X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נחשים על המטוס - Snakes on a Plane
▪  ▪  ▪

מוצאי שבת בחצות ארבעים בסינמה סיטי. אולם הקולנוע מלא עד אפס מקום. מגוון רחב של צעירים כולל קבוצה של בחורים חרדים, (זקן, ביגוד שחור מכף רגל ועד ראש, כיפה שחורה), הגיעו לצפות באחד הסרטים המדוברים ביותר הקיץ. לא מדובר בסרט אפקטים שעלותו מאתיים מיליון דולר, אפילו לא מאה מיליון דולר. הסרט הנ"ל עלה רק 35 מיליון דולר. יש בו כוכב אחד שלא ממש מצליח למשוך קהל בשנים האחרונות, קוראים לו סמואל ל. ג'קסון והשחקנים שלצידו, (אם מתעלמים משלל שחקני משנה בלתי מזוהים וגרועים בד"כ), הם נחשים קטלניים.
העלילה אינה שופעת הברקות וזה הדבר הטוב ביותר בסרט הנ"ל. כשמו כן הוא, מטאפורות ואמירות על החיים ממש לא תמצאו כאן, מדובר בסרט שכול מטרתו היא לספק Fun קייצי טהור והוא עושה זאת בדיוק כמתבקש ממנו - לא פחות ולא יותר. דויד ר. אליס עשה את זה כמו שצריך בסרט הפעולה המבדר "סלולר" והוא עושה זאת בשנית גם ב"נחשים על המטוס". הבמאי הוא מקצוען שיודע לספק את הסחורה. שלא תטעו, לא מדובר כאן בבמאי מבריק שיכול לקחת עלילות צולעות ולעשות מהם מטעמים בדיוק כמו שהיצ'קוק היה עושה. אבל הוא כן יכול לספק בידור ראוי לכול מי שרוצה להעביר את הערב ברצף בלתי הגיוני, מהיר ומבדר של נחשים המחסלים שפע של ניצבים ושחקני משנה עלומים.
את מגע הזהב של דויד א. אליס היה אפשר לראות כבר בפתיחה של סרטו השני, "יעד סופי 2". הסצנה המהירה והסוחפת היה הרבה יותר טובה מהסרט עצמו. בסרטו השלישי, "סלולר" היה ברור שמדובר בבמאי שיודע ליצור סרטי פעולה סוג ב' ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר. בסרטו הרביעי הוא לוקח סיכון עם עלילה דבילית מלכתחילה, מחבק אותה באהבה ומספק את הסחורה כפי שהתבקש ממנו. העלילה עוקבת אחרי סמואל ל. ג'קסון המגלם סוכן FBI ותיק המעביר עד מדינה נגד המאפיה מהוואי ללוס אנג'לס כדי לתת עדות נגד מאפיונר אכזרי ורצחני במיוחד. המטוס עצמו אמור לשמש הגנה מפני מתנקשים פוטנציאלים, רק שלמאפיה יש שיטות מקוריות משל עצמה. שורה של נחשים ארסיים שאמורים לבצע את ההתנקשות המושלמת משוחררים במהלך הטיסה והחגיגה מתחילה.
מי שלא שמע על הסרט כנראה לא ממש חי את עולם הקולנוע ובעיקר את עולם הקולנוע דרך האינטרנט. הכול התחיל לפני כחצי שנה בערך כאשר בלוג שיצר התסריטאי התחיל לעורר עניין והתלהבות בעיקר בשל העלילה המופרכת והשם המגוחך של הסרט. לפתע הופיע ב YouTube טריילר לא רשמי ואיתו שפע של סרטונים שנוצרו על-ידי צעירים משועממים. האולפנים הודיעו שהם רוצים לשנות את שם המוצר ובלוגרים יצרו עצומה שבה הם דרשו שלא ישנו את שם הסרט. הופיעה עוד עצומה שדרשה שתהיה יותר אלימות בסרט. המון רעש וצלצולים בחסות מערכת יחסי הציבור של אולפני ניו-ליין.
למי שלא הבין כבר משם הסרט שמדובר בסרט אימה זניח שנועד בעיקר לקהל של בנים בני טיפש-עשרה עמוסי הורמונים שלא יתפלא שהוא לא קיבל אלגוריה קורעת לב על אסון התאומים. בסך הכול מדובר בשילוב מבריק של כוכב קולנוע קולי ובמאי שיודע את עבודתו. השניים הופכים את המוצר הקולנועי הנ"ל לבידור שאינו לוקח את עצמו ברצינות וטוב שכך. לא ברור איך אפשר להתייחס ברצינות לשפע של מיתות משעשעות, שחקני משנה גרועים (נתן פיליפס כעד המדינה פשוט עלוב), תסריט עמוס קלישאות (כולל דיילת שזו הטיסה האחרונה שלה), ושלל אפקטים מביכים.
בכל מקרה מי שחושב שהוא לא יהיה מסוגל ליהנות מסמואל ל. ג'קסון אוחז באקדח שלוף על המטוס, ונואם בשיא הרצינות את המשפט הבא: I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane"", כנראה לא צריך ללכת לסרט הזה. מבחינתי "נחשים על המטוס" הוא הזבלון הקולנועי המבדר ביותר שיצא מהוליווד בקיץ האחרון.

תאריך:  14/05/2007   |   עודכן:  14/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יו"ר הזרוע הפיננסית של קבוצת הביטוח הראל נותן דוגמא אישית לאור פרשת המעילה הגדולה    מודה: "המעילה זיעזעה את המערכת"    תפקידו חולקו בין בנו של יאיר המבורגר לבין שמעון אלקבץ    הראל רוכשת את השליטה ברקאנטי-ענבר
מחלקה ראשונה
שוהם, בת 51, היא מרצה בכירה במכללה האקדמית אשקלון וסגנית ראש החוג לקרימינולוגיה
גלית יצחק
בועז הירש מונה למשנה למנכ"ל משרד התמ"ת    נבחרו 6 נספחים מסחריים של משרד התמ"ת לחו"ל, והם אמורים לצאת למקום שירותם בקיץ הקרוב
מערכת PCאון
ה-TRITTON SEE2 USB 2.0 VGA Adapter, כרטיס וידאו חיצוני, מגדיל פרודוקטיביות ויעילות על-ידי אפשרות תצוגה נוספת
יאיר הוכנר
אות משמים - The Omen
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il