X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישראלי נפרד מהטורניר לאחר שהפסיד 6:3 ו-6:4 בסיבוב השני לאיוון נאברו הספרדי, 103 בעולם איסטנבול: ראזי הפתיעה את ונוס, אובזילר הודחה בזוגות
▪  ▪  ▪
[צילום ארכיון: AP]

הראל לוי, הישראלי היחיד שהעפיל לסיבוב המוקדמות השני של הרולאן גארוס, נוצח הערב (רביעי) ע"י איוון נבארו פסטור מספרד, 103 בעולם, 6:3 ו-6:4 ובכך סיים סופית את החלק הישראלי המאכזב של מוקדמות טורניר החימר.
במשחק עצמו לא התקשה הספרדי ועלה ל-1:4 מהיר ו-3:6 בכדי לקבוע ניצחון במערכה הראשונה. במערכה השניה שיחק לוי טוב יותר והמשחק הצמוד הגיע לתוצאה של 4:4 אך אז שבר הספרדי את הסרב של הישראלי והגיש בהצלחה לנצחון, 4:6 במערכה השניה ו-0:2 במשחק כולו.
כעת נותרו לישראל חמישה נציגים בטורניר הגראנד סלאם השני בחשיבותו - שחר פאר, אנה סמאשנובה וציפי אובזילר בסבב הנשים ואנדי רם ויוני ארליך שיתחרו בטורניר הזוגות.
איסטנבול: ראזי הדיחה את וונוס, אובזילר הודחה בזוגות
ארבאן רזאי הצרפתיה המדורגת 62 בעולם, שהביסה את ציפי אובזילר בסיבוב הראשון של טורניר החימר באיסטנבול, הפתיעה היום (רביעי) את ונוס וויליאמס האמריקנית בשתי מערכות, 4:6 ו-4:6 והעפילה לרבע הגמר.
וויליאמס שהחמיצה את אליפות אוסטרליה, לא נראית מוכנה לקרבות הצמרת הצפויים לה בשבוע הבא בפאריס. המדורגת שניה בטורניר, אלנה דמנטייבה, העפילה לרבע הגמר עם ניצחון 3:6 ו-3:6 על ילנה קוסטניק מקרואטיה.
המדורגת שלישית, פטי שניידר משוייץ, הביסה את ואניה קינג בת ה-17 מארה"ב 4:6 ו-1:6. אגנסקה רודנסקה הפולניה בת ה-18 הגיעה הפעם עם המחבטים הנכונים לאיסטנבול והביסה בקלילות את רומינה אופרנדי האיטלקיה 0:6 ו-1:6.
רודנסקה תפגוש ברבע הגמר את מריה שראפובה המדורגת ראשונה בטורניר, שחזרה לאחר פציעה וזכתה אתמול לניצחון ראשון על החימר. כזכור, רודנסקה פרצה בבכי במשחקה מול פאר בטורניר ברלין בגלל שמחבטיה לא הגיעו והיא נאלצה לשחק עם מחבטים שלא התאימו לה.
ציפי אובזילר סיימה את חלקה בטורניר כשנוצחה במשחק זוגות דרמטי ביחד עם אלנה ביצ'קובה מרוסיה, 6:3, 2:6 ו-10:8 ע"י אנסטסיה יקימובה וטטיאנה פוצ'ק. הבלארוסיות פתחו טוב עם 1:5 וזכו עם 3:6 במערכה הראשונה.
אובזילר וביצ'קובה התאוששו, עלו ל-0:4 במערכה השניה וזכו בה עם 2:6. בסופר טיי-ברייק עלו ציפי וזוגתה ל-2:3, אך הצמד מבלארוס התעשת, עלה ל-3:5, 4:8 ו-8:10 בסיום. אובזילר שנוצחה פעמיים באיסטנבול, תמריא לפאריס ותקווה להצליח יותר בגראנד סלאם של החימר.
רולאן גארוס: סברנסקי נוצחה במוקדמות
יבגניה סרבנסקי (203) נוצחה בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר הרולאן גארוס לנשים ע"י מרגליטה צ'יאנקשווילי מגיאורגיה 3:6 ו-4:6. המדורגת 152 בעולם שברה ל-2:3 במערכה הראשונה ושמרה על היתרון עד סיום המערכה עם 3:6.
