X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ספיישל "משפט הזהב" בערוץ 2 הזכיר לנו שהמצב כאן כל-כך חמור שאפילו הפדיחות הכי מביכות הן כבר רק חומר טוב לעשות ממנו רייטינג
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מלחמת לבנון, מצעד הפדיחות של ישראל בהגשת גדי סוקניק ועכשיו טקס משפט הזהב. מדינת ישראל מסירה את המסכות ההרואיות שעטתה עד לא מזמן ומאמצת את הבושות שלה בלי בושה. פעם היינו חוגגים ניצחונות. עכשיו, כשהכישלונות מפוארים בהרבה, למה לא לעשות מהם מסיבה? הרי כל מחדל שנחשף כאן לאחרונה הוא ספיישל שכמותו לא נראה על מסכי הטלוויזיה קודם-לכן.
בערב שישי האחרון (11.5) שודר בערוץ 2 טקס "משפט הזהב" המבוסס באופן חופשי על ספרי השירותים "הוצא מהקשרו". אדיר מילר הנחה את הספיישל, בו נכרכו יחד מיטב משפטי הכסל והבורות של כוכבי הכדורגל, הפוליטיקה והבידור של ישראל. הם סווגו תחת שש קטגוריות וזכו להיות מוצגים על-ידי מיטב השדרים והבדרניות של הביצה המקומית, כולל הבחור החדש בשוק הפו"פ - משה דץ.
אנשי הפדיחות עצמם נעדרו מהאירוע אבל מילותיהם הדהדו שם, וכנראה גם יהדהדו לנצח: "מיי ניים איז פיס אנד איי בליב אין פיס", של סילבן שלום; "אתם נופלים בין כל הכיסאות" - ירדנה ארזי מביעה הזדהות עם ניצוליי אסון ורסאי; "לא בוכים על חלב שנשפך" - ההצעה של פנינה רוזנבלום כיצד לשמר את זכרון השואה, ופנינים נוספות שרק משפטים שיבואו אחרי כל הטעויות הבאות ימחקו.
עמיר פרץ, המוגחך מספר אחת בטלוויזיה, זכה, איך לא, בקטגוריית האנגלית והכדורגלן אלון מזרחי זכה בפרס מפעל חיים (על שהצליח להפריד את ספרד מאירופה). גם משדר האימים של הנשיא קצב צורח על חדשות ערוץ 2 התקבל באופן מוזר לתחרות. הרי מצחיק זה לא היה, רק מביך.
תיעוד כזה של מיטב המשפטים בפלטפורמה העממית של ערוץ 2 ובתוספת תיבול אקטואלי מעיד אולי על התבגרות. בעבר הומור כה שחור היה מוקע על-ידי רבים כמשבית פטריוטיזם ומורל. יש משהו אמיץ בניסיונות של הערוץ השני לצחוק על כל מה שרע כאן. אבל יש בזה גם משהו עצוב: העם כל-כך שבע פדיחות שהוא מוכן לספוג אותן במעטפת בידורית נוצצת בעודו נתון במצב הצבירה הכי פאסיבי שאפשר - בסלון ביתו מול הטלוויזיה. זה כנראה עדיף מלהתמודד עם הכישלונות באומץ ובאקטיביות שדורשת קצת יותר מלצאת פעם ביובל לכיכר.
יכול להיות שהמלחמה הבאה, זו שכולם מבטיחים שתבוא בקיץ, תשודר מעל במה באולפני הרצליה ותוגש על-ידי רותם וענת וליטל וכל הסייד קיקס של יאיר לפיד לדורותיהם. שם הפדיחה והעילגות מצטלמים טוב יותר. שם הטמטום נעשה יותר נוח.

תאריך:  13/05/2007   |   עודכן:  13/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרץ זכה בקטגוריית האנגלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תראו לי עוד מדינה בעולם ש.....
אחמד זיבי   |  13/05/07 10:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ישלם עם שותף 124 מיליון שקל בעד מלון בינוני בנוטינג-היל    יתכן שהמלון ימכר עוד לפני השלמת עסקת הרכישה
מערכת סרט
שי אביבי והמפיק דן שיראי מובילים את הפסטיבל יחד עם צור משעל, איש מגמה ירוקה, מייסד הפסטיבל והמנהל האמנותי
הדר פרבר
אם אכן נכונים הדברים יהיה דאדוללה אחד מהמנהיגים הבכירים בטליבן שנהרגו מאז נפל המשטר בעקבות הפלישה האמריקנית למדינה ב-2001
יפעת גדות
מחקר הראה כי אנשים שנשארו רזים בעזרת דיאטה ולא בעזרת התעמלות פיסית נטו יותר להיות בעלי מרבצי שומן פנימיים משמעותיים    הרופאים מודאגים: אנשים רזים עלולים להניח בטעות כי הם בריאים רק משום שאינם סובלים מעודף משקל
דוד רוזנטל
עזבו אתכם מעל האש ומדעות קולינאריות קדומות על אור יהודה, וקבלו קפה חלבי ומפתיע לטובה שמציע שלל טאפאסים ומנות בהשראה איטלקית וספרדית    דוד רוזנטל מגלה שבפורטוגזית ובאור יהודה אלגריה זה שמחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il