X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצעד 20 הסקסיות היה בעצם הפקה נסבלת עם אוסף של מחשופים נדיבים. אבל מי לכל הרוחות בחר את הרשימה השרירותית?
▪  ▪  ▪
[צילום: איציק בירן]

בתור גבר סטרייט, כותרת כמו "מצעד 20 הכי סקסיות בישראל" אמורה לגרות בקלות את בלוטת הצפייה שלי. בתור גבר שאין לו בעיה להודות בעליונותן של נשים בתחום הנ"ל, קיוויתי שהמשדר של ערוץ הבידור הישראלי, יתעלה על עצמו ויפתיע בבחירות ובנימוקים.
בשונה ממצעדים קודמים, המתבססים על מסגרת קבועה ואחידה, נדמה היה שהפעם הלכו עד הסוף עם מוטיב הסקס כנושא מרכזי. מן הגזע העיקרי הצמיחה התוכנית ענפים שונים, והשתדלה לכסות את רוב הסטיות המיניות הקיימות. אם אתם מחבבים מבוגרות, בוודאי נהניתם מהכללתן של ניצה שאול (20) ויונה אליאן (16), שהוכיחו שאם היית סמל מין בעבר, כיום את יכולה להיות מין סמל לנשיות בשלה, או למלחמה בקמטים. אם שילוב של מאכלים ומשגלים עושה לכם את זה, הילה אלפרט (14) היתה שם כדי לעורר לכם את התיאבון. אם פנטזיית האם והבת לא יוצאת לכם מהראש, ריימונד ויעל אבקסיס (9) חלקו לכבודכם את אותה משבצת קינקית. אם אתם חזק בפדופיליה, בר רפאלי (10) הבינלאומית הוצגה בתחילת הקריירה, במיוחד בשבילכם. ואת פינת הביזאר ייצגו בכבוד אליענה בקייר (12) ומאיה בוסקילה (11), שלטעמי האישי מתאימות לככב דווקא במודעות הקוראות להתנזרות מסקס.
כך זה נמשך עד לשלישייה המנצחת. יעל בר-זוהר, השופטת הטרייה, פיארה את המקום השלישי. לפניה ניצבה מירי בוהדנה, אשר שיחזרה את המקום השני שאליו הגיעה במשאל דומה שערך מגזין "בלייזר". ואל המקום הראשון, שמכתיר אותה בתואר "האשה הסקסית ביותר בארץ", הגיעה זו שכבר אין לה מקום על הראש מרוב כתרים - נינט טייב. הייתי מתלונן על שרירותיות, אבל הרולר הגדוש רץ כל-כך מהר, עד שלא הספקתי לברר מי אחראי למחדל הזה, ולעוד כמה פאשלות. אך אין זה משנה. אם שירי מימון נמצאת לפני נועה תשבי, קשה מאוד לקחת את התוכנית ברצינות.
פרמטר אחד שתמיד נשאר איתן בתוכנית, הוא הקצב. כלומר, הטמפו (עולם האסוציאציות של כולנו השתנה בעת האחרונה עקב פרשיית מין מסויימת). במצעד של ערוץ הבידור אכן צועדים, ובמלוא המרץ. למעשה כדאי שישקלו לשנות את שמו ל"המירוץ". הצופה הממוצע הורגל שכאשר הערוצים המסחריים מבטיחים לשוב "מיד", הם בעצם מציעים לו להצטייד בחומר קריאה להעברת הזמן. לא במקרה שלנו. הקריינית הכריזה שמיד חוזרים למצעד, ולפני שהספקתם להציע נישואין לשרי גבעתי (15) שהאצילה את יופייה על המרקע, באמת חזרנו.
הפאנל המורחב כלל את מיקי בוגנים, שחר סגל, אלימור זילברמן, סמדר שילוני ולירון תאני, כאשר האחרון הוא היחיד שנמנע מלהיעזר בטקסט שהכינו לו. הוא אפילו העיז לומר שבוהדנה היא לא הטעם שלו (והוא לא לבד בעניין הזה). שאר המשתתפים חזרו על המילה "סקסית" כל-כך הרבה פעמים, עד שמשמעותה הלכה לאיבוד.
בסופו של מצעד, אין מקום לטענות כלפי הדירוג הסובייקטיבי של "20 הכי סקסיות בישראל". התוכנית לא התיימרה להעלות את הדופק הלאומי, אלא רק את הרייטינג של הגוף בו היא משודרת. כקושר כתרים מטעם עצמו, ערוץ הבידור הישראלי ממשיך לעשות את העבודה. ובאשר לתקוותיי טרום המשדר, אסכם ואומר שהבחירות אכן הפתיעו, אבל לרעה. הנימוקים חזרו על עצמם ולא סיפקו תובנות מרתקות, והתוכנית לא התעלתה מעל לשטחיות האירונית שבאוסף נכבד של מחשופים נדיבים. ולמרות שזה נחמד לחרמן את הצופים, אולי הגיע הזמן לבשורה של ממש?

תאריך:  10/07/2007   |   עודכן:  10/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
חמישה בני אדם ניספו בהתרסקות מטוס קל לתוך בתי מגורים בפלורידה    שלושה מהניספים הם ילדים
רותי אברהם
ועדת שרים לעניני חקיקה אישרה הצעה למנוע המשך כהונה עד סוף ערעור של ראש רשות שבחירתו נפסלה    ח"כ ארדן: הרחקת נבחרים מ"דבר עבירה"
הילה רפופורט
במהלך ביקור בארץ, ענה האדם הראשון שפסע על הירח לשאלות ילדים בעת ביקור שערך במוזיאון החלל והטכנולוגיה בחיפה
רותי אברהם
הפורום המשפטי עותר להורות לנשיא המיועד שמעון פרס להשיב אלפי דולרים מתנות אסורות שקיבל משלושה מיליונרים
הילה רפופורט
סקר שביצע המגזין האמריקני "Travel+Leisure" קובע כי פירנצה היא העיר האהובה ביותר מבין ערי העולם    בואנוס איירס דורגה במפתיע במקום השני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il