X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב-7-8 ביוני יתקיים במתחם השוק העירוני בנצרת עלית פסטיבל האוכל הצפוני של ישראל במסגרת חגיגות היובל לעיר ובניצוחו של השף ניר צוק בתוכנית: שוק אוכל, הפעלות לכל המשפחה ודוכני אומנים
▪  ▪  ▪

נצרת עילית חוגגת 50 וכדי לציין בטוב טעם את היובל המכובד החליטו בעיר לחגוג בפסטיבל "ניחוחות הגליל", אירוע קולינארי לכל המשפחה שיתקיים זו השנה הראשונה במתחם השוק העירוני.
ניר צוק, השף של מתחם המסעדות קורדליה, נועה וג'אפה בר ביפו, נבחר להיות "אוצר" הפסטיבל והיה מעורב בתהליך בחירת הדוכנים ובניית הקונספט הקולינארי של האירוע: "כל פעם שיש אופציה להסתובב בגליל אני שם". הוא מספר ש"השוק בנצרת עילית מקורה ומזכיר שווקים אירופאים. הלכנו בו ובחרנו את הבסטות השוות שמציגות פירות וירקות מכפרי האזור, חמוצים וממתקים". חלק אחר מהבסטות יוחלפו לכבוד הפסטיבל בדוכנים "מיובאים" של מסעדות מובילות מהאזור ויצרנים קטנים וגדולים של תוצרת מקומית משובחת. צוק מבטיח שתיהנו מ"כנאפה מדהימה מכפר כנא, מהקבב המפורסם של דוחול בעמדה של מסעדת דיאנה, שן-די התאילנדית מנצרת עילית, המטבח של ישראל, חומוס נצרתי ומנות בשרים ודגים".
מבחינתו של צוק חלק גדול מהכיף בפסטיבל הוא המפגש עם המגדלים והיצרנים המקוריים: "יותר נחמד, גם אצלי במסעדה, לעבוד ישירות מול החקלאי ופחות מול משווקים משניים". לכן, לצד המסעדות, תמצאו יצרנים של שמן זית, דבש ופירות יער; יצרנים ביתיים של ריבות; מחלבות בוטיק שיציגו גבינות איכותיות; בר יינות ענק שיפגיש את יקביי הבוטיק בגליל ובגולן; לחמים מיוחדים; מבחר צבעוני וריחני של תבלינים ואפילו דוכני מכירת חפצי אומנות, שמעוצבים כולם על-ידי תושבי הגליל.
כדי להעסיק את הילדים בזמן שאתם מנשנשים לכם ממטעמי האזור מספקים מתכנני הפסטיבל אטרקציות משפחתיות: יובל המבולבל, בוב ספוג, קרקס אפריקני וסיני, סאבלימינל והצל, אמני שטח, סטאלוס ואורן חן ועוד.
זוהי הפעם הראשונה שהפסטיבל נערך והתקווה מבחינת צוק והמארגנים היא שהוא יהפוך למסורת קבועה ואבן שואבת ליצרנים מהאזור ולקהל מהצפון והמרכז. הפסטיבל אמור גם לקרב לבבות ולהפגיש את תושבי הגליל: יהודים, ערבים, עולים חדשים וותיקים עם האורחים מרחבי הארץ.
פסטיבל ניחוחות מהגליל - מתחם השוק העירוני נצרת עלית יום ה' 7.6 החל מהשעה 17:00 ועד 2:00, יום ו' 8.6 החל מ-11:00 בבוקר ועד 16:00 אחה"צ. הכניסה חופשית.

תאריך:  05/06/2007   |   עודכן:  05/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השירות הפסיכולוגי מתריע מפני תופעות אלימות ונותן טיפים איך להתרחק מפיתויים
הדר פרבר
בחדשות סקיי כותבים כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שסוריה והפלשתינים מעולם לא הציבו תנאים שישראל תהיה מוכנה לעמוד בהם
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ככל שהאישיות של אדם התאפיינה בעויינות רבה יותר - שהתבטאה באגרסיביות או בכעס - כך היו רמות תפקוד הריאות שלו נמוכות
עידן יוסף
כפועל יוצא מפרסום מדיניות ה-VOB ובמסגרת מדיניות ההקלות על ייבוא ציוד קצה, משרד התקשורת יתחיל לאשר שיווק של טלפוני WiFi , ובכך יאפשר ליצר ולייבא את רובו הגדול של ציוד מסוג זה    הציוד מאפשר קיום שיחות בעלות נמוכה יחסית במקומות בהם פועלת רשת תקשורת מחשבים אלחוטית
עידן יוסף
לטענת העמותה, הצבעה בעד פירושה כניעה לדרישת בעלי ההון למנות את רפי גינת למנכ"ל חברת החדשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il