X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יצירת מותג גלה, מאפשרת לשופרסל יתר עצמאות בבחירת המגוון שלה לצד בקרה על המחיר אותו היא משלמת למקורות האספקה של ניופאן, מהלך שהוא נכון מבחינת הרשת ולא תמיד מבחינת הצרכן המבקש מבחר גדול יותר של מוצרים ואיכויות
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

צרכני שופרסל המחפשים מוצרי חשמל קטנים לבית כמו קומקום, מצנם ובלנדר - נתקלים במותגי הבית של שופרסל, פיילוט וגלה לצד תצוגה דלה ולא שלמה מוצרים ממותגים אחרים, אשר מוצגים בעיקר על-מנת לתת השלמה למגוון ובעת חוסר של מותגי הבית שלה.
נשאלת השאלה, מדוע הרשת מכפילה את המגוון אותו היא מייבאת? ומדוע היא מתחזקת שני מותגים, דבר העולה לה ממון ומשאבים? התשובה הפשוטה היא שהרשת רוצה לתת לצרכן שלה "עושר אפשרויות/בחירה" ושני מותגים, פיילוט וגלה, על-מנת שהצרכן "המתלבט" יבחר במותג אחד (כאשר בכל אחת מהאפשרויות - הרווח שלה משמעותית גבוה מאשר מותג מיבואן או ספק מקומי אחר) והסיבה השנייה ואולי משמעותית יותר לרשת היא העובדה שמותג פיילוט הוא מותג של ניופאן, אשר האחרונה משתמשת בו למוצרים אשר היא מנתבת ממקורות היבוא שלה לשופרסל, תמורת עמלה ישירה המשולמת לניופאן ובחלק מהמקרים גם עמלה עקיפה לניופאן בשל הגדלת הפעילות עם היצרן הסיני אשר מזכה את ניופאן בהנחות היקף.
פעילות החשמל הינה פעילות משמעותית בתחום הלא מזון של שופרסל (חשמל, כלי בית, טקסטיל בית, אמבטיה ופנאי) ומהווה כשני שלישים מהמכירות המוערכות בכ-1.1 מיליארד שקלים בשנה.
יצירת מותג גלה, מאפשרת לשופרסל יתר עצמאות בבחירת המגוון שלה לצד בקרה על המחיר אותו היא משלמת למקורות האספקה של ניופאן, מהלך שהוא נכון מבחינת הרשת ולא תמיד מבחינת הצרכן המבקש מבחר גדול יותר של מוצרים ואיכויות.
גילוי נאות - הכותב יצר והקים את מותג פיילוט בשופרסל ביחד עם ניופאן, חרף התנגדויות קשות של האחראים על פעילות החשמל ברשת באגף הסחר, אשר דגלו בעבודה רק עם יבואנים מקומיים, בעת עבודתו כחבר הנהלה מצומצמת ומנהל היבוא של שופרסל.

תאריך:  04/03/2019   |   עודכן:  04/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע שופרסל מחזיקה 2 מותגים בתחום מוצרי החשמל לבית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אודה, שכל שנה, כאשר אני מגיע לפרשה זו, אני מוצא עצמי אחוז תהיות ושאלות, שאינני מוצא להן מענה משכנע
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הבית היהודי החדש    הכבוד האבוד של בוז'י הרצוג בסוכנות    ולקינוח האם אפשר לרצות את כולם? תשאלו את הזקן והחמור
עומר מואב
מדובר בכספי משלם המיסים, לא כסף פרטי של נתניהו    האם זה מה שנמצא בראש סדר העדיפות של התקציב הציבורי? סבסוד כרטיסים לאירווזיון?
יצחק מאיר
יום אחד, עוברים על פני ארונו, ומניחים זר, ומרכינים ראש, ואומרים - היה    וסופדים - הלך, והוא לא שומע, אבל כל העומדים וכל העוברים שומעים ויודעים
יוני בן-מנחם
ישראל מנסה להפעיל לחץ על ממשלת ירדן לסגור מחדש את שער הרחמים בהר-הבית באמצעות צעדים נגד הווקף המוסלמי. ממשלת ירדן מגלה נחישות, מגבה את החלטות מועצת הווקף ואומרת כי השער ישאר פתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il