X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי מרתון של 5 מערכות, לוי ושותפו רג'יב רם ניצחו צמד ארגנטיני ועלו לשלב הבא יריביהם עדיין לא נקבעו פאר ומירזה הובילו 0:1 לפני הגשם
▪  ▪  ▪
הראל לוי. מעכשיו יש לנו רג'יבלוי [צילום: ONE]

בשנת 2003, פרץ צמד טניסאים אלמוני, אנדי רם ויוני ארליך, לחצי גמר טורניר וימבלדון, היישר משלב המוקדמות. השנה, אולי ישראלי נוסף, הראל לוי, מצא את יעודו במשחק הזוגות.
הראל לוי, יחד עם רגי'ב רם האמריקני, העפילו לשמינית הגמר של טורניר הדשא היוקרתי. השניים גברו בתום חמש מערכות שנדמו כנצח, על הצמד הארגנטיני גרסיה ופריאטו 6:7, 7:6, 6:7 ,7:6 ו- 8:10.
השחקן הישראלי בן ה-29 דורג בשיאו במקום ה-30 בעולם בשנת 2001, אך מאז חלה נסיגה ביכולתו. בדירוג ה-ATP של זוגות הגברים מציין האתר הרשמי של וימבלדון את מיקום השיא של לוי כ-77 בשנת 2003.
כאמור, כל ארבע המערכות הראשונות הוכרעו בשוברי שוויון, שתיים לכל זוג. רם ולוי זכו בראשונה ובשלישית, אך הארגנטינאים חזרו פעמיים והשוו. במערכה החמישית במצב של 4:5, החמיצו הארגנטינאים שתי נקודות משחק, והזוגות המשיכו להאבק, במערכה שאין בה שוברי שוויון.
בשוויון 8:8, הצליחו לוי ורם להשיג את השבירה המיוחלת, ועלו ל-8:9 ו-0:40 כשלזכותם שלוש נקודות משחק. הארגנטינים נלחמו וזכו בארבע נקודות רצופות. הם הגיעו שוב לנקודת שבירה, אך רם ולוי זכו בשלוש נקודות רצופות, זכו במשחקון והעפילו בפעם הראשונה עבור כל אחד מהם, לשמינית הגמר.
יריביהם בשלב הבא טרם נקבעו. האופציות הן בנג'מין בקר הגרמני ופטר פאלה הצ'כי, או רוברט לינדסטד השבדי וירקו ניימינין הפיני, שהדיחו את המדורגים 2, יונאס ביורקמן ומקס מירני בסיבוב השני.
שחר פאר וסאניה מירזה, המדוגות 16, נקלעו לפיגור 3:1 במערכה הראשונה מול הצ'כית ולדימירה אולירובה וההונגריה אגנס סאבזאי, במסגרת הסיבוב השני של טורניר זוגות הנשים, אך חזרו ל-3:5, כשהגשם עצר את המשחק. כשחודש המשחק השלימו פאר ומירזה ניצחון 4:6 במערכה הראשונה.
במערכה השניה המשחק הופסק בשנית כשפאר ומירזה ביתרון 3:4 ללא יתרון שבירה. המשחק יימשך מחר, וככל הנראה גם הגשמים, שהופכים את הטורניר לסיוט עבור הספורטאים.
גם אנדי רם ונטלי דשי, אלופי הרולאן גארוס לזוגות מעורבים, החלו לשחק ומובילים 3:4 מול קובוט מפולין ובאמר האוסטרית, במשחק הסיבוב השני בטורניר. משחקיהם של יוני ארליך ואלנה וסנינה בזוגות המעורבים ומשחקה של יוליה גלושקו בטורניר הנערות, שיועדו לשבת, נדחו.

תאריך:  02/07/2007   |   עודכן:  02/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראל לוי בשמינית-גמר טורניר הזוגות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פרקליט המדינה מאשר את הפרסום ב-Nfc: בעלי עניין מנסים לפגוע ביועמ"ש כדי לסכל מיצוי דין עם אולמרט    מבלי לנקוב בשמו של אולמרט אמר שפרסומיהם לא לגיטימיים
רותי אברהם
ח"כ לשעבר הרב בא-גד הורשע בעסקת טיעון בזיוף חתימות למועמדות לראש ממשלה    הרב לביהמ"ש: הייתי תמים חשבתי שאשנה את החינוך
גיא לשם
מנכ"ל הרכבת לשעבר ואיש עסקים נחקרים הערב ביחידה הארצית לחקירות הונאה    המנכ"ל יוסי שניר ואיש העסקים משה קורניק זומנו לחקירה בעקבות חשדות לאי סדרים ברכש מערכי קרונות
עידן יוסף
באתר ארכיאולוגי בצפון-מזרח המדינה גרם פיצוץ מכונית תופת לרציחתם של תשעה בני אדם ולפציעת אחרים    השלטונות מעריכים כי אל-קאעידה עומד מאחורי הפיגוע
עידן יוסף
עובדי בית הזיקוק באשדוד לא קיבלו את הבונוס בגין רווחי החברה בשנת 2006    חבריהם בבית הזיקוק בחיפה קיבלו את התשלום    בהסתדרות טוענים כי מדובר באפליה בין עובדים ומבקשים מביה"ד לעבודה בב"ש לחייב את בז"ן ובז"א, ביחד או לחוד, לשלם את הבונוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il