X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי מסע ניווטים קשה שנבע מקישורי ההתמצאות המפוקפקים שלה, מירב יזרסקי עשתה זאת והגיעה בהצלחה לצדף בראשל"צ עסקית נדיבה וטעימה במיוחד הוכיחה שיש צדק והנסיעה משתלמת
▪  ▪  ▪
[צילום: הצדף]

כל מי שהיה אי פעם בראיון עבודה, יודע למנות (גם מתוך שינה) שלוש תכונות חיוביות ושלוש תכונות שליליות שמאפיינות אותו. כששואלים אותי את השאלה הזאת, אני תוהה האם התשובה "חסרת חוש ניווט" היא רלוונטית לתפקיד. בתור מי שמחתימה דרכון ביציאה מזכרון או דרומית לקיבוץ גלויות היתה הנסיעה למסעדת "הצדף" בראשון לציון, איך לומר - מאתגרת. על-מנת שלא אמצא את עצמי שוב משוטטת בכבישים ללא דלק, קבעתי עם אחי שיבוא איתי לתמיכה מוראלית.
כשעתיים לפני הזמן שבו הייתי צריכה לצאת מהבית, אחי התקשר להגיד שיפגוש אותי במסעדה ואני תהיתי איך כל זה יקרה, אם אין לי מושג קלוש איך להגיע. מיטב המוחות והאמצעים הטכנולוגיים גויסו למבצע ואחרי שהדפסתי את המפה מהאינטרנט, התחמשתי במחשב כף יד, חיבור למצת של הרכב ותוכנת GPS.
עם יד על הלב, לא הייתי מגיעה לשם בלי כל אלה וזה היה חבל, כי מסעדת הצדף הפתיעה ובגדול.
כמובן שבסוף הגעתי עוד לפני אחי והמתנתי מספר דקות בחנייה. הצדף, שמתמחה בדגים ופירות ים, נמצאת במערב ראשון לציון בסמוך לתחנת דלק. כשנכנסים, שוכחים לגמרי ממה שקורה בחוץ. המסעדה כוללת אולם מרווח, עם תקרה גבוהה במיוחד, ריהוט מעץ כהה שמשלים את העיצוב מסביב ושלוש נברשות שמאירות את האולם המרכזי. בנוסף, ישנו גם חדר פרטי לאירועים מיוחדים ובר יינות ואלכוהול.
הגענו בשעת צהריים, רעבים למדי והתעמקנו בתפריט העסקיות. התפריט כולל מגוון רחב של מנות, דגים ופירות ים במנות שמשלבות בין השניים או מציעות כל אחד בנפרד, לצד בשרים ומנות צמחוניות. מחירי העסקיות נעים בין 64-89 שקל, לפי מחיר המנה העיקרית וכוללים גם מאזטים ושתייה קלה.
סלסלת לחמניות הגיעה אל שולחננו מלווה ב-16 צלוחיות מלאות כל טוב: סלט טחינה, דג מטיאס כבוש, חצילים על האש, גזר פיקנטי, כרובית מטוגנת, סלט ביצים, שום אפוי, איקרה, זיתים ועוד טעימות נפלאות. הסלטים היו מצוינים ואלמלא ציפינו למנות העיקריות, היינו מבקשים תוספות, הכלולות במחיר העסקית.
למנה עיקרית קיבלתי מחבת לוהטת עם נתחי פילה דניס אפויים ביוגורט, עשבי תיבול ופרמזן ומעוטרים בצנוברים, שהוסיפו המון לאסתטיקה וגם לטעם. אחי בחר בפלטת פירות ים. מנה ענקית הכוללת בערך כל מה שחי בכחול הגדול: שרימפס, קלמארי, סרטנים, ראשי קלמארי ועוד שחו בחמאה, שום ויין לבן. המנה הגיעה מלווה בערכת כלי עבודה, לפיצוח הסרטנים.
שתי המנות היו מצוינות, משביעות ונדיבות, אבל לא גרמו לנו לוותר על הקינוחים: סורבה פירות מרענן בתוספת פירות טריים ועוגת גבינה עם שוקולד לבן ותפוח עץ ברוטב תפוחים שהיתה ספתח מעולה לחג השבועות.
בדרכנו החוצה, אחי אמר שלא היה מצפה למצוא מסעדה כזאת בסמוך לתחנת דלק ואני חייבת לומר שבמקרה הזה, הצדף איתו.

הכותבת היתה אורחת המסעדה.
הצדף - שדרות משה דיין מערב, פינת יוסף ספיר 2 ראשון לציון, 03-9627111
תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אזרחי סוריה יצאו לבחור נשיא - בשאר אל-אסד הוא המועמד היחיד [אסד נגד... אסד? צילום: AP]
מתי טוכפלד, הילה רפופורט
ראש השב"כ לממשלה: "חמאס שומר לעצמו אפשרות לשגר רקטות לעבר אשקלון אם ישראל תפעל ביד קשה בעזה"    חיל האוויר תקף הערב מוצב חמאס נוסף
הדר פרבר, הילה רפופורט
משטרת מוסקבה עצרה 30 פעילים למען זכויות הומואים ולסביות, שהפגינו למען ביטול האיסור לקיים את מצעד הגאווה בעיר
יפעת גדות
כדאי לדעת שיקר יותר אינו תמיד טוב יותר, למרות שסוג יקר עשוי להריח טוב יותר או להיות בעל מרקם נעים יותר הוא לא בהכרח יעיל יותר ממוצר זול
מתי טוכפלד
מועמד אחד מאשים כי אחר ניסה לפתות אותו להסיר את מועמדותו תמורת כסף    במטהו של אחד המועמדים טוענים כי מטה יריב שילם למתפקדים    בכנסים בסוף השבוע תקפו המועמדים את יריביהם בחריפות    יממה לפריימריז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il