1. זואי בל זואי בל, אחת מכוכבות הסרט, היתה כפילת הפעלולים של אומה תורמן ב"להרוג את ביל" ואשת הפעלולים ב"אשה חתול" ובסדרת הטלוויזיה "זינה הנסיכה הלוחמת". ב"חסין מוות" היא משחקת את עצמה ומבצעת את הפעלולים בעצמה. במרדף המכוניות, לקראת סוף הסרט, בל קשורה בכבל בודד לאיש פעלולים אחר ששוכב על הרצפה בספסל האחורי של המכונית ומשחרר או מושך את הכבל לפי הצורך. מתוקף מקצועה בל התעקשה לבצע את כל הפעלולים בעצמה, כולל סצינות שמופיעות בהן רק יד או רגל.
2. "(Vanishing Point 1971) - דודג' צ'נלג'ר לבנה גיבורות "חסין מוות", וזואי בל בראשן, מאתרות מכונית זהה לזו שב"Vanishing Point", סרט קאלט על שליח (ברי ניומן) שמתערב כי יוכל להעביר מכונית דודג' צ'לנג'ר לבנה מקולורדו לסן פרנסיסקו ב-15 שעות, ומוצא את עצמו במרדפים בלתי פוסקים עם עיוור (קליבון ליטל), טרמפיסטים ביזאריים ואשה עירומה על אופנוע.
אלבומה החמישי של להקת פריימל סקרים נקרא "Vanishing Point" על שם הסרט.
שרלוט רמפלינג ("מתחת לחול") גילמה את אחת הטרמפיסטיות ב"Vanishing Point", אבל הסצינות שבהן שיחקה נחתכו והוצאו לפני שהסרט הופץ בארה"ב. לפני הפצתו באנגליה הוכנסו הסצינות של רמפלינג מחדש. בדי.וי.די מופיעות שתי הגרסאות.
3. (Dirty Mary Crazy Larry 1974) - דודג' צ'רג'ר 69' בני הזוג מרי ולארי חוטפים את בתו של בעלת חנות כדי לקבל כופר. בכל שאר הסרט הם נאלצים לברוח מהמשטרה. טרנטינו בחר בסרט לפתוח את "פסטיבל הקולנוע של קוונטין טרנטינו" הראשון באוסטין, טקסס, ב-1996, והוא מזכיר אותו ב"חסין מוות" על-ידי מכונית הדודג' צ'רג'ר 69' שמככבת בו.
4. (Gone in 60 Seconds 1974) - פורד מוסטנג 73' גיבורות "חסין מוות" טורחות לציין את שאט הנפש שלהן מהרימייק עם אנג'לינה ג'ולי לסרט מ-74', "
עקיצה ב-60 שניות". הכוכבת האמיתית של הסרט ההוא היא פורד מוסטנג 73', שגיבור הסרט, גנב מכוניות מתוחכם, נשלח לנכס אותה לעצמו, יחד עם עוד 47 מכוניות אחרות.
5. קורט ראסל ב"היצור" סרט האימה של ג'ון קרפנטר מ-82', שהוא רימייק לסרט אימה קלאסי מ-51', מוזכר על-ידי טרנטינו בראיונות כסרט שצפה בו פעמים רבות והתרגש ממנו בכל פעם מחדש. הסרט עוסק בצוות מחקר המגלה יצור שהיה קבור בשלג עשרות אלפי שנים ולובש כעת את דמותו של אחד החוקרים. בתפקיד הראשי משחק קורט ראסל, האיש הרע של "חסין מוות".
6. אקספלויטיישן, בלקספלויטיישן וסקספלויטיישן סרטים דלי תקציב שהיו נפוצים במיוחד בשנות ה-60 וה-70, הציגו אלימות ומיניות בוטה מאוד והוקרנו בדרייב-אינים ברחבי ארה"ב, בדרך-כלל בצמדים (שני סרטים רצופים). מטרתם היתה גריפת כסף.
