X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכול כבר מאחורינו וכעת לעבודה ראש הממשלה חייב לחסל את הדיקטטורה של בג"ץ בממשלה הקודמת היו חסרות לו אצבעות, אבל כעת לא תהיה לו בעיה
▪  ▪  ▪
נתניהו. הזדמנות פז [צילום: אלכסנדר זמליאנצ'קו/AP]

רשע מה הוא אומר: נמרר להם את החיים, נהפוך את הכנסת לשדה קרב! לא חכם מה הוא אומר? ראש הממשלה עומד לרצוח אותי! ראש הממשלה שלח פצחנים רוסים לפצח את הטלפון שלי! לא תם שואל: איפה ההר של פז שהבטיחו לי? וזה שיודע להזות ולקרוא לחייל שהרג מחבל, 'רוצח' - בוגי בוגי שרקד עם הקולגות עוגי, עוגי.
ועל כל אלה: על שלושה רמטכ"לים, וחייל אחד מה"מחנה" אנו חייבים לברך שהחיינו גדול בשבת הגדול, שהקב"ה הצילנו מידם, ועשה עמנו חסד גדול בחודש ניסן, הוא חודש הגאולה.
ביום הבחירות התבדח אמנון אברמוביץ' שסביבת נתניהו מאמינה ש"אנחנו ננצח בבחירות כי השוטים לצדנו". בסוף השוטים ניצחו את הביביפוביומטים... כי הללו שנדמה להם שהם חכמים כמו הבן כספיתים והדרוקרים למיניהם, אינם מבינים ששנאתם לנתניהו, כבר גלשה למחוזות נפשיים, ששלושה עשורים היא רק הולכת ומתעצמת. זו שנאה שהחלה ב"נתניהו רצח את רבין", והחלה להתגבר כאשר הבינו את סגולותיו של ראש הממשלה, שלמרות התפקיד הקשה והבלתי אפשרי תחת לחצים כבירים מכול העולם, הוא רק הולך ומשתבח עם השנים ואין זאת אלא שהקב"ה עימו, שיש לו סייעתא דשמייא.
כל אסופות השקרים, העלבונות, ההשמצות, החקירות, כתבי הפלסתר, המשטמה שהייתה לאובססיה ושאין לה הסבר הגיוני, כולם לא יכלו לו. היום הם הבינו שביבי יעזוב את בלפור רק מתי שיעלה מלפניו, ואנו הבנו שבחירות אלה היו להן מהלכים 'מלמעלה'. מהלכים אלוקיים. אפילו המנדט הנוסף שהגיע בהפתעה ובהיסח הדעת, נתן גושפנקה איתנה יותר למפלגה הגדולה. לא תיקו. הקב"ה כיון לניצחון כדי שעם ישראל יינצל מהרוע, מהטיפשות, מהלא נודע הנורא....כמו עקירת מאה אלף מתיישבים יהודים, לו הגנצים חלילה היו עולים לשלטון. אולי רוב מצביעי נתניהו לא ביקרו מעודם בחברון אולי גם לא באריאל, אבל נוגנים בתוכם באלפי נימים, יהדות, מסורת, ציונות, קשר קמאי לכול מה ששייך לארץ ישראל, אהבה שאינה צריכה הסבר לטבורה של הארץ, למחוזותיה, לאדמתה, לרגביה, להיסטוריה שלה, שכלל איננה מובנת למחנה האחר.
אם נחשוב רק על השבועיים האחרונים: מחמאות נרגשות מנשיא ארצות הברית, מחמאות מנשיא רוסיה פוטין שעשה מאמץ אדיר שאיננו משערים אפילו, כדי להביא חזרה הביתה את זכריה באומל לאחר 37 שנים. ומה מאחד את שני המנהיגים? כל אחד מהם 'משויץ' בידידות אמיצה עם נתניהו. ונשיא ברזיל, המדינה החמישית בגודלה בעולם, הצהיר לא פעם על הערצה לנתניהו. ונתניהו ששב עם ה'גולן' שהם רצו למסור למשפחת המרצחים מדמשק, וזה משגע אותם! כל כך הרבה הישגים בכול כך מעט ימים... והכול לא מפני שביבי נתן כמו שמעון פרס ל'גויים' את אוסלו, אלא מפני שעמד מול העולם, כולל אובמה, על העניין האירני, ולא שב לאחוריו.
