X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המבורג: הספרדי חלף על פני יואיט, בעוד השוייצרי ניצח את מויה. רומא: ינקביץ' מול קוזנצובה בגמר. רולאן גארוס: מורי פרש, לוי ישחק במוקדמות
▪  ▪  ▪
רוז'ה פדרר [צילום: רויטרס, ONE]

רפאל נדאל שמט היום (שבת) מערכה שניה בכל עונת החימר, אך ידע לצאת מהפיגור מול לייטון יואיט האוסטרלי ולנצח בפעם ה-81 ברציפות, 6:2, 3:6 ו-5:7. כמו מול דווידנקו בשמינית הגמר, יואיט הצליח לגרור את נדאל למרתון ארוך שנמשך מעבר לשעתיים וחצי, אך נדאל התעלה כהרגלו ברגעי הסיום המרתקים וניצח, בדרך לגמר "סופר-קלאסיקו" מול רוז'ה פדרר.
יואיט שבר את נדאל במערכה הראשונה כבר במשחקון השלישי ועלה ל-1:2, נדאל ניסה לחזור, אך יואיט המשיך לגרור אותו לטעויות וחיזק את יתרונו בשבירה נוספת, ועלה ליתרון מדהים של 1:5, ו-2:6 בסוף המערכה הראשונה, תוך 38 דקות. המערכה השניה שנדאל מפסיד העונה.
נדאל פתח עם רצח בעיניים את המערכה השניה ועלה במהירות ל-0:3. יואיט נלחם בשיניים, הציל נקודות שבירה וצמצם ל-1:3, אבל נדאל שמר על יתרונו עם 3:6 בסיום המערכה השניה.
נדאל המשיך במומנטום גם במערכה השלישית, אליה כבר עלה מלא בטחון, שבר את יואיט כבר בפתיחה ועלה ל-0:2. יואיט לא נתן לו לברוח יותר מדי, ובמצב של 3:4 מצא את עצמו פתאום עם נקודות שבירה לטובתו, ואחרי ראלי מצוין, חבט "סמאש" כדי להשוות ל-4:4.
אבל נדאל לא איבד את העשתונות, התנפל על ההגשות של יואיט ושבר מיד בחזרה על האפס, כדי לעלות ל-4:5. יואיט הראה מדוע הוא היה מדורג ראשון עולם בעבר, כשלא ויתר ויצר לעצמו שוב נקודת שבירה עם חבטת פור הנד מדהימה וטעות של נדאל, המשיכה את המותחן עם 5:5.
אבל הנדנדה המשיכה, יואיט שוב לא עמד בלחץ ונשבר ל-5:6. נדאל עלה להגיש למשחק בפעם השניה, שוב פיגר 15:40, אך דווקא שהקהל הריח כבר את שובר השוויון, ואולי הפתעת ענק, נדאל חזר עם ארבע נקודות מדהימות, אל הנצחון 5:7.
רוז'ה פדרר, חזר קודם לכן מפיגור מערכה מול קרלוס מויה, מס' 1 בעולם לשעבר מספרד לנצחון 6:4, 4:6 ו- 2:6. פדרר ינסה בגמר מול נדאל לשבור את רצף אי הזכיה שלו בארבעה טורנירים, בגמר. מויה, כיום 36 בעולם, לא ניצח את פדרר מעולם, אך גרם לו צרות בפתיחת המשחק כששבר את הגשותיו של המדורג ראשון בעולם פעמיים וזכה במערכה הראשונה.
"זה היה היום שלי לנצח אותו, היתה לי כזו הרגשה אבל ברגעים הנכונים הוא התעלה ונתן את המיטב שלו", אמר מויה בסיום. "שלטתי במשחק, אבל נגד פדרר, זה לא נגמר עד שזה נגמר. בנקודות השבירה נגדו הוא הגיע עם חבטות נפלאות", הוסיף הספרדי.
פדרר שהוליך 3:5 והגיש למערכה השניה, פספס שלוש נקודות מערכה ואף נשבר אלא שמויה לא ניצל את המומנטום, נשבר בחזרה ובעצם איבד את המערכה השניה. במערכה השלישית פדרר עלה ל-2:4 ולא הביט לאחור עד לסיום.
