X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

התמודדות עם מבצעי חודש נובמבר

נראה שהדרך היחידה להתמודד עם התופעה, היא לשאול את עצמנו אם אנו זקוקים למשהו? אם כן לרשום אותו ולהתחיל לחפש אותו באתרים, אולם אם אין אנו זקוקים למשהו נוסף, אז פשוט להתעלם ולהפסיק משוטטות עקרה וחסרת טעם.
▪  ▪  ▪
קנו מה שנחוץ [צילום אילוסטרציה: קובי גדעון/פלאש 90]

מבצעי חודש נובמבר בפתח והם מקבלים על ציר החודש תהודה ותאוצה, החל מחגיגת מכירות מקומית, דרך יום הרווקים הסיני אשר נחוג ב-11 לנובמבר (ממחיש את היותם יחידים ולא זוג) וכלה במכירות יום שישי השחור.
השאלה הגדולה היא איך מתמודדים עם "הלחץ הפסיכולוגי הזה"? העיתונים מלאים בכתבות המפרטות באיזה אתרים כדאי לגלוש, האתרים מצ'פרים לקוחות אשר מסמנים מראש מוצרים מועדפים ומורידים אותם לסל הקניות ונוצרת אווירה של קנה לפני שיהיה מאוחר או תזמין כעת אחרת יהיה מחסור, סוג של פניקה מתוכננת ומתוזמנת מראש.
נראה שהדרך היחידה להתמודד עם התופעה, היא לשאול את עצמנו אם אנו זקוקים למשהו? אם כן לרשום אותו ולהתחיל לחפש אותו באתרים, אולם אם אין אנו זקוקים למשהו נוסף, אז פשוט להתעלם ולהפסיק משוטטות עקרה וחסרת טעם אשר בדרך-כלל גורמת לנו להתפתות ולהזמין מוצרים, אשר בדרך-כלל סתם ינוחו אצלנו במגירה ללא שימוש.
רוצים דוגמה? בבקשה
ניקח לדוגמה קומקום חשמלי, מוצר אשר קיים כמעט בכל בית בישראל ונגיד שהקומקום שלנו הוא במצב טוב, האם נקנה קומקום חדש נוסף במבצעי נובמבר אם נראה קומקום יהיה בהנחה של 35%? סביר להניח שלא נקנה אותו, מאחר ששלנו תקין והחדש יתפוס לנו מקום אחסון בבית. במילים אחרות - לקנות רק מה שנחוץ ולא רק משום שהוא במבצע.

תאריך:  07/11/2019   |   עודכן:  07/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
מספיק לראות את כמות החנויות בשוק המציעות קטניות ומוצרי בסיס, כדי להבין את הרווח בתחום, החל מחנויות המציעות מוצרים יבשים אלו למכירה בשקים בשווקים הפתוחים, דרך רשתות שיווק, חנויות טבע ולאחרונה גם יבואנים
יובל לובנשטיין
כחלק ממהפכת המזון האורגני והמזון הבריא, נשמח אם נקבל קופסת שימורי טונה עם כיתוב מחייב שהמוצר עבר בדיקה שמאשרת שהמוצר נקי מרעלים
אפרים הלפרין
זמרים שלא רוצים להופיע באירוע השנתי של הרב פירר, שלא יופיעו, יש רבים אחרים שיחליפו אותם, אבל כאשר כשהם יצטרכו את פירר, הם אפילו לא יטרחו להצטדק, כסלבס הם יבקשו לעקוף את כולם בתור
אפרים הלפרין
אתן צודקות, אבל גם נערי הגבעות צודקים
אפרים הלפרין
18 דקות עמד בני גנץ על הבמה ומלבד הסתה נגד הימין, לא שמעתי כלום, בייחוד לא שמעתי את מוקד הערב - תוכנית השלום של בני גנץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il