"ביבי הבוגד"
מפלגת הרק לא ביבי איננה יכולה לנצח אותו. הם עשו הכל לפי הספר, לפי ההמצאות, באו בענייני ביביטורס, וצוללות, וסיגריות ולא הלך להם. כשנתניהו עמד מול אבו מאזן, כמובן הם היו בצד של מכחיש השואה. למאיר דגן ולרוני אלשיך הם עשו חרקירי, עד שלא הייתה להם ברירה והם התגיירו לשמאל, והכריזו על, "ביבי הבוגד". כאשר לא נכנסנו לעזה, הם לגלגו על אוזלת היד, כאשר יורים רק כדורי גומי על עזה, הם צועקים גוואעלד. הכל לפי השנאה. שלום, מלחמה, לא משנה, העיקר שנעיף את ביבי. כאשר שם מולו אובמה רגליים, הם נהנו והיו מבסוטים עד הגג, כאשר הביאו לארץ את החומר הסודי מאירן, הם חיקו את ראש הממשלה מוריד את הווילון השחור, ולגלגו, 'מה הבעיה להביא חומר כתוב מאיזה מחסן נידח', וכאשר עברה שגרירות ארה"ב לירושלים, הם פרצו בצחוק, "אבל אתה לא מספר לנו כמה מדינות לא מוכנות לעבור".
הכול כבר מאחורינו. וכעת לעבודה. ראש הממשלה חייב לחסל את הדיקטטורה של בג"ץ. בממשלה הקודמת היו חסרות לו אצבעות, אבל כעת לא תהיה לו בעיה. במסע בחירות זה הייתה התערבות בוטה של כל הממסד המשפטי, כדי להטות את הכף לשמאל. היועץ המשפטי ופרקליט המדינה התייצבו בראש מפלגות: מרץ, כחול לבן והעבודה והוציאו שישה שבועות לפני הבחירות פשקוויל "כתב חשדות" מופרך, כאשר הם מאשימים ראש ממשלה על יחסים עם אנשי תקשורת.
הם הביאו לפסילתו של מיכאל בן ארי מלרוץ ברשימת האיחוד של מפלגות הימין, כדי שלא יצביעו אנשי עוצמה יהודית, הם הכשירו את השרץ בדמות עופר כסיף מחד"ש השטוף בשנאת ישראל, המבקש להוציא את ההמנון, הדגל, וחוק השבות, הקורא לחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית, והמייחל להכנסת מיליוני ערבים ללב הארץ. כמה מוטה יכולה להיות מערכת משפטית המכשירה את בל"ד הזרוע הפוליטית של הטרור הערבי בכנסת, שאנשיה עומדים דום לזכר מרצחים ערבים. כמה פוליטי יכול להיות ממסד משפטי שמנסה לסכל פגיעה אלקטוראלית בגוש החוסם של מפלגות השמאל והערבים כדי למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה ולפגוע בגוש הימין כולו...
בהפטרת השבוע (מצורע) כתוב בפסוק הראשון כך: "וארבעה אנשים (גנץ, לפיד, בוגי ואשכנזי) היו מצורעים פתח השער (מצורע נשאר מחוץ למחנה, קרוב מאוד לכניסה לעיר- הממשלה) ויאמרו איש אל רעהו מה אנחנו יושבים פה (פה האות שלהם בקלפי) עד מתנו" (מהפוליטיקה).
וכך אמר נתניהו בלילה המרגש והבלתי נשכח: "אני מאמין שהקב"ה וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז, להפוך אותנו לאומה חזקה, מן החזקות באומות העולם, ולשם כך אני פועל. מדינה חזקה, מדינה שטוב לחיות בה, מדינה שטוב ובטוח בה, למעננו ולמען הדורות הבאים. למען נצח ישראל".
עלה והצלח בכוחך זה, מלא שליחותך בהנהגת המדינה עוד שנים רבות, ואיתך נצח ישראל.

