X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלמה נחמה נשאר בחוץ, לאחר שעסקת רכישת המניות התפוצצה בעלי השליטה בבזק מיהרו למנות את שלמה רודב ליושב-ראש החדש, במקום דב ויסגלס שהתפטר
▪  ▪  ▪

שלמה רודב, ששימש כמנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין, הוא יושב-ראש בזק הבא. דירקטוריון בזק יתכנס בקרוב וימנה את רודב לתפקיד, במקום דב ויסגלס, הפורש בצל פרשות אי-הסדרים בבזק. רודב ישמש בתפקיד יושב-ראש פעיל שיהיה אחראי על פעילות החברות-הבנות בקבוצה.
רודב ימונה לתפקיד לאחר שהמגעים עם שלמה נחמה התפוצצו בתחילת השבוע. בכך מגיעות לסופן הספקולציות באשר לשינוי מבנה הבעלות בבזק, וקבוצת השליטה. קרן איפקס-חיים סבן-מורי ארקין תמשיך להחזיק בבזק, למרות שהיחסים בין סבן-איפקס לבין ארקין מתוחים.
רודב הביע בעבר רצון להיכנס כמשקיע בחברות השירות בשוק התקשורת. לפני כשנה ניהלה חברת קרור ואספקה של רוני גת ורודב, מגעים לרכישת 50% ממניות 012 קווי זהב תמורת 290 מיליון שקל. העסקה לא יצאה אל הפועל. אליעזר פישמן, אז הבעלים של קווי זהב, העדיף על-פני קרור את ההצעה שקיבל מאיש העסקים שאול אלוביץ', שהפך לימים לבעלים היחידים בקווי זהב ומיזג אותה עם אינטרנט זהב.
עוד קודם לכן בחנה קרור השקעה גם בחברת הכבלים הממוזגת ואף הניחה הצעה בפני המערכת הבנקאית לרכישת חלק מהאחזקות בחברת הכבלים הממוזגת. השיחות לא הבשילו לכדי עסקה, מכיוון שהבנקים ובעלי המניות הגדולים בכבלים לא רצו להכניס משקיעים חדשים, אלא העדיפו להגיע לסיכום ביניהם על מבנה האחזקות בכבלים. קרור אף התעניינה בעבר גם באפשרות לרכוש חלק ממניות השליטה בפרטנר מידי האצ'יסון במסגרת קבוצת משקיעים, אך האפשרות נגנזה מהר מאוד בשל הפרמיה הגבוהה אז, של קרוב ל-20%, שדרשו בהאצ'יסון על מחיר השוק של פרטנר.
כניסת רודב לתפקיד יו"ר בזק אינה מפתיעה איש. רודב מכיר היטב את שוק התקשורת מתפקידו הקודם כמנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין - אותה הבריא, והוא עשוי לתרום רבות לשיקום בזק, אחרי הפרשות הלא מחמיאות האחרונות שאותרו בה.
נזכיר כי לאחרונה אושר מינויו של אבי גבאי, ששימש כמנכ"ל בזק בינלאומי, כממלא-מקום מנכ"ל בזק וכמי שיהיה אחראי על פעילות הטלפוניה הקווית בבזק. עם כניסת רודב כיו"ר פעיל בבזק הוא יצטרך להחליט אם להביא מנכ"ל לקבוצת בזק או להשאיר את הסמכויות בידי אבי גבאי.

תאריך:  23/07/2007   |   עודכן:  23/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רם דגן
היו"ר החדש דני דנקנר ממשיך את המהפכה: גם הפועלים שוקי הון יתחיל לבצע השקעות ריאליות
ניר יהב
בראיון לרשת "אל-ג'זירה" הכחיש נסראללה כי ארגונו העביר מידע על החטופים: "האדם היחיד שמעביר מידע בנוגע לגורלם של החיילים הישראלים החטופים הוא אני"
רותי אברהם
משרד המשפטים לציבור החרדי: עו"ד דה-הרטוך עובד מקצועי וזוכה לגיבוי הממונים עליו    המשרד שולל טענות על התנכלות לסקטור כלשהו
ניר יהב
נכשלה פגישת שר האוצר ויו"ר ההסתדרות ובבוקר יוחלט מועד השביתה    עיני: "השביתה היא בלתי נמנעת"    בר-און: "אין הצדקה להיענות לדרישות ההסתדרות"
עידן יוסף
ברשות שדות התעופה מתכוונים לשפץ את אחד המסלולים במשך שש שבתות    השר ישי על הכוונה לחלל שבת: "משרדי לא אישר ולא יאשר עבודת יהודים בשבת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il