X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צילומים המתעדים רגעים פרטיים באגריפס, וידאו במוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, אנימציה בבצלאל, יאיר גרבוז בגן התעשיה בעומר ועוד תערוכות חדשות
▪  ▪  ▪
לאה אביטל, מתוך לבי ער [צילום: עכבר העיר]

מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד
שתי תערוכות ייפתחו בשבת: התערוכה של לאה אביטל, "לבי ער", זוכת פרס עודד מסר לאמן צעיר לשנת 2006, כוללת אובייקטים ורישומים, בהם עבודת מיצב מרכזית המורכבת מגופי רשתות ברזל מרחפים (אוצרת: איריס מנדל); בתערוכה של קרן גלר, "אני יודעת מה זרקת בחודש האחרון", מוצג מיצב וידאו המורכב משק רשת ענק שבתוכו חפצים שהושלכו על-ידי הוריה של גלר בחודש שלפני פתיחת התערוכה. כמו-כן מציגה גלר שתי עבודות וידאו שמתעדות את זריקת החפצים (אוצרת: רונית מילאנו).
בית אורי ורמי נחושתן, קיבוץ אשדות יעקב
תערוכה של יעקב בן דב, "מדברים גלויות מארץ ישראל", תיפתח בשבת, ובה שילוב בין שלושת ענפי הצילום שבהם עסק בעשור הראשון והשני של המאה ה-20: צילום נופים ופורטרטים, צילום והפקת גלויות וצילום והפקת סרטי ראינוע. אוצר: יעקב גרוס.
בצלאל בירושלים
ביום שלישי תיפתח במחלקה לאנימציה באקדמיה התערוכה הרטרוספקטיבית "באפשרות שנייה" של המעצב יצחק יורש, מייסד היחידה לאנימציה בבצלאל ומי שעמד בראשה במשך 25 שנה. התערוכה כוללת בין היתר עבודות מהשנים האחרונות שמתייחסות לאירועים ולתופעות בחברה הישראלית. ביום הפתיחה ב-15:30 ירצה יורש על "מניפולציה בקומוניקציה".
גן התעשיה עומר
תערוכת הציורים של יאיר גרבוז, "החיים בצרור", שהוצגה עד עתה במוזיאון הפתוח בתפן, תיפתח מחדש בשבת. בתערוכה כ-100 עבודות מחמש השנים האחרונות ובהם סדרת העבודות "אמנות ישראלית איחוד, אמנות ישראלית מאוחד" וסדרה חדשה, "טבע דומם בעיטור תימנים". אוצרים: אמון יריב ורותי אופק.
אגריפס 12, ירושלים
תערוכה של אוסקר אבוש "Pink Love" תיפתח בשבת ובה סרטי וידיאו ותצלומי סטילס שצולמו במרחב הציבורי, תוך כדי הצצה לעולמם של אחרים: זוג מחובק בפארק בלונדון, קשישה המשתקפת דרך חלון בית בירושלים, בחורה שנרדמה באוטובוס. אוצרת: איילת השחר כהן.
גלריה דנון (פרוג 42, תל אביב)
גיא כהן מציג בתערוכה "מרחב פרטי" שתיפתח בשבת סדרה של אוביקטים המיועדים לגיל הרך, כשברקע ניצבים ציורים של לבן על לבן. אוצרות: אירית לוין ודליה דנון.
מוזיאון טיקוטין בחיפה (שדרות הנשיא 89)
שתי תערוכות חדשות ייפתחו בשבת: "מצא את ההבדלים" ו"אמנות גדולה בממדי נמלה", שתיהן עוסקות בביטוי אהבתם של אמני יפאן לטבע. אוצרת: אילנה זינגר.
מוזיאון בת ים לאמנות (סטרומה 6)
בשבת ייפתחו שתי תערוכות: "עדות מקומית" של רות שלוס ו"עבודות על נייר" של פנחס אברמוביץ. שתי התערוכות עוסקות בתיעוד המאורעות הקשורים לארץ.
בר סלונה (תרצה 17, יפו)
ביום שלישי תיפתח התערוכה "צילום וציור בסלונה", ובה תצלומים של זיו שדה לצד ציורים של יאיר פרץ.
הגלריה של ויצו חיפה (הגנים 21)
בתערוכה "כרייה" שתיפתח ביום רביעי יוצגו תצלומים ועבודות וידיאו של נורמה דרימר מברלין ואמיר כהן מישראל. אוצר: דורון פולק.
המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב
שלוש תערוכות חדשות ייפתחו ביום ראשון: תערוכת תצלומים "כשהבית ריק" של אשכר אלדן כהן, תערוכת ציורים של בובי הרטמן, ופיסול בחוטי ברזל ומסקינג טייפ בתערוכה "צמיחה" של רותי בנאי. אוצר: אודי רוזנווין.
ועוד. לרגל 85 שנים לעיר רעננה תיפתח בשבת בגלריה על האגם (דרך הפארק 10) התערוכה הקבוצתית "תיק אשה" בהשתתפות 50 אמנים (אוצרת: ענת ניצן). בגלריה עמליה ארבל (שער ציון 3, תל אביב) תיפתח בשבת התערוכה "סביבה טבעית" של פארס חמדאן. ב"איש הענבים" (סמטת מזל שור 9, יפו) תיפתח בשבת תערוכת ציורים של יעל ברק (אוצרת: יעל שגב).
בגלריה גל און (יהודה הלוי 79-81, תל אביב) תיפתח בשבת התערוכה "ממד אחר" של נעמי מרקל. בסטודיו ארטורא (פוריה 9, יפו) תיפתח בשבת התערוכה "מבט אל הים" של רחל אלקלעי. ביום רביעי תיפתח בגלריה של המחלקה לעיצוב קרמי בבצלאל התערוכה "Playing the Horn" של מיכל זהבי. ברח' שבטי ישראל 24 בירושלים תוצג בסוף השבוע "תערוכת סלון" בהשתתפות איל דותן, איריס סינטרה, בעז נוי, גיא סער רוסו, יונת סינטרה, פיי סון ורונה צ'רניקה.

תאריך:  04/05/2007   |   עודכן:  04/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תערוכות חדשות: מציצים לחיים של אחרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנויות הידיעות
כך דיווח "ניו-יורק פוסט"    צפויה להציע כ-50 מיליארד דולר    מניית יאהו מזנקת ב-18% במסחר שלפני הפתיחה; הצעת רכש קודמת של מיקרוסופט ליאהו נענתה בשלילה
מוטי אקסמיט
מפקד המחוז הצפוני בפועל, תנ"צ דב לוצקי יזם היום שיחת ועידה טלפונית עם מפקדי המרחבים במחוז, בעקבות ההודעה הרשמית בדבר מינוי של תנ"צ שמעון קורן למפקד המחוז
אורלי פרום
באירוניה מופגנת ל"כוכב נולד", ועם משחק מדהים ועלילה מרגשת, מביאה ההצגה "מובטל נולד" סאטירה כואבת על מובטלים שמחפשים עבודה ואת עצמם
ONE
היו"ר הצהוב הגיע לאתונה לכבוד הפיינל פור ודיבר עם ONE על העבר ("היינו קבוצת NBA") ועל העתיד ("שון דניאל ואנטון שוטבין יכולים להגיע לבוגרים")
אברהם (פריצי) פריד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il