רמי לוי הצליח לבנות אימפריה אדירה בגלל נחישות, תבונה, מזל וגם בעובדה שהחליט להיצמד למוביל, קרי שופרסל ולעשות מה שהוא עושה, בלי צבא שלם של יועצים ובלי להוציא ממון רב על תוכניות אסטרטגיות.
כל מה שרשת שופרסל עושה הוא נצמד לזה ועושה דומה לה מבלי לעצור לרגע. רוצים דוגמאות? בבקשה!
מותג פרטי בשופרסל, הביא מותג פרטי ברמי לוי. אריזות המותג הפרטי בשופרסל שקופות - כנ"ל ברמי לוי. מותג פרטי בשופרסל חוצה קטגוריות ולעיתים אף יקר מהמותג המוביל - כנ"ל ברמי לוי. כרטיס אשראי ומבצעי מועדון בשופרסל, גוררים ימי מועדון מקבילים וזהים ברמי לוי. הקמת מערך פארם בשופרסל והקמת בי - ברמי לוי קנו את גוד פארם. מבצעי תיירות בשופרסל - כנ"ל ברמי לוי. מבצעים לחברי מועדון וכרטיסים מוזלים בפסטיגל בשופרסל - הצגות מוזלות לחברי רמי לוי.
עד-כה נראה ששיטת החיקוי עובדת לרמי לוי לא רע וחוסכת לו זמן יקר בבדיקות שוק והיתכנות, שכן הוא יוצא מנקודת הנחה, שמה שטוב לשופרסל טוב גם לו, האם לאורך זמן? ימים יגידו, שכן לאחרונה מצאתי אצלו לא מעט פריטים ממש לא זולים וכנראה שעם האוכל בא התיאבון ולכאורה הפעם נראה שהוא גדל מהר מדי.