X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - חג שמח וגמר חתימה טובה "וְשָׂמַחְתָּ בְּחַגֶּךָ ... וְהָיִיתָ אַךְ שָׂמֵחַ" (דברים ט"ז, י"ד-ט")
▪  ▪  ▪
מכיר ישירה לצרכנים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מכירה ישירה
הפנו אותי לחנות ׳חקלאות צבעונית׳ של משפחת יעקובובסקי במושב צופית - חנות, שהקימו חקלאים בפאתי מושב צופית בשרון, ומוכרים בה את יבוליהם ויבולים של חקלאים אחרים. בצופית, כמו במושבים אחרים, יש הרבה חקלאים, שמאמינים במכירה ישירה לצרכנים מבלי לשלם עמלות גבוהות למתווכים למיניהם. כך, בעוד הדרך לטירה פקוקה בהמוני ישראלים, שעורכים את קניותיהם בעיירה הערבית (באמונה, שהיא זולה יותר), יש שמעדיפים תוצרת שלנו, ובאים למושבים.
׳חקלאות צבעונית׳ נמצאת סמוך ליציאה המזרחית מצופית לכביש המוביל. היא גדולה, מרווחת, נקייה ואסתטית, ויש לה מגרש חניה גדול. כשהגעתי, היו הרבה מקומות חניה במגרש, אך אמרו לי, שבימי שישי עמוס מגרש החניה, ולקוחות חונים ברחובות, המוליכים אל החנות. בכניסה לחנות הוקמה סוכה, ולידה ממתינות עגלות קנייה.
יעקובובסקי מגדלים גזר צבעוני - חוויה בפני עצמה - תירס מתוק, תירס צבעוני, כרובית צבעונית וסלק צבעוני. לכן, כנראה, נקראת החנות בשמה. הם מוכרים אותם וירקות אחרים, שהם מגדלים, וגם ירקות, שגידלו חקלאים אחרים. ההיצע מגוון מאוד, ונוספים אליו מוצרי חלב של יעקובס ושל חוות הבופאלו, ממרחים, שמן זית ודבש. ביקרתי שם ביום שישי שלפני סוכות, והיה שם שולחן של חלות, שאפתה ׳אגדת לחם׳ במושב כפר הרוא"ה.
למרות שמקררנו היה מלא, קניתי קישואים ירוקים זוקיני, במיה ארוכה (הודית), מגש של כרישה חתוכה, לימונים, תאנים וגבינה צ׳רקסית מחלב בופאלו, ונהניתי מחוויית הקנייה. רוב הירקות והפירות נמכרים בקופסאות, והנערה שפרקתי על שולחנה את קנייתי, עשתה חשבון מהיר, שאחריו ארזתי את קנייתי בשקיות גדולות, שמספקת החנות. אחזור לשם לפני שמחת-תורה לקנות את הירקות לארוחה המשפחתית.
המוקד: מצרים
כחודשיים עובד סא"ל מיל' אלי דקל, שהיה ראש ענף שטח (1) במחלקת המחקר באמ"ן, על הקמת ערוץ יוטיוב למודיעין שטח. הערוץ נועד לשמש בימה למתעניינים בעבודת המודיעין האסטרטגי, המבוססת על חקר תשתיות, וינסה להנגיש את המודיעין החזותי לציבור, תוך התמקדות במודיעין האסטרטגי על מצרים, שכנתנו.
בערוץ תוכלו לשמוע ולראות הרצאות בנושאים - מהותה של עבודת המודיעין; מהות המודיעין החזותי והשתלבותו במארג הכללי של העשייה המודיעינית; המודיעין במלחמות ישראל בדגש על מודיעין השטח למבצעים מיוחדים ולמטרות אסטרטגיות; ומעקב מודיעיני אחר התשתיות הצבאיות והכלכליות, המוקמות כיום במצרים.
[האתר נקרא, StrategicAnalysisOfEgypt]

תאריך:  20/10/2019   |   עודכן:  20/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוצרת שלנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אכן אתרו של אלי דקל =חידוש
שמעון מהצפון  |  21/10/19 06:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
הרב שלום כהן הפך בשש השנים האחרונות, מאז שהוא משמש יו"ר "מועצת החכמים" של ש"ס, ל"חותמת הגומי" של מי שהוא באמת הפוסק הרוחני של ש"ס: אריה דרעי
ציפי לידר
שבת קוהלת    שמחה בסוכות? כן, רק בגלל הרוח    קוהלת בסוכה צא ולמד    חגי תשרי עולם הפוך?    ומה הקשר בין ברכת בלעם ופרשת האזינו לסוכות? יהדות במיטבה
איתן קלינסקי
הצטערתי לשמוע מחברי על "חוויות" מפגש עם האלימות הפיזית הקשה וביטויי האלימות המילולית גסת הרוח של המתנחלים במיוחד כלפי הפלשתינים וגם כלפי חבריהם הישראלים
עו"ד אברהם הללי
רבותינו ז"ל אמרו כי חג הסוכות אינו אלא המשך של הימים הנוראים שקדמו לראש השנה ולכפורים
יצחק מאיר
אסור לשחק    אסור ליטול מן האדם שנהמו עליו שהוא קוף, להיות בן-חורין להחליט שהוא לא משחק את המשחק המכור לחסדי המארגנים רבי ההשפעה והכוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il