X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נבחרת הפדרציה של ישראל תפתח ביום שבת את המפגש המסקרן, שהמנצחת בו תעפיל לבית העליון, מול אוסטריה וויליאמס פרשה מהמפגש מול רוסיה בשל פציעה
▪  ▪  ▪
שחר פאר. תפגוש את פאזק בת ה-16 [צילום: AP]

יומיים לפני פתיחת משחק גביע הפדרציה על העליה לבית 8 הראשונות, בין אוסטריה וישראל, וההכנות הולכות ונשלמות לקראת המפגש שאמור להיות צמוד וכל תוצאה בו אפשרית.
את הנבחרת הישראלית מוליכות שחר פאר, 18 בעולם וציפי אובזילר, 75 בעולם. השתיים ייצגו את ישראל במשחקי היחידות, וכצמד במשחקי הזוגות.את הנבחרת משלימות יוליה גלושקו הצעירה ואנה סמאשנובה הוותיקה, שכבר בעצם פרשה והגיעה למפגש לא בכושר משחק, אלא יותר ככח עזר מנטלי, כשחקנית שהופיעה במשחקי פדרציה יותר מכל שחקנית אחרת בעולם.
פאר, המחבט הבכיר של הנבחרת, תשחק ביום שבת מול טמירה פאזק בת ה-16, המדורגת 36 בעולם. פאזק היא המחבט השני של האוסטריות.
אובזילר, המחבט השני של ישראל תשחק מול הטניסאית הבכירה של אוסטריה, סיביל באמר המדורגת במקום ה-22 בעולם. סדר המשחקים, יקבע בטקס רשמי , מחר יום שישי בצהריים.
ביום ראשון תשחק פאר מול באמר ואובזילר תשחק עם פאזק. את המפגש יסיים משחק הזוגות.
קפטן הנבחרת עודד יעקב, סיפר הערב על ההכנות האחרונות ל-ONE: "מזג האוויר משבש לנו את ההכנות. בסה"כ רק אתמול (רביעי) הצלחנו להתאמן בחוץ, היום (חמישי) הנבחרת התאמנה באולם הסמוך למגרשי החימר. אנחנו מקווים שמחר יתבהר ונוכל לחזור להתאמן".
המאמן המשיך ואמר: "בסה"כ הבנות כבר מתרגשות, אבל מוכנות מאוד למפגש. הולך להיות משחק צמוד וקשה וכל תוצאה אפשרית".
עוד אמר יעקב: "היום צפינו באוסטריות מתאמנות וגם הן נמצאות בכושר טוב. אנחנו באים נחושים ועם המון מוטיבציה. בסה"כ הנבחרת זוכה לארוח מצוין, חוץ ממזג האוויר עליו אין שליטה. אנחנו מצפים לעשרות יהודים בקהל וניתן לומר שאנחנו מקווים ליותר ישראלים מאוסטרים בקהל".
מפגשי עבר: רק פעם אחת
נבחרות ישראל ואוסטריה נפגשו פעם אחת לפני כעשרים שנה. האוסטריות פטרה הובר וג'ודית ויזנר ניצחו את אילנה ברגר ויעל שביט בשנת 1987.
זהו השלב הגבוה ביותר בו משחקת ישראל בגביע הפדרציה אי פעם. ישראל זכתה בשנה שעברה בבית המוקדם האירופי, אחרי ניצחון בגמר על סרביה, שבמרכזו נערך קרב הירואי בו ניצחה פאר את הסרבית אנה איוונוביץ, היום 5 בעולם.
ישראל עלתה בזכות הניצחון למשחקי הפלייאוף לבית עליון 2, הנבחרת שהוגרלה מולה, נבחרת אינדונזיה, לא התייצבה ונבחרת ישראל חגגה עם ניצחון טכני עליה ראשונה בהיסטוריה לבית העליון.
לפני מספר חודשים, שיחקה ישראל בחוץ מול קנדה וחזרה עם ניצחון חוץ מרשים, 2:3.הניצחון העניק לישראל את העלייה לקרב הנוכחי, על הכניסה לבית העליון מס 1, הבית בו נמנות שמונה הנבחרות הטובות בעולם.
גם הנבחרת האוסטרית ניצחה בבית העליון השני, את נבחרת אוסטרליה, גם כן במשחק ביתי 1:4. האוסטריות הרשימו מאוד כשגם באמר וגם פאזק ניצחו את האוסטרליות אליסיה מוליק, לשעבר שחקנית טופ 10 וסמנתה סטוסר, מה-30 הראשונות ואחת משחקניות הזוגות הטובות בעולם.
אוסטריה הגיעה שלוש פעמים לשלב חצי גמר הבית העליון, בשנים 2004, 2002, 1990.
בית עליון: סרינה בעקבות שארפובה
לאחר פרישתה המתוקשרת של מריה שארפובה ממפגש חצי הגמר בין ארה"ב לרוסיה , חוטף המפגש מכה נוספת כשסרינה וויליאמס, שנפצעה בשריר התאומים במהלך שמינית גמר ווימבלדון, פרשה מההתמודדות.
סרינה אומנם התאוששה מהפציעה וחזרה למשחק, ואף הופיעה לרבע הגמר מול ז'וסטין הנין, אך כנראה שהמאמץ היה מעל לכוחותיה והיום הודיעה הנבחרת האמריקנית כי מילן טו, המדורגת 41 בעולם תחליף את סרינה הפצועה.

תאריך:  13/07/2007   |   עודכן:  13/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון רוזנבלום
טום קרוז ליהק אותה לסרט האימה "העין" שהוא מפיק    מגלמת בחורה צעירה שעוברת השתלת קרנית בעין בעקבות תאונה. אולם, היא לא יודעת כי העין ששתלו בגופה היא עין מקוללת שמאפשרת לה לראות את העולם שמעבר
מחלקה ראשונה
כוח צה"ל סיכל בשעות אחר-הצהריים פיגוע בנקודת הביקורת ענבתא, מזרחית לטול-כרם
עידן יוסף
המשטרה תפנה ליועץ המשפטי של הכנסת בדרישה למצות את הדין עם ח"כ יורם מרציאנו שהתגלח במהלך נסיעה וחמק משוטרים בעת מילוי דוח
מתי טוכפלד
אלוף (מיל.) זאבי פרקש השתתף כאורח בכנס ביטחוני של מפלגת קדימה בו אמר כי "ניתן להגיע להסדר עם סוריה אם תינתן לאסד הצעה אטרקטיבית לצאת מציר הרשע"    הוסיף כי: "זה מטריד מאוד את החיזבאללה ואת אירן"
מתי טוכפלד
בכינוס היסוד של מפלגת צדק חברתי הצהיר גאידמק על כוונתו להתמודד לראשות עיריית ירושלים    אמר כי אם הבחירות הארציות יהיו לפני המוניציפליות יבקש את תפקיד שר התפוצות    "בשבועות הקרובים נגבש רשימה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il