא לומר את האמת ואיך לעמוד כנגד חקירה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצד השני של המטבע |
|
|
|
|
|
חולדת החולדאי ראש עיריית תל אביב שאסר על חבד לערוך כנס בכיכר מלכי ישראל.
פורעי חוק תמיד קיימים.ציפי לבני ואולמרט ואריק שרון פורעי חוק,גנבו את המנדט שבעזרתו נבחרו בליכוד לכנסת והלכו והקימו את קדימה |
|
כתובת IP: |
109.253.171.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמיד יש פורעי חוק |
|
|
|
|
|
בבחירות 2006 ,שבו עמדה לראשונה מפלגת קדימה לבחירת הציבור ,היא זכתה ל 30 מנדטים בראשות אולמרט וציפי לבני ,והליכוד התפרק בראשות נתניהו ל 12 מנדטים , וגם בבחירות שלאחר מכן , זכתה קדימה בראשות ציפי ליבני בבחירות , ועברה את הליכוד במספר המנדטים , אז מה אתה מטמטם כאן את הקוראים על גניבת מנדטים ממצביעי הליכוד ,שרובם תמכו באופן ברור באריק שרון שהקים את קדימה ומן הסתם זו היתה בחירתם ורצונם, הלא כן ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
לא שלושים.אבל הם זכו קודם בליכוד ואז לפני הבחירות עזבו והקימו את קדימה.אתה שלמה לא מפסיק לספר צ'יזבטים ושקרים.ושמתי לב שאינך מגיב לשום מאמר,רק לזה של אסתר.כנראה שהיא מדירה שינה מעינייך. |
|
כתובת IP: |
109.253.171.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא נכון |
|
|
|
|
|
ראשית , אני מגיב לכל (!) הליצנים השקרנים , המניפולטיבים , המסיתים , הבורים והצבועים , שכותבים כאן באתר , ולא רק לאסתר ( כולל אפילו לקלינסקי השמאלן שגם הוא מטמטם כאן את הקוראים מהצד השני של ההשקפות האידיאולוגיות ). ולענייננו - מפלגת קדימה אכן הוקמה לפני בחירות 2006 , לאחר שהתפצלה מהליכוד , אך הסברתי שלא ניתן בכלל לראות בכך "גניבת מנדטים ממצביעי הליכוד" , אלא את "רצונם" של רוב "מצביעי הליכוד" ,שהמשיכו לתמוך אחר כך באולמרט ובליבני , בשתי מערכות הבחירות שלאחר מכן, ואין הוכחה טובה מזו לכך שלא "גנבו מנדטים ממצביעי הליכוד " , ואין ספק שאם שרון היה חי עד היום וממשיך להוביל את קדימה , היו ממשיכים רוב "מצביעי הליכוד" להצביע עבורו ולא עבור נתניהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
- את המח |
|
שלמה אתה מבלבל | 27/06/18 09:29 |
|
|
זה שהצביעו להם כאשר הלכו עם השם קדימה זה בסדר.אבל הם הלכו קודם מתוך הליכוד החוצה עם המנדט שקיבלנו כאשר התמודדו בליכוד והצביעו לליכוד ולא להם באופן אישי.וזה שהיו מצביעים לשרון?פתאום הגלל הגירוש הוא נהפך לאהוב עלייך?הקי להלוויה שלו לא הגיעו אלא קומץ אנשים לאחר מה שעשה,אז מה אתה מקשקש שטויות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אתה מבלבל |
|
|
|
|
|
מצאת בדיוק את האדם האובייקטיבי , המשכיל וחסר הפניות שיראה את "הצד האחר של המטבע". למי שגזענות , הפאנטיות , השנאה ורדידות המחשבה , היא הבסיס להבעת דעה כולשהי , אז אין סיכוי שיראה את "הצד האחר של המטבע". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