טרנטינו הוא אוהד מושבע של
קנדיס ריאלסון ("Summer School Teachers", "Candy Stripe Nurses"), שמחזיקה לדעתו ב"איכויות של כוכבת אמיתית".
7. רוג'ר קורמן מפיק ובמאי בי-מוביז אגדי שיצר יותר ממאה סרטים בשנות פעילותו. טרנטינו מצביע על שלושה סרטים שקורמן הפיק האהובים עליו: "Cover Girl Models" ,"Night Call Nurses" ו"Private Duty Nurses". "Machine Gun Kelly" הוא סרט בבימויו של קורמן שחביב על טרנטינו במיוחד.
"Machine Gun Kelly" הוצג בקולנוע יחד עם "The Bonny Parker Story" 1958, בי-מובי על בחורה במנוסה והסרט שהכיר לטרנטינו את הבמאי ויליאם ויטני. טרנטינו מחשיב את עצמו למי שגילה את ויטני, ואף הזכיר זאת למבקרי הקולנוע כשכתב מאמר על ויטני ל"ניו-יורק טיימס". טרנטינו הביע את הערכתו לויטני ולסרטיו בכתוביות הסיום של "להרוג את ביל".
8. מרדפי מכוניות מרדף המכוניות האחרון בקולנוע שנחשב ל"אולד סקול" ולא עירב טכנולוגיות CGI, הוא המרדף ב"שליחות קטלנית 2". לדברי טרנטינו, לפני "חסין מוות" הוא צפה בכל מרדפי המכוניות מהדור הישן, משום שהוא לא סובל מרדפים שמשלבים אנימציה. כך או כך, הוא מצא את עצמו מאוכזב משום שעכשיו הוא יודע איך מביימים את כל המרדפים שבהם צפה כל השנים. "אף פעם לא רציתי לדעת איך קוסם עושה את הטריקים שלו", אמר על כך בראיון.
9. "Faster, Pussycat! Kill! Kil!" 1965 ב"Faster, Pussycat! Kill! Kil!" של ראס מאייר, חבורת פאוור-בייבס יוצאת למסע: שלוש נשים שלוקחות אישה נוספת כבת ערובה מגיעות לביתו של זקן שהחביא ערימת מזומנים ומנסות לפתות את בניו כדי לשים יד על הכסף. הסרט נחשב לפסגת היצירה של מאייר, במאי סרטי סקס אלימים שהפכו במרוצת השנים לביזאריים ומקוריים יותר ויותר. מאייר ביסס את סגנונו המיוחד בארבעה סרטים שיצר ב-64' ו-65', שסללו את דרכו לעבודה באולפני פוקס. אחרי שני סרטים (ראשון מצליח ושני כושל) בהפקת האולפנים חזר מאייר לעצמו ולסרטי הסקספלויטיישן העצמאיים שלו.
10. פרויקט "גריינדהאוס" במקור שווק "חסין מוות" כחצי מפרויקט "גריינדהאוס" - המחווה של רוברט רודריגז וקוונטין טרנטינו לבי-מוביז, סרטי סלאשר ושלל סוגות האקספלויטיישן של שנות ה-70. "גריינדהאוס" הורכב מ"חסין מוות" ומ"
פלנט טרור", סרטו של רודריגז (שיעלה אצלנו ב-21.6), בפורמט דומה לזה של ההקרנות הכפולות בדרייב-אינים.
לפני ובין הסרטים הוקרנו טריילרים לסרטים דמיוניים שביימו רוב זומבי ("House of 1000 Corpses"), אדגר רייט ("מת על המתים") ואלי רות ("הוסטל") ורודריגז בעצמו, בהקרנה של כשלוש שעות ברציפות. הפרויקט נחל כישלון בקופות ארה"ב, והוחלט על אסטרטגיית שיווק נפרדת: "חסין מוות" נערך מחדש, התקבל לתחרות דקל הזהב של
פסטיבל קאן ומציג מחוץ לארה"ב כסרט בודד בן 115 דקות.