X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'ונגל סיטי - The Wild - לא שווה 35 שקלים
▪  ▪  ▪

אפשר לכתוב המון על סרט האנימציה החדש של אולפני וולט דיסני. אפשר לכתוב שלסמסון האריה יש יותר מ-6 מיליון שיערות דיגיטאליות שנוצרו בנפרד. אפשר לכתוב שלפודל יש 14 מיליון שערות דיגיטליות. שלברידג'ט הג'ירפה יש בדיוק אותו מספר חוליות כמו לבני הסנאי. ההבדל הוא שכול חוליה בצווארה היא באורך 30 ס"מ. לציפורי הפלמינגו בסרט יש מבטא סקוטי כי בעיני הבמאי הם מזכירים חמת חלילים, ושהקומיקאי אדי איזארד חבש על ראשו פח זבל בסצנה שראשו שנייג'ל הקואלה נתקע בפחית צבע. עוד מספרים לנו שקיפר סאת'רלנד התאמן על שאגתו של סמסון תוך נהיגה בכביש מהיר בדרך לאולפן ההקלטות, ומשך אליו מבטים מוזרים משאר הנהגים על הכביש.
על הסרט "ג'ונגל סיטי" עבדו 418 אנשי צוות שהשקיעו מיליון וחצי שעות עבודה. התוצאה היא פיהוק אחד מתמשך. לא ברור מה אולפני דיסני חשבו לעצמם, אבל כרגע הם נמצאים בפיגור רציני אחרי אולפני האנימציה של "דרים וורקס" ו"פוקס". נכון ש"ציק'ן ליטל" הצליח כלכלית אבל זכה לביקורות גרועות, אז עכשיו הכישלון הוא בשני החזיתות. אין ספק ש"ג'ונגל סיטי" הוא אחד מסרטי האנימציה הגרועים ביותר שראיתי אי פעם. האנימציה המרשימה של הסרט לא מצילה אותו מפני התסריט הגרוע שלו. שילוב לא בריא בין "מדגסקר" ל"למצוא את נמו".
אין ממש עלילה לסרט המיותר הזה. ראיין הוא בנו של סמסון המלך של גן החיות בסנטרל פארק. כאשר ראיין נפגע מאביו הוא בורח ונכנס למיכלית שנשלחת בטעות אל אי פראי. אביו האריה סמסון וחבריו הג'ירפה, אנקונדה, קואלה וסנאי בורחים מגן החיות ויוצאים אל העיר הגדולה בדרך אל הנמל שם הם חוטפים ספינה ומחפשים אחרי ראיין. כמות הכישרונות שדיבבו את הסרט והאנימציה המרשימה לא מצליחים להציל את המצב.
התחושה המרכזית היא שאין תסריט לסרט, במקרה הטוב מדובר בתסריט מאולץ וממוחזר. בכל סרט ובעיקר בסרטי אנימציה הדמויות חייבות להיות מעניינות ומעוררות הזדהות. בסרט הזה אין דמות אחת שמצליחה באמת לעורר עניין. פלא שרשתות המזון המהיר וחנויות הצעצועים החליטו לוותר על מוצרי הצריכה הנלווים. הכישלון ברור כמעט מהסצנה הראשונה. בסרט הזה כבר היינו מיליון וחצי פעם. גם הפעם אין לגיבור הסרט אמא, מה קורה בסרטים של דיסני שאמהות פשוט לא קיימות? וגם כאן אבא והבן לא בדיוק מסתדרים, (צ'יקן ליטל, במבי 2).
אין רגע אחד מקורי בסרט הזה, אין רגע אחד מצחיק בסרט הזה. אין סיבה אמיתית לשלם 35 שקל ולראות את מוצר הצריכה הנלוז והמעופש הזה. גם אם האולפנים ידווחו לי ש"פורסט גאמפ" זכה באוסקר על האפקטים המיוחדים על הנפשת נוצה אחת בלבד ובסרט הזה יש 2 מיליון נוצות, זה לא יעזור כי אם הסרט מחורבן אפילו האטרקציה ששחקנית בגובהה 1.5 מטר שמדבבת ג'ירפה לא תציל את הספינה שנדונה לטבוע עוד לפני שנגעה במים.

תאריך:  15/05/2007   |   עודכן:  15/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למחוק מהרשימה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה חיקוי ברור למדגסקר!!!
חיחיחי  |  16/05/07 00:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר הוכנר
דרך אדומה - Red Road - סרט ביכורים חריג בנוף הקולנועי
עידן יוסף
ממחקר שערכה הכנסת עולה שמדינות המערב משקיעות 2% מתקציבן בתמיכה בחקלאות, ואילו בישראל מגיעה התמיכה ל-0.3% בלבד מהתקציב    התוצאה היא יוקר יחסי ותנודתיות במחירי התוצרת החקלאית לאוכלוסיה
הדר פרבר
העביר מכתב למנכ"ל האו"ם ובו דרש ממנו כי יעביר למועה"ב את פנייתו להקים בית דין לאומי שיחקור את רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר
אריאל שמידברג
שני המועמדים לתפקיד יו"ר ההסתדרות הם היו"ר המכהן, עופר עיני, וליאון בנלולו    ארבע רשימות מתמודדות למועצות המרחבים וועידת ההסתדרות, למועצת נעמ"ת במרחבים, ולוועידת נעמ"ת
הדר פרבר
מפקד בכיר בטליבן אימן אמריקנים ובריטים לבצע משימות התאבדות, בטרם נהרג    איים לבצע פיגועים נגד מטרות אמריקניות ובריטיות אשר שולחות חיילים לאפגניסטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il