X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בערב הנעילה של הפסטיבל הוכרזה רשימת הזוכים בתחרות סרטי הגמר של המחלקה לקולנוע ולטלוויזיה במכללה האקדמית ספיר ובמענקי יצירה ופיתוח בסכום כולל של רבע מיליון שקל
▪  ▪  ▪

שישה ימים של קולנוע ננעלו באירוע חגיגי שסיכם את ימי "פסטיבל קולנוע דרום". הפסטיבל, שנערך השנה בשל אימת הקסאמים מסינמטק שדרות למתחם מיוחד בנתיבות, ארח לדברי המארגנים 25 אלף איש ובכללם סטודנטים, תושבי האזור ואורחים מישראל ומחו"ל.
בערב הנעילה של הפסטיבל הוכרזה רשימת הזוכים בתחרות סרטי הגמר של המחלקה לקולנוע ולטלוויזיה במכללה האקדמית ספיר ובמענקי יצירה ופיתוח בסכום כולל של רבע מיליון שקל.
זו השנה הראשונה בה מעניקה המכללה פרסי פיתוח בסכום של 80 אלף שקל בתמיכת המועצה הישראלית לקולנוע כחלק ממהלך כולל לביסוס בית לקהילה צעירה היוצרת בדרום.
שני מענקי הפקה בסכום של 20 אלף שקל כל אחד הוענקו ליוצרות מיטל אבקסיס להפקת הסרט "ארץ ציון" ולאפרת כורם לסרט "בן זקן". מענקי הפקה בסכום של 10 אלף שקל כל אחד הוענקו ליוסף אבו מדיעם לפיתוח הסרט "ולקחת לך אישה אחרת" ואלון אלשיך וערן יחזקאל לפיתוח הסרט "ממלח הארץ לקברנה סוביניון", לרונן עמר לסרט "סנדוק דל אעג'וב" ולדורי ריבקין לסרט "מייקל ג'ורדן, מיקי ברקוביץ ופרץ ריבקין... אבא שלי!".
מענקי הפקה לסרטי גמר תיעודיים של יוצרים בני מיעוטים הוענקו לקאיד אבו לטיף ולערוה מסארווה. גובה המענקים הוא 50 אלף שקל לכל יוצר. שני מענקי הפקה בסך 25 אלף שקל כל אחד, הוענקו לאינס מצרי ולמוראד אלפראונה.
את פרס הסרט המצטיין העניק חבר השופטים לסרטו של ליאור קיפוד, "טרמפ", שזכה בפרס הסרט המצטיין על-שם מיקה אלון בשיתוף הרשות השנייה.
"ב-14 דקות דחוסות, במעט מאוד מילים, מצליח הסרט ללכוד מגוון רחב של רגשות, על פניהם של הגיבורים ודרך מחוות דקות ועדינות המתרחשות במערכת יחסים מורכבת ומרתקת המתפתחת בין שני הגיבורים", נימוקי השופטים את הבחירה.
סרטו של קיפוד, בכיכובם של דביר בנדיק ומיכאל מושונוב, זכה בפרס על סך 10,000 שקל. במקביל גם את פרס הצילום בסכום 4,000 שקל שהוענק לצלם שפיר סרוסי על סרט זה ועל "הדרך הביתה".
את פרס החוויה הישראלית לסרט התיעודי הטוב ביותר, בסכום 7,000 שקל, המוענק מטעם שידורי קשת, גרף הסרט "הצגת יחיד" של שירי מזרחי. בציון לשבח בקטגוריה זו זכה הסרט "היינו כחולמים" של יהודית דמארי.
פרסים נוספים שהוענקו הערב הם: פרס ההפקה בסכום 5,000 שקל הוענק לסרט "האח של סיזיפוס", בבימויו של רן אלוני; פרס עריכה שהוענק לקרן מירון על עבודתה בסרט "הדרך הביתה"; פרס העיצוב האמנותי שהוענק לענבל שגיא על הסרט "קשור בחבל אוכל דשא"; פרס עיצוב פס קול שהוענק לניסים מסס על הסרט "מירה, פיטרו אותי מהעבודה", שגרף גם את פרס הקלטת השטח.
בעקבות פנייה מיוחדת של חבר השופטים החליטה המכללה האקדמית ספיר לתרום מענק מיוחד, בסך 2,500 שקל, לגשים סדיקוב, נער בן 17 תושב שדרות, לשם הפקת סרט המתאר סיפור אהבה בין נער משדרות לנערה מבית חנון.

תאריך:  10/06/2007   |   עודכן:  10/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ננעל פסטיבל "קולנוע דרום"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא יאמן הליקוק לערבים שמקבלים
יותר רק כי הם ערב  |  10/06/07 09:53
2
הכיבוש משחית ל"ת
מני יזוז  |  11/06/07 14:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחל אלג'ים
סיפורי התנ"ך בחרוזים מקסימים, פענוח מפות אוצר מסתוריות ומתכונים מגניבים למסיבות    לכבוד שבוע הספר קבלו ספרים לילדים שרוצים להרחיב אופקים
מערכת סרט
'שבת שלום מראדונה' בוים על-ידי דרור (דודו) זהבי, על-פי תסריט של עדו דרור ומופק במשותף על-ידי: 'ישראפילם' הישראלית ו'רלוונט פילם' הגרמנית מהמבורג
אלעזר לוין
אי.די.בי. ואלעד ישקיעו סכום שיא של 6 עד 8 מיליארד דולר בבניית מלון בן 3,500 חדרים ועוד 500 אלף דולר מ"ר למגורים    תשובה קנה את מגרש מלון פרונטיר ב-1.2 מיליארד דולר
שירה פרי
במסגרת פרויקט "הכר את חיי הלילה של עירך החדשה", שירה פרי מתוודעת לרסטו בר הירושלמי נטול הפלצנות, מעבירה אותו את מבחן ההמבורגר ודוגמת בהרחבה את הוויסקי ואת הקהל המקומי
עידן יוסף
צביקה גולדברג, אלדד קובלנץ, גולן יוכפז ואלי קמיר הם השמות המסתמנים להחלפת מפקד גלי צה"ל הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il