X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלם השלים את עסקת העברתו לאימפריה של רומן אברמוביץ' טל צפוי להשתכר כ-60 אלף ליש"ט בשבוע ו-12.5 מיליון ליש"ט בסה"כ קניון ל-ONE: "מאושרים"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

טל בן-חיים, בלמה הישראלי של בולטון, השלים (ה', 14.6.07) את עסקת העברתו וחתם בצ'לסי לתקופה של 4 שנים. הבלם הישראלי, שסיים קדנציה מוצלחת מאוד במדי הוונדררס, עבר למדי מחזיקת הגביע כהעברה חופשית והוא צפוי להשתכר כ-60 אלף ליש"ט מדי שבוע.
המשמעות היא שסך החוזה של הבלם הישראלי בשקלים עומד על כ-100 מיליון שקלים ל-4 עונות (12.5 מיליון ליש"ט). פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, אישר בלעדית ל-ONE את הידיעה ואמר: "אנחנו מאושרים שטל בן-חיים מצטרף אלינו. טל שחקן איכותי. המנג'ר ז'וזה מוריניו שמח מאוד על החתימה ושהוא מצטרף למועדון. צ'לסי רוצה להתחזק והוא בהחלט מתאים לנו, גם בצורה שבה הוא משחק וגם בתפקיד".
על המאבק של בן-חיים על מקום בהרכב אמר קניון: "זה יהיה כבר הכאב ראש של ז'וזה מוריניו. הוא יצטרך להחליט מי ישחק. יש לו סגל שחקנים רחב והם יצטרכו להילחם על מקומם בהרכב. אנחנו מאמינים שלטל, יש את הפוטנציאל לשחק בצ'לסי ולהתמודד בתחרות על ההרכב". "ההחלטה להביא אותו לצ'לסי לא היתה בגלל המחיר אלא בגלל האיכות שלו, הוא יכול לתרום לנו המון", הוסיף קניון.
הסאגה החלה לפני חמישה חודשים
עדיין לא ידוע מה תהיה מידת תרומתו של הבלם הישראלי לסגל של מוריניו, שמונה כבר שני בלמים בכירים בדמותם של ג'ון טרי וריקרדו קרבאליו, אך ידוע שבן-חיים אמור היה לשתף פעולה עם בן סהר אך כפי שגילה אבי לוזון לתוכנית הספורט ב-99, סהר יושאל לקבוצה מהליגה השניה.
סאגת הגעתו של הבלם הישראלי לקבוצה של המנג'ר הפורטוגלי התחילה כבר לפני חמישה חודשים, במהלך חלון ההעברות בינואר. אז מוריניו נתקל במצוקת בלמים עקב פציעות של טרי וחאליד בולארוז, ומכירתו של וויליאם גאלאס. המנג'ר רצה את בן-חיים, שהיה עדיין תחת חוזה בבולטון, שדרשה עליו מחיר של שלושה מיליון ליש"ט.
הבוס הגדול של מוריניו לא הסכים לשחרר את הכסף והמנג'ר נאלץ להציב במרכז ההגנה את מיקאל אסיין הגנאי. בינתיים, העונה הסתיימה, כמו גם החוזה של בן-חיים באיצטדיון ריבוק, לאחר שהבלם סירב להאריך אותו מאחר וידע שבתום העונה הוא יוכל לעבור למועדון גדול יותר.
מאמנו של בן-חיים בבולטון, סם אלרדייס, עבר בינתיים לניוקאסל ומאוד רצה לקחת את השחקן שהוא הביא לאנגליה יחד אתו, אך הפיתוי מצד המיליונרים של אברמוביץ' היה גדול מדי. בן-חיים צפוי לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה, כמו גם לקחת חלק במאבק האליפות מול מנצ'סטר יונייטד.
העונה של צ'לסי לא היתה פשוטה והפציעות הרבות הן אלו שגרמו, למעשה, לאובדן האליפות אחרי שנתיים רצופות. כל שחקני ההגנה של מוריניו סבלו מפציעות בשלב כזה או אחר של העונה, כאשר ג'ון טרי ואשלי קול נפצעו לתקופה ממושכת, כמו גם השוער, פטר צ'ך.
אין ספק שבעונה מתישה וארוכה, במהלכה צ'לסי תהיה שותפה לארבעה מפעלים, בן-חיים יקבל דקות משחק מהותיות ובהן הוא יצטרך להוכיח שהוא שייך להרכב הראשון של צ'לסי. קשה להאמין שהקפטן, ג'ון טרי, אחד משני הפייבוריטים הברורים של המנג'ר (יחד עם פרנק למפארד) יידחק החוצה מההרכב לטובת הבלם הישראלי, אך בן-חיים בהחלט יוכל לאיים על מקומו של קרבאליו בהגנה. באנגליה עדיין טוענים כי גם המנהל המקצועי של פורטסמות', אברהם גרנט, אמור להגיע לצ'לסי ולהשלים שלישיה ישראלית יחד עם בן-חיים וסהר.
קניון: לבן סהר יש פוטנציאל
קניון אמר על סהר ובן-חיים באותה הקבוצה: "אנחנו מאוד שמחים על כך. לבן יש פוטנציאל גבוה מאוד וכולם מתרגשים ומצפים שהם ישחקו ביחד".
ש: מה עם עוד ישראלי, אברהם גרנט, הוא יגיע גם לצ'לסי?
ת: "אין תשובה".

תאריך:  14/06/2007   |   עודכן:  14/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה למפרט
אורנת למפרט מתחברת להוויה על הגג התל אביבי של 24 רופי, ההודית הישראלית הכי אוטנטית במחירים (כמעט) הודיים    אם תהיתם, אחרי כמה שכטות עמוקות של קטורת ושקיעה, העולם נראה מוצלח יותר
מוטי אקסמיט
פרסום ראשון: נצ"מ רוני ריטמן מונה למפקד היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, היאחב"ל    תנ"צ ניסו שחם מונה לסגן מפקד מחוז ירושלים    תנ"צ יוסי פריאנטה מונה למפקד מרחב הנגב
אריאל שמידברג
מקורות פלשתינים דיווחו כי ארבעה ילדים פלשתינים נהרגו אחר ברפיח מירי פגזים של צה"ל    תה"ל הכחיש מעורבות בתקרית
עידן יוסף
צוות הקטר הצליח להחזיר את הרכבת לאחור והנוסעים פוצו    הרכבת התעכבה מלהגיע לירושלים והנוסעים בירושלים קיבלו אוטובוסים חינם
יפעת גדות
רופאים בבריטניה קוראים להשמנה בגיל הילדות "הזנחה והתעללות"    חוששים כי ישנם הורים המגדילים את מנות האוכל של ילדים צעירים ביותר וכבר מזמן אינם יודעים כיצד נראה ילד במשקל "נורמלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il