X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"ההתנגדות תימשך בכל המולדת ובידינו, וד דברים רבים שיכולים להזיק לאויב. לאויב אסור לחלום על ביטחון, שקט ויציבות בגדה. גחלי הגדה ישרפו את הכובש, והביטחון של הגיבורים יפגעו בכובש באופן שהוא לא יכול לצפות"
▪  ▪  ▪
כחלון. מיהר לצייץ [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הטרור של ערביי יהודה ושומרון הרגיז מאוד את שר האוצר כחלון שמיהר לצייץ את כעסו באלו המילים: "אירועי הטרור האחרונים ביהודה ושומרון חמורים ביותר. הם תוצאה של הסתה פרועה שמגיעה מהרשות הפלשתטינית ומרצועת עזה. אני קורא להנהגה הפלשתינית לצאת בקול ברור נגד ההסתה והאירועים הרצחניים האחרונים". תמימות? עיוורון? סכלות? או שמא כולם יחד.
ה"הנהגה הפלשתינית" נענתה מיד לקריאתו של כחלון וגינתה את ההסתה והטרור "בקול ברור" כדרישת כחלוננו. קבלו מקצת הגינויים בשם אמרם ( והעדינים שבהם):
ראמי חמדאללה, אחד המתהדר בתואר השקרי "ראש הממשלה הפלשתיני", מיהר לגנות את הפיגוע בגבעת אסף בזו הלשון: "אנחנו מספידים את השהידים הצדיקים שלנו ודורשים מהקהילה הבינלאומית להתערב מיד ולעצור את התוקפנות הישראלית נגד חיי בנינו ולעצור את פלישת ישראל לשטחינו. התוקפנות של הכיבוש תוביל לעוד אלימות ואי-יציבות".
"מנהיג פלשתיני" נוסף עבאס (הלא הוא האבא של מאזן), אנטישמי מוצהר, מיהר אף הוא לגנות את הטרור במילים יפות ונעימות אלה: "כניסות של צה"ל לשטח הפלשתיני והיעדר אופק לשלום הם שהובילו לשרשרת של אלימות שאת מחירה משלמים שני הצדדים". כשאני שומע "שני הצדדים" או "אופק מדיני" אני נזכר מיד בעצב רב באחי אוהבי השלום שהשמיעו באזני לא אחת מילים אלה בדיוק נאמן ליוצא מפיו של אנטישמי וטרוריסט נאלח זה.
הואיל וכידוע, העם החדש שהמציאו הערבים לעולם, יושב גם בעזה, תחת עול הכיבוש, אזי גם "ההנהגה הפלשתינית" בעזה מיהרה להענות אף היא לקריאתו הנרגשת של החותם על הצ'קים וגינתה את הטרור בזו הלשון: "ההתנגדות תימשך בכל המולדת ובידינו עוד דברים רבים שיכולים להזיק לאויב. לאויב אסור לחלום על ביטחון, שקט ויציבות בגדה. גחלי הגדה ישרפו את הכובש, והביטחון של הגיבורים יפגעו בכובש באופן שהוא לא יכול לצפות. כל הניסיונות לשבור את ההתנגדות ונשקה בגדה יסתיימו בכשלון. כל הכבוד לבני עמנו שמקריבים את בניהם בדרכו של האל".
"המנהיג הפלשתיני" איסמעיל הנייה הוסיף וגינה: "הגדה עוברת שינוי ופותחת דף חדש ומדמם עם הכובש. הדם של נעאלווה וברגותי הוא אור לדורות הבאים".
כאשר חלאות מסוג שכזה הם "האור לדורות הבאים" של העם הערבי המומצא, קריאה של שר בכיר בממשלת ישראל ל"מנהיגיו" לגנות את מקור גאוותם אזי מותר, צריך וחובה לשוב ולשאול: תמימות? עיוורון? סכלות? או שמא כולם יחד.

תאריך:  16/12/2018   |   עודכן:  16/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציוצו המדהים של כחלון
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מזדהה לחלוטין עם דברי המאמר.
הזדהות  |  16/12/18 19:35
 
- כחלון תומך בשלטון החוק כי
משה מיכאל  |  18/12/18 09:18
2
הסכנה לנו=פתרוןכפוי מצד מעצמות
ע_הראל  |  17/12/18 20:34
3
ראיוןמדהים/מוזר@ראש מוסד לשעבר
ע_הראל  |  18/12/18 07:20
 
- עוד הבהרה מבלבלת של שבתאי שביט
ע_הראל  |  18/12/18 11:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ארי בוסל
האדם נראה כמו כל אדם אחר, וככל שעברו השנים והעשורים, והנאצים הזדקנו, קשה לקשר בין האדם שנראה כמו סבא טוב לבין אותם סיפורים נוראים    כולנו נבראנו בצלם האלוהים, וכולנו, כלפי חוץ, נראים טובים ודי דומים
יורם אטינגר
ללא שום קשר לעניין הפלשתיני, ככל שהמזרח התיכון יותר גועש, אלים, נטול-סובלנות, בלתי צפוי ובלתי יציב במישור הבין-ערבי; וככל שמאכלת האייתולות מתקרבת לצוואר השליטים הערביים ברחבי המזרח התיכון; כן מתהדקים קשריהם הביטחוניים והכלכליים עם ישראל, הנתפסת כ"סוכן ביטוח חיים" היעיל באזור
הרב אליהו קאופמן
אין ויכוח על כך שדבריו של רג'א זעתרה מקוממים באשר לחאמס ול"חיזבאללה", אבל ההתקפות נגד פרובוקאטורים ומלבי אש הן חד-צדדיות, כאשר מדובר בלאומנים יהודים וסלאבים שמתעמרים בערבים ללא תגובה נגדית הולמת
רפי לאופרט
לכל מעשה תוצאות "היברידיות" ששלובים בהן רכיבים חיוביים ושליליים; ערך התוצאה נמדד לפי המאזן בין החיוב לשלילה. מי שאינם מסוגלים לראות עובדה זו בעיני רוחם, משולים ל"עיוורי-צבעים תפיסתיים"
ד"ר רן בריימן
שר הביטחון חייב לעשות לאלתר שני צעדים מתבקשים: א. לשנות את שם התפקיד של "מתאם הפעולות בשטחים" למתאם הפעולות ביהודה ובשומרון    ב. להורות למפקד גלי צה"ל לשנות את שם התפקיד של "הכתב בשטחים" לכתב ביהודה ובשומרון    מדובר בצעדים פשוטים, זולים וחשובים
רשימות נוספות
מחבל תקף חייל בבית אל וברח  /  איציק וולף
יוסדר מעמד אלפי בתים ביישובי השומרון  /  איציק וולף
יובל מור-יוסף ויוסף כהן נרצחו  /  עידן יוסף, איציק וולף
חמאס מאתגר את ישראל והרש"פ  /  יוני בן-מנחם
רפיסות בתפקוד חיילי צה"ל  /  ד"ר חיים משגב
יוהנסבורג - יוק!  /  ראובן לייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il