6 |
|
|
עיתון המאפשר רמה כל כך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היה |
|
|
7 |
|
|
בכל המאמר הזה של אסתר , יש רק טענות לרשויות אכיפת החוק , שמנעו "זכויות יסוד" משני טרוריסטים ששרפו למוות משפחה שלימה פלשתינאית , שאין לה שום קשר לטרור נגדנו , ואין אף מילה , אפילו ברמז , לזוועה הזו שקרתה ללא כל ספק (!!!) , בידיים של יהודים ? ,זהו ? מה שמטריד את אסתר ,זה איך חוקרים יהודים באגריסביות יתרה ( "עינויים" בלשונה ) , כאשר חקירת ערבים באותה טכניקה , שמצילה יהודים יום יום , כאשר מונעים המשך הטרור , זה בסדר מבחינתה. לפתע "קפץ" לאסתר חוש "ההומניות" והשאיפה "לזכויות יסוד " ( עאלאק !) ,כאשר החקירה הינה כנגד הטרוריסטים היהודים "המיסכנים" , שהמחלקה היהודית בשב"כ מעיזה להיות נגדה !. נ.ב. הרי ברור לכולם , כולל לאסתר ,שהנאשם הבגיר הוא זה שביצע את הזוועה הזו , אך לא מטריד אותם אפילו לרגע , שפסיכופת כזה ,יכול לצאת זכאי בעטיין של אי הקפדה על "טוהר" החקירה ,העיקר זה לשמור על "זכויות היסוד" של היהודים הנפלאים הללו , אנשי תג מחיר , שמגינים על עם ישראל , עאלאק. זהו, אצל אסתר שניאורסון , זה "ההומניזם " המיטבו , וזו עוד אחת שמלינה על אי שמירה על "זכויות יסוד" ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
8 |
|
|
שניים מראשי השב'כ אנחנו מכירים טוב מאוד אחד אדון פרי שונא יהודים שקרן רמאי ונוכל והשני אלשייך מישיבת נתיב מאיר איפה שגדלו בורג שי ניצן ארדן אלעזר שטרן שונא יהודים שקרן רמאי ונוכל מה הסיכוי שאלה מתחת לראשים יהיו ישרים כמו סרגל ויאהבו את העם היהודי? מהיהודים לא יוצא חיר. מהערבים יש חיר זה למה משתפים איתם פעולה בשב'כ, לא משתלם לרדוף אחרי מיליוני ערבים שרוצים לפגוע ביהודים אז עשו איתם הסכם ניתן לכם לרצוח יהודים אבל במגבלות נעשה כאילו אנחנו נלחמים בטרור והערבים בתמורה יעשו רק פיגועים בכמות כזאת שהעם היהודי יהיה מסוגל להכיל .זה כל הסיפור וכל ראשי הסף שונאי היהודים מוכיחים את האמת הזאת. |
|
כתובת IP: |
193.138.218.163 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי חרד |
|
|
9 |
|
|
חיה, מסתבר, בסרט. היא מתארת את מה שעשו לאדונים הנכבדים בן אוליאל והקטין הנוסף ושואלת:"האם היו מעזים לענות כך ערבי? השאלה מראה את עומק ההזייה בה חיה הכותבת שניאורסון. גם אם התאור שלה לגבי מה שעברו בן אוליאל והקטין הנ"ל נכון, המדובר בבית הבראה של עשרה כוכבים, ביחס למציאות של הפלסטיני הממוצע שנמצא במרתפי העינויים של השב"כ. המציאות שמתארת שניאורסון לעומת מה שעובר על פלסטיני במרתפי השב"כ זה כמו ההבדל בין החיים של הפרזיט מבלפור לחיים של נרקומן שמתגולל בסמטת המסוממים שליד התחנה המרכזית בת"א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיה בסרט. |
|
|
10 |
|
|
