X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגבר חי משך חיים קצר יותר משל האישה ולמרות זאת חייב לעבוד מספר שנים גדול יותר מאשר האישה ועדין לא יקבל ברשות המחוקקת והשופטת ההתייחסות באותה רצינות כמו סרטן השד
▪  ▪  ▪
מופלים לרעה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

שנתיים וחצי שירתתי בסיני ועד היום זוכר אני בעיקר אחת מ"רשומות" השירותים שתיארה באופן שירי את אחד הבעיות הגדולות של "מאצ׳וס" ואציין אותם בפתח מכתבי ומתוך הנחה שלא חלה על שיר זה זכות יוצרים כ׳ש.
חזקה על המין המוחזק כחלש
שיחלוש על המין שחזק הוא ממש
כי במין החזק כל החוזק נחלש
מחולשה חזקה אל המין החלש.
בתאריך 21.9.2016 שלחתי לנמענים ברשימה זו את הגיגיי תחת הנושא "סירוס ועיקור פוליטי מרצון והשפעתו על (אין) אונות". מכתב זה נכתב בשל הדיון בכנסת אודות הרשעת "גברים בלבד" בשל צריכת "שירותי זנות", שמכאן משתמע שהזנות היא דבר "חוקי" אך צריכת זנות אינה חוקית. כל זאת אמור אך ורק לגבי "הרשעת הגבר" אך הזונה פטורה משום שהזנות חוקית. אם בשיויון זכויות עסקינן, היכן הרשעת האישה הצורכת שירותי זנות מגבר (ג׳יגולו בלע׳ז). האם הוקמו גם מוסדות למניעת "זנות גברית" או שבעניין זנות אין דין זונה נקבה מזונה זכר כמו גם אין דין צרכן מין מזונה כדינה של צרכנית שירותי מין מזכר.
נשים שהופלו שלא כחוק אינן יכולות לדרוש תיקון הפליה על-ידי הפליית הגברים השיויוניים. ה"נשים" בתמיכת "חדלי אונים" בפוליטיקה ובמשפט הצליחו במודע ובשיטיות לסרס את הגברים באופן מתמשך ועקבי בשם "שיויון זכויות". אין שום קשר בין שיויון זכויות לבין תיקון הפליה על-ידי הפליה גרועה יותר תוך סירוס הגבריות "מרצון". שוויון זכויות מתחיל בשוויון חובות ולא בהפליות.
אשה האומרת לגבר שיש לו "טוסיק ו/או חזה" יפה, החברה מחשיבה זאת כמחמאה. גבר שיאמר זאת לאישה ייעצר או יפוטר מעבודתו בשל "הטרדה מינית". היה לי מוזר ביותר בביקורי במפעלים גדולים בארץ להרגיש כמו במפעלי "האח הגדול", בהם מיד בכניסה מוצבים שלטים גדולים בהם מפרטים מהי "הטרדה מינית" התקפה כמובן לגברים בלבד.
האם לא איבדנו ההגיון והשכל הישר? האם הגברים לא הפנימו את הפלייתם זה עשרות שנים?
"ההפליות" זוחלות בתאוצה מתמדת תוך "אילוף" המאצ׳ו הגברי להפכו למאצ׳ו נשי. הרשעת גבר על צריכת שירותי מין היא חוליה מן האחרונות, לאחר הפליה שנתקבלה "ונתקבעה" אצל הגברים הרבה לאחר משמורת על הילדים בגירושים, מעצר אוטמטי אם האישה מתלוננת על אלימות ו/או איומים (אשה לא נעצרת על איומים), מזונות, מניעת זכות ביקור הילדים (אך חיוב במזונות), פרישה מפלה לגמלאות ועוד.
דוגמה חמורה יותר לכך שאפילו הגברים ברובם אינם חושבים או מתייחסים לכך כ"הפליה" היא ההבדל בהתייחסות לסרטן השד לעומת ההתייחסות לסרטן הערמונית הנפוץ הרבה יותר מאשר סרטן השד. צאו וראו את הפרסומות שמשרד הבריאות משקיע בסרטן השד. מתי ראיתם/שמעתם פרסומת אודות סרטן הערמונית ואם שמעתם האם זה באותה עוצמה כמו סרטן השד?
הגבר (עובדה מוכחת) חי משך חיים קצר יותר משל האישה ולמרות זאת חייב לעבוד מספר שנים גדול יותר מאשר האישה ועדין לא יקבל ברשות המחוקקת והשופטת ההתייחסות (המסרסת) באותה רצינות (תקציבים, מודעות, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה) כמו סרטן השד. שיעור התאבדויות (לחץ מחויבות) אצל הגברים גבוה בהרבה מאשר אצל נשים.
ושוב מצהיר - אני "הלסבי" המושבע ומתנגד בכל תוקף ובכל פה להטרדת נשים וגברים (לא "הטרדה") וח"ו אונס. קורה אני לשיויון מינים ולהתחייבות לקנוס גם נשים הצורכות מין מגברים גם אם הגבר עשה זאת מרצונו החפשי, כמו גם שויון בפרישה לגמלאות.
הגיע הזמן שהגברים עם רגשי ה"מאצ׳ו" יפשילו שרוולים במקום מכנסים וידרשו ייצוג הולם בכנסת המכבד את הגבר באשר הוא גבר וידרשו "שויון זכויות" לפחות כמו לנשים. יש חייב את הממשלה לדוגמה להציב מטרה של השוואת תוחלת החיים של הגבר לזו של האישה בתוך עשור או שניים, זו אולי ההזדמנות לקראת הבחירות הבאות עלינו לטובה.

תאריך:  06/02/2019   |   עודכן:  06/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על אמזונות, מאצ׳וס וחדלי-און (אימפוטנטים)
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
במציאו אין שיוויון - הזכויות
אורי מילשטיין  |  6/02/19 16:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
פיצולים בימין יובילו למהדורה חדשה של בחירות 1992, שהמיטו עלינו את אסון אוסלו    גם בטבריה התפצלו המתמודדים עד שקיבלו ראש עיר הכי אקסטרווגנטי שרק אפשר
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נותנים סיכוי לבעלי מוגבלויות    מתכון להצלחה - משליכים חכה במקום דג    ולקינוח למה לי בוטיליקה
רועי אורן
אני מודה ומתוודה שהייתי מעדיף שאנשים לא יעשנו ויעסקו בפעילות ספורטיבית, חברתית, קהילתית, אך אני יודע שאי-אפשר למנוע זאת מאוכלוסיות שלמות    כולי תקווה שבעקבות פסיקת בג"ץ שיעור המעשנים ילך ויצטמצם אט-אט
ד"ר שלמה פרלה
כנגד מה נכתבים דברים אלה? כנגד חברים, פעילים, עסקנים וחברי כנסת של מפלגות דתיות אשר מקובל עליהם שסדר היום וההחלטות הפוליטיות שלהן, אף אלו שאינן אידיאולוגיות או הלכתיות במובהק יהיו כפופים ל"דעת תורה" של הרב או חבר הרבנים המוחזק אצלם כסמכות שלאורה יש ללכת גם בתחום המדיני
רצון ערוסי
אהבה היא איננה תאווה. התאווה היא מינית, ואילו האהבה היא דיבוק באישיות    "ודבק באישתו" - לא בגלל נשיותה, אלא בגלל אישיותה!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il