X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעודנו עסוקים בבלונים, בעפיפונים ובטילים, טרור יומיומי מתנהל נגד אזרחי ישראל, והם עצמם כמעט אינם מודעים לו. הוא זה הממריץ מחבל לקחת סכין ביד ולצאת לרצוח
▪  ▪  ▪
[צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]

יש הסדרה (עם חמאס) או אין הסדרה, תהיה הסדרה או לא תהיה... הספקולציות והפרשנויות עפות להן באוויר כבלוני הליום. כך או כך - הטרור נמשך. והפעם מדובר על טרור יומיומי שמתנהל "מתחת לרדאר" נגד אזרחי ישראל, כאשר הם עצמם כמעט שאינם מודעים לו.
אין זה טרור של סכינים ולא של בלונים, לא טרור של טילים ולא של בלונים. זהו טרור, שמעטים בינינו נותנים דעתם עליו, ואין ניתן לו מענה הולם מצד ישראל. מפעם לפעם הוא מבזיק בין הידיעות בתקשורת, מוצנע, אך גם כשאנחנו קוראים עליו, בקושי אנו מתייחסים אליו, בוודאי שאיננו מגיבים.
האדישות כלפיו נובעת לא רק מתשומת הלב המועטה שהתקשורת שלנו מקדישה לו, אלא גם משום שאין הוא גורם לנפגעים-בגוף בקרבנו, בוודאי לא בטווח המיידי. זהו טרור המילים, התעמולה, ההסתה, טרור שחושף את הכוונות האמיתיות של הערבים שאותן מביעים עיתונאים, פוליטיקאים, במאמרים שלוחי רסן.
אנחנו כבר התרגלנו להצהרות היוהרה האנטישמיות הפומביות של אישים כמו נסראללה, איסמעיל הנייה, ארדואן, חומייני ואחרים. כמעט בכל הופעה בציבור הם יאשימו את ישראל ואת היהודים בכל צרותיהם. ממש כמו היטלר וגבלס בגרמניה הנאצית. אלה הם אויבים גלויים, שמסיתים בכיכר העיר, רצוי מאחורי זכוכית מחוסמת, את ההמונים, ומלבים את אש השנאה לישראל.
לעומת זאת, כמעט איננו מכירים את זרמי העומק בחברות הערביות הסובבות אותנו, את השיח האנטישמי בכלי תקשורת ערביים, או את השקרים הנכתבים נגד היהודים וישראל בספרי לימוד של הרשות הפלשתינית. בעבר, הכתבים לעניינים ערביים דיווחו לא רק על מלחמה ושלום, אלא הרבה על הלכי הרוח בעולם הערבי. היום רק מעט מזה מגיע לידיעת הקורא העברי.
מי שעושה בתחום זה את המלאכה נאמנה, באופן אמין ומקצועי, מתמיד ומדויק, זהו מכון ממר"י, שמזה עשרים שנה חושף את "כל מה שרצית לדעת על העולם הערבי ולא העזת לשאול" - לאמר, הטפות אנטישמיות, עידוד הטרור וכיו"ב עניינים שנוגע לישראל ולעם היהודי. לדאבון הלב, כלי תקשורת ישראלים, שבוודאי מקבלים על מגש של כסף את תכניו האמינים של ממר"י, נמנעים לרוב מלהנגישם לקוראיהם או מאזיניהם.
מי אצלנו שמע, למשל, את ההתבטאויות האחרונות של שר התרבות הירדני לשעבר? מי קרא את תרגום מאמרו ביומון הממסד הירדני "אל ראי" זה לא מכבר, שבו קרא להחזיר את היהודים לארצות מוצאם? כן, זה נאמר בריש גלי - על יסוד "חופש הביטוי", כמו שאומרים - אצל שכנתנו ממזרח עימה כרתנו הסכם שלום. והסכיתו וקיראו כמה טעימות מתוכניתו של אותו פוליטיקאי ירדני בכיר, כפתרון לבעיית המזה"ת:
א. הכיבוש הישראלי של אדמות פלשתין שבין הים התיכון לבין נהר הירדן יסתיים.
ב. כל היהודים שבאו לפלשתין לאחר הצהרת בלפור בשנת 1917, הם, בניהם וצאצאיהם - יעזבו אל הארצות מהן באו, מבלי לקחת עמם דבר.
ג. ארה"ב ובריטניה יפצו את הפלשתינים על כל הנזקים שנגרמו לאדמה ולתושביה עקב הכיבוש הציוני.
ד. ארה"ב ובריטניה יפצו את מדינות ערב על הנזקים שנגרמו להן עקב מעשי התוקפנות הציוניים נגד אדמותיהם ועל כך שאירחו את הפליטים [הפלשתינים] במשך כל תקופת הכיבוש.
ה. כל הישראלים שנטלו חלק בהרג הפלשתינים יוסגרו לידי הצד הפלשתיני, כדי להעמידם לדין ולהשית על כל אחד מהם את העונש המתאים.
וכן הלאה... וכן הלאה... נשמע הזוי? - בוודאי, אבל זוהי רק טעימה אחת מני רבות מדברי בלע הזויים שמתפרסמים כמעט מדי יום בעיתונות הערבית על-ידי אישים שונים, ואנו לא ידענו...
אז בטווח המיידי "אין נפגעים בצידנו" ממערכת ההסתה הזאת, אבל אין ספק שהיא זו הממריצה מחבל לקחת סכין ביד ולרצוח משפחה בביתה, או צלף שיירה לעבר ישראלים, או המונים שיסתערו על הגדר ברצועת עזה בניסיון לממש את "זכות השיבה". טרור המילים הזה מוכיח את האמירה הידועה: מילים יכולות להרוג, בוודאי במזרח-התיכון. והתודה לממר"י.