תאריך:  14/04/2019   |   עודכן:  14/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בנפול אויבך אל תירא"
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
אלופה!!! ל"ת
יהודית שגב  |  14/04/19 15:30
2
פרשת מצורע ו-4 המצורעים שעשע
יישר כוח. מוכשרת  |  14/04/19 16:15
 
- תודה למגיב.אם זה מצחיק
אסתר ש  |  16/04/19 16:09
3
תמשיכי תמשיכי ל"ת
מדוע חדלת לכתוב?  |  14/04/19 18:36
4
"עובדות " , בנוסח אסתר
שלמה המגיב  |  14/04/19 19:39
 
- אבל...
משיש  |  16/04/19 19:55
5
גנץ וחבר מרעיו-הזויים
גבי כפר סבא  |  14/04/19 22:28
6
התגעגענו
אלברט שבות  |  15/04/19 16:17
 
- תודה אלברט היקר
אסתר שניאורסון  |  16/04/19 11:10
7
גם הפעם הכותבת הפליאה לעשות
מאמר נפלא ושנון!!  |  15/04/19 22:39
8
בנפול אויבך אל תירא
חנה מנתניה  |  16/04/19 00:52
 
- תודה חנה'לה
אסתר שניאורסון  |  16/04/19 11:20
9
חג פסח שמח לקוראים
אסתר שניאורסון  |  16/04/19 13:13
10
הפרדה מוחלטת בין התביעה לשפיטה
שפרירית  |  16/04/19 17:21
11
ניצחון מוחץ לימין העם אמר את ד ל"ת
מעל לכל ספק   |  16/04/19 19:59
12
גילוי נאות:לא הצבעתי.הוידוי בא
רותי איזיקוביץ  |  17/04/19 15:13
 
- אכן לא היה אזכור לכל מה שמנית
אסתר שניאורסון  |  17/04/19 21:28
13
הם לא אוייבים הם אחים שלנו
ברור  |  18/04/19 12:12
 
- תביאו 50 רמטכלים
בבחירות הבאות   |  18/04/19 16:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
משפורסמו ע"י ועדת הבחירות המרכזית התוצאות הסופיות של הבחירות, מאוחר אך לא מאוחר מדי עבור השמאל הישראלי, לרבות זה שמתחפש למרכז, לברך את נתניהו על נצחונו והישגו; נתניהו יריב אך איננו אויב. את הרוח הרעה יש לסלק מכאן משום שכאשר היא משתוללת, אין לדעת עם מי ועד כמה תחמיר
יוני בן-מנחם
הממשלה הפלשתינית החדשה בראשותו של מוחמד א-שתייה נשבעה אמש אמונים והיא מורכבת ברובה מבכירים בתנועת פתח. הרכבת הממשלה הנאמנה ליו"ר הרש"פ שלוותה בגל התפטרויות בחלק מהפלגים והחרמה ע"י הפלגים האחרים, רק תגביר את הפירוד בזירה הפלשתינית
איתן קלינסקי
אל מול ביטויי ההחרמה של מפלגת "כחול ולבן", המתנערת מכל שיתוף פעולה עם נציגיו הנבחרים של הציבור הערבי חייבת לקום רשימה משותפת יהודית-ערבית חזקה, שלא תשחק במשחקי כיסאולוגייה
ד"ר איתן לסרי
מבחינת נתניהו-מתחילתו של הקמפיין הוא כוון לקהל מצביעיו מימין, קהל שהוגדר מראש ולמרות תקלות קלות מתמונת הסלפי עם המועמדים ועניין הצילום בקבר חללי צה"ל שלא היה ראוי, לא היו חריגות מהתוכנית הסדורה
אלברט שבות
השאלה שאני שואל את עצמי, למה שלא אחשוד בשופט העליון מלצר כפטריוט אמיתי המשוגע לדבר ומוכן לעשות את הכל למען ארצו ומולדתו    למה שלא אחשוד במלצר כאיש אמת המאמין בדעותיו ומוכן לעשות את הכל, כולל הכל, ללכת איתן עד הסוף ולהשרישן בחברה    האין זו שאלה לגיטימית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il