רומא: ינקביץ' וקוזנצובה בגמר
ילנה ינקוביץ' הסרבית עלתה ראשונה היום לגמר טורניר רומא כשהביסה ללא קושי את פטי שניידר משוויץ 1:6 ו- 3:6. שניידר עלתה למשחק כשהיא חולה וללא אנרגיה אחרי הנצחון הגדול שלה אתמול על סרינה וויליאמס. שניידר המדורגת 14, הגיעה מאוחר לכדורים פשוטים ועשתה טעויות כפולות.
"היא שיחקה לא יאמן אתמול וקשה להציג רמה כזו יומיים ברציפות"- אמרה ינקוביץ, "לא ידעתי מה בעצם קורה. ציפיתי למשחק קשה והכנתי תוכנית משחק שבעצם לא היה בה צורך", סיכמה הסרבית ה-5 בעולם. "לא יכולתי לנשום והיו לי בעיות בנקודות ראלי ארוכות", הסבירה שניידר.
ינקוביץ תפגוש בגמר את סבטלנה קוזנצובה שניצחה בחצי הגמר השני את דניאלה הנטוחובה הסלובקית 4:6 ו-2:6. קוזנצובה שהתאכזבה בבברלין כשהפסידה בגמר צמוד לאיוונוביץ', עולה לגמר שני רצוף בטורנירים הגדולים של החימר, ומאותתת לכולם על כוונותיה לקראת הרולאן גארוס, אחרי שבשנה שעברה נוצחה בו בגמר מול ג'סטין הנין.
רולאן גארוס: מורי הפצוע פרש, לוי ישחק במוקדמות
אנדי מורי הבריטי, פרש היום מהרולאן גארוס המתקרב עקב הפציעה שלו בפרק כף היד שגרמה לו לפרוש השבוע מול פיליפו וולנדרי האיטלקי, בטורניר המבורג. "זה מסיים את עונת החימר שלו ומורי מקווה לחזור תקין אל עונת הדשא, בטורניר קווינס", אמר מאמנו בארד גילברט.
הפרישה הזו היא בעלת צד חיובי ישראלי, כי היא גורמת לסימונה בוללי האיטלקי להיכנס להגרלה הראשית ולהראל לוי, להיכנס אל הגרלת המוקדמות. לוי יצטרף לדודי סל , נועם אוקון ויבגניה סברנסקי שישחקו השבוע במוקדמות לגראנד סלאם המתקרב.
שחר פאר עיכבה את המראתה לפאריס כדי לנצל את היום החופשי לטיול ברומא, ותגיע לפאריס כבר הלילה. פאר תדורג ככל הנראה 15 בטורניר, ולצידה ישתתפו בטורניר הנשים ציפי אובזילר ואנה סמאשנובה. יוליה גלושקו, שתתאמן השבוע עם סמאשנובה ברומא, תשתתף לראשונה בטורניר הנערות שיחל בשבוע השני של הטורניר.

תאריך:  19/05/2007   |   עודכן:  19/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדאל ופדרר הפסידו מערכה אך יפגשו בגמר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
הקבוצה של דניאל יאמר הבטיחה הופעה הסטורית בגביע אופ"א עם ניצחון ביתי 1:2 על הכח, שירדה בעקבות ההפסד לליגה השניה. חיים וטגה כבשו, חסן רק צימק
אלעזר לוין
הקונה גלוברמן ישלם 17 מיליון דולר    העסקה סוכמה, בוטלה וסוכמה מחדש    פאלוך מחסל עסקיו בישראל ועובר לאירופה    תפוסה של 77% ורווח קטן לבית הדיור המוגן היוקרתי בירושלים
אלעזר לוין
הנכסים מושכרים בתשואה של 7.4%
הילה רפופורט
מדגמים מצביעים כי 75% ממשתתפי משאל העם ברומניה, הצביעו נגד הדחת נשיא רומניה, טריאן בשסקו, שהושעה בגין אחראיות לשורת הפרות של חוקת המדינה
הילה רפופורט
ההיסטוריון הבריטי דיוויד אירווינג סולק מיריד ספרים שנערך בוורשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il