פורסם לראשונה במעריב, 20.8.2018
תאריך:  20/08/2018   |   עודכן:  20/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טרור "מתחת לרדאר"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זורע רוח קוצר סופה
URI NETA  |  21/08/18 07:43
 
- ועל מי הם מתגוללים ? על מדינה
בני בנקר  |  21/08/18 19:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
אלוף (מיל') יעקב עמידרור
אירן רוצה נשק גרעיני כדי להרתיע את ישראל מלפעול נגד התפשטותה במזרח התיכון, והיא רוצה להתפשט כדי להרתיע את ישראל מלפעול נגד תוכניותיה הגרעיניות
אלוף (מיל') יעקב עמידרור
להתנגדות הישראלית להרחבת ההשפעה והפריסה האירנית בסוריה ובלבנון יש שני רבדים הקשורים זה בזה. האחד נועד למנוע מאירן יכולת לחנוק את ישראל תוך שימוש בשליחיה מעבר לגבול. האחר מכוון לסיכול מאמץ הגרעין וטילי הקרקע-קרקע
עומר כרמון
"אני מאחל לעם ישראל שיבין קצת יותר לעומק את הסכנות הקיומיות שיש במהלכים האחרונים של הממשלה, בין אם זה חוק הלאום, חוק נגד ארגוני שמאל או חקירתם של אזרחים ישראלים או מבקרים שמגיעים לארץ ע"י השב"כ"
רפי לאופרט
אמנם אין פתרון-קסם בעזה, אבל יש פתרון    חייבים להכריע (לשבור) את הרצועה מבחינה צבאית    הרמטכ"ל הבא צריך להיות מי שיודע לעשות זאת ומוכן לכך
עומר כרמון
הפטריארך תיאופילוס השלישי שהכנסייה בראשותו היא בעלת הקרקעות השנייה בגודלה במדינה: "הנוצרים והמוסלמים התגוררו בארץ לפני הקמת ישראל"    הכנסייה הלותרנית: "החוק מתעלם מתרומתם החשובה לחברה הישראלית של 1.5 מיליון אזרחים ערבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il