סברנסקי פתחה עם 0:2 את המערכה השניה, אך הגיאורגית ניצחה חמישה משחקונים ברצף, עלתה ל- 2:5 וזכתה במשחק. סברנסקי הצטרפה בכך לנועם אוקון ודודי סלע שהודחו אף הם בסיבוב הראשון של מוקדמות הגברים.
אוזבקיסטן: אמיר ויינטרוב ברבע הגמר
הישג גדול לטניסאי הצעיר אמיר ויינטרוב ,541 בעולם, לאחר שהעפיל לרבע גמר הצ'לנג'ר באוזבקיסטן, ע"ס 35,000 דולרים. ויינטרוב שנכנס לטורניר כ"לאקי לוזר" ברגע האחרון, ניצח בשמינית הגמר את מיכאל לדובסקי, 289 בעולם, מרוסיה 5:7, 7:5, ו-0:6.
ויינטרוב, 542 בעולם, זכה ב-13 נקודות, יעלה לסביבות המקום ה-470 ויתמודד ברבע הגמר מול אנטוני דובואה מצרפת, 566 בעולם.
אוסטריה: רודיק ודווידנקו ברבע הגמר
המדורגים הבכירים, ניקולאי דווידנקו מרוסיה ואנדי רודיק האמריקני , ניצחו היום בקלות ועלו לרבע גמר טורניר ה-ATP ב-Poertschach, אוסטריה.
רודיק, 3 בעולם, ניצח את קריסטיאן פלס הדני 4:6 ו-3:6, דווידנקו הדיח את ניקולס לפנטי מאקוודור 4:6 ו-2:6.
"אני מבסוט מההגשות שלי ומכת הפור-הנד. זה מה שגרם לי להפסיד מוקדם ברומא, אני מקווה עוד להשתפר השבוע", סיכם רודיק שישחק ברבע הגמר מול גאל מונפיס הצרפתי. דווידנקו ישחק מול חואן מונאקו מארגנטינה.
המדורג רביעי, ליטון יואיט , המשיך בכושרו הטוב וגבר על מיודעינו פוטיטו סטארצ'ה מאיטליה 4:6 ו-4:6.
שטרסבורג: מורסמו חזרה לנצח
אמילי מורסמו ממשיכה במאמצים אחרונים, להיות בכושר הנכון ברולאן גארוס. היום ניצחה הצרפתיה בטורניר שטרסבורג את האוזבקית וארבה לפצ'נקו 4:6 ו-1:6 ועלתה לרבע הגמר בותפגוש בבת ארצה אמילי לו'אה.
ילנה ינקוביץ, שכבר מדורגת 4, לא נחה לרגע - לאחר הזכייה בטורניר רומא, היא המשיכה ברצף ועלתה אף היא לרבע הגמר עם 5:7 ו-3:6 על טמרין טנסוגרן מתאילנד. המדורגת 4, נה לי הסינית, גברה על ורה דושבינה מרוסיה 3:6 ו-2:6.

תאריך:  23/05/2007   |   עודכן:  23/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראל לוי הודח ממוקדמות הרולאן גארוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
אלוף הטור דה-פראנס לשעבר הודה, ביחד עם חברו לקבוצת טלקום, ביארן ריס, בשימוש בחומרים אסורים שניתנו לו ע"י רופאי הקבוצה במהלך שנות ה-90
אבי בר-אלי
לא נמסר על נפגעים בתקרית בין האונייה לספינת דיג    צוות האונייה תושאל על-ידי חוקרים בסין
עמי עצמון
צעירה בת 27 מפולין נחתה בשדה התעופה בן-גוריון במטרה לפגוש ישראלי אותו הכירה ברשת האינטרנט    מסעה הסתיים במפח נפש, לאחר שקצין ביקורת הגבולות אסר את כניסתה לישראל
אסף גדות
ממשלת סין החליטה לחזור בה מהחלטתה להכריח את כותבי הבלוגים במדינה להירשם תחת פרטיהם האמיתיים
מתי טוכפלד
בירושלים רואים את דוח סבא"א באשר להרחבת העשרת האורניום באירן בחומרה, אך אומרים כי אירן עדיין רחוקה מייצור נשק גרעיני    מחר יפוג האולטימטום של מועצת הביטחון נגד אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il