יש מלחמת חמולות. בשבילם, לשרוף, להרוג, לירות, לקחת את חיי האחר - זו תרבות מקובלת. זה חלק מחייהם השוטפים. חודשים אחדים אחרי השריפה בבית זה, נשרף עוד בית, שם לא היו אבידות בנפש. אנשי הכפר, אנשי שב"כ ורבים אחרים - יודעים היטב שלא יד יהודי פגעה בשלוש הנפשות. אבל כולם מחרישים. הם מחרישים בשל שנאתם הרבה למתנחלים ולדתיים, והיתה להם כאן הזדמנות לרדות בהם. המחלקה היהודית בשב"כ נתנה דרור לעצמה להשתולל בפראות ועינתה את הצעירים האלה עינויי תופת שלא יתוארו. הם נשברו, המסכנים והודו. כל הסיפור הזה הוא תעודת עניות ובושה גדולה לישראל של המאה ה-21, שהתאפשר בה טירוף אכזרי שכזה. הכל עדיין מחרישים במקום לשחרר מיידית את הצעירים שהפכו לצל אדם. מדוע? משום שאז זו תהיה הודאה בעינויים הקשים ולא יהיה להם מענה לשאלה: מי הצית את הבית הזה. זה שהצית, מסתובב חופשי בדומא עצמה. --- ולגב' שניאורסון: התעלמי, יהודיה יקרה, מבני בליעל (שלמה ואחרים) הנוהגים להכנס למאמרי ימניים באתר זה ולהכפיש את כותבי המאמרים. אין להתייחס אליהם. הם משולים לקליפת השום ולאבק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מלחמת חמולות |
|
|
|
|
|
וואלה , איך חוקרי השב"כ , השופטים וכל עם ישראל , לא חשבו על האופציה "המבריקה" הזו , בה ערבים מציתים אחד את השני ומרססים בעברית כתובות נאצה על הבית שהוצת ? . נו , ומה עם יתר הראיות שמצביעות על אשמת הנאשמים , שהשופטים לא פסלו את כשרותם ? , נו , עד כדי כך לטמטם את הקוראים ? , אין לכם גבולות ? הכל כשר בעיניכם , אפילו לזכות ולשחרר את הפסיכופת הזה בן אוליאל ששרף את המשפחה הפלשתינאית ? , וכל זה רק מפני שהוא בעל ההשקפה האידיאולוגית "הנכונה" בעיניכם וחובש כיפה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
11 |
|
8 10 |
|
מסכים עם מגיבים | 26/06/18 10:13 |
|
|
ראדי השבכ לדורותיהם שוים ל---.עמי איילון שרצה עוד אלטלנה בזמן העקירה מגוש קטיף.וכל השאר שנתנו ראיון לפני חודשיים להשמיע כמה נתניהו גרוע. מה שיעשה רע למדינה יעשה להם טוב. ואולי מכאן האכזריות הבלתי נתפסת.רוח המפקד.ובדומא אכן לדעתי זה הצתה מבפנים.כמו שכתב מגיב 10.כבר היו הצתות שם ללא נפגעים. |
|
כתובת IP: |
109.253.171.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסכים עם מגיבים |
|
|
|
|
|
ראשית , ראה התייחסותי לאופציה "המבריקה" הזו , של החשד למבצע האירוע בדומא , בתגובה למגיב 10. ( "הצתה מפנים" ,עאלאק ,וגם הכיתובים בעברית רהוטה כלפי הערבים על הקירות של הבית שהוצת , זה "ריב חמולות" או "הצתה מפנים" !!). מילא הטימטום הזה , אך כאשר כבר עמי איילון לא מספיק יהודי טוב ופטריוט ראוי לארצו ולעמו , בעיני המגיב ,זו כבר נבזות וגם שנאה תהומית חסרת פשר . ובכן לידיעת המגיב שעמי איילון "לא בא לו טוב" : עמי איילון שירת כלוחם בשייטת 13 הקומנדו הימי , בעת המבצע באי גרין מבצר מבוצר של מצרים בים סוף ב 1969 , פשטו יחדות מיוחדות של צה"ל על המבצר שהיה מלא בחיילים מצריים , ובסופו השתלט צה"ל על המבצר , אנו איבדנו שישה לוחמים ולמצרים נהרגו עשרות חיילים בקרב עקוב מדם , שבו הוענק לעמי איילון עיטור גיבור ישראל , על גילוי גבורה עילאית מול פני האויב ,כאשר במו ידיו חיסל שישה חיילים באחד הצריחים , והפסיק את קטילת חיילי צה"ל שטיפסו על קירות המבצר. לימים היה מפקד ספינת טילים בחיל הים , מפקד הקומנדו הימי ( פיקד והשתתף בעשרות פעולות מעבר לקווי האויב של לוחמי שייטת 13 ) , מפקד חיל הים ,ראש השב"כ וכיום פנסיונר. אתם הבנתם איזה יהודי לא טוב , לא מספיק אוהב עמו וארצו , מוצג לנו כדוגמא ע"י המגיב "הפטריוט בגרוש" שמלמד אותנו מי לטובת עם ישראל ומי לרעת עם ישראל ? , אתם הבנתם עד היכן יכולה בורות ושנאה , להוביל אותנו בסוג כזה של שיח ? . אלוהים ישמור. נ.ב. אין הכתוב מעלה , מחייב אזרח כולשהו להסכים עם התובנות הפוליטיות של עמי איילון , או עם דעותיו , אך דחילק , לפקפק בפטריוטיות שלו ? , לפקפק בכנות כוונותיו לעשות טוב לארצו ולעמו ? , עד כדי כך יכולה השנאה והבורות להוביל את השיח ? . טוב , כאשר בלוגרית משכילה ורחבת אופקים , כמו כותבת המאמר הנוכחי , כבר סימנה במאמרים קודמים , את בעלי ההשקפה השמאלית במדינה , "כחסרי ערכי אהבת הארץ" , אז מה לנו כי נופתע שכל מיני מגיבים "מתלהבים" כאן מהתובנות שלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
12 |
|
|
הרעיון נוקב. הנושא כולו מלך:מח, לב, כבד. מהראש ,מהלב, מהבטן.
תודה חביבתי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אהרוני |
|
|
13 |
|
|
תודה גדולה מגיע לגב' אסתר שמציגה ומנתחת את הדברים.
האם כך יעשה משפט בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודית אהרונוביץ |
|
|
ראובן לייב
טרור העפיפונים הבלתי-פוסק יצר אווירת הסלמה, שבה העניין כבר איננו שדות שרופים, אלא איום על חיי אנשים, כשעשרות רקטות משוגרות ליישובי עוטף עזה מדי יום
|
|
|
|
|
|
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מתקשה בשכנוע כמה ממנהיגי ערב להסכים ל"עסקת המאה" בגלל חששם לצאת נגד העמדה הפלשתינית אש"ף וחמאס, בתמיכת אירן, מתנגדים בתוקף לתוכנית האמריקנית שבראייתם נועדה לחסל את הבעיה הפלשתינית
|
|
|
|
|
|
רון בריימן
לאחרונה (19.6.13) יוסי ביילין פרסם בישראל היום מאמר תחת הכותרת "הגנה על שדותינו מול החוק הבינלאומי", בשעה שהנושא האמיתי הוא הגנה על שדותינו מפני החוק הבינלאומי, "החוק" שקובע למעשה שליהודים אין זכות להגן על עצמם מפני היורים בהם, המציתים את שדותיהם והמאיימים להפיל את הגדר ולפלוש לישראל דרך הגדר, מתחתיה ו/או מעליה
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
משאית פלשתינית דרסה את השלושה בכפר חוסאן, הם נפגעו בגפיים - חיילת נפצעה בינוני ושני חיילים קל סריקות אחר הנהג החשוד שהצליח להימלט מהמקום
|
|
|
|
|
|
עומר כרמון
בשנת 1990 סגרה את המשרד בירושלים ועברה להתגורר בגרמניה לאחר שטענה שאינה "יכולה להמשיך ולשמש כעלה תאנה של מערכת המשפט בישראל" ח"כ עאידה תומא: "משפטנית רודפת צדק וקומוניסטית אמיצה אשר שחתה נגד הזרם כל חייה"
|
|
|