X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סאגת גיא לוי ומכבי ת"א מגיעה הבוקר לסיומה עם ההודעה של גיא לוי לראשי מכבי: "אני לא מתכוון להתפטר מנבחרת ישראל". גיא לוי אישר ל-ONE את הדברים
▪  ▪  ▪
גיא לוי. נשאר בצעירה ולא מגיע למכבי [צילום: ONE]

עכשיו זה רשמי וסופי: גיא לוי הודיע לראשי מכבי ת"א הבוקר (שני) שהוא לא מתכוון להתפטר מאימון נבחרת הצעירה של ישראל ואין בכוונתו להגיע למכבי ת"א. גיא לוי ל-ONE: "הודעתי למי שצריך במכבי ת"א שאני לא מתפטר מהנבחרת".
כזכור, מאז שלוני הרציקוביץ' חזר לישראל הוא ממשיך לעשות סדר ומחזיר את השקט למועדון ומנסה לייצב את המערכת שטולטלה בשבועות האחרונים.
הרציקוביץ', שהמאמן ניר לוין הוא המועמד המועדף עליו, נפגש אמש (ראשון) בחשאי עם האחרון בשעת לילה מאוחרת על-מנת לשמוע מלוין האם הוא בכלל מעוניין לקבל את התפקיד ולחזור למכבי ת"א לאחר מספר שנים.
לוין, שזכה עם מכבי פעמיים ברציפות בגביע המדינה, הודה ללוני ולא יסרב לקחת את התפקיד במידה והוא יוצע לו באופן רשמי.
להרציקוביץ' נמאס מהטלטלה שעובר המועדון וכבר כשנחת החל בחיפוש אחר המאמן הבא של הקבוצה. למרות שרוני מאנה ואבי נימני העדיפו בעמדת המאמן את גיא לוי, האחרון כאמור לא מוכן להתפטר מאימון הנבחרת הצעירה.
מכבי ת"א בלי מאמן כבר שבוע וחצי
פרשת המאמן במכבי ת"א החלה בשבת לפני שבוע וחצי כאשר אלי כהן פוטר מאימון מכבי ת"א. הקבוצה הפסידה 3:2 למכבי פ"ת באורווה במסגרת המחזור השני בליגת העל וראשי הקבוצה החליטו כי המערכת חייבת שינוי בעמדת המאמן.
הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, הודיע לאלי כהן בטלפון כי הוא סיים את תפקידו במועדון, והאחרון טען כי לא פוטר מסיבות מקצועיות (גם אמר זאת לשחקניו כאשר הגיע למתחם האימונים כדי להיפרד מהם). יו"ר הקבוצה, רוני מאנה, אמר בתגובה כי הסיבות לפיטורין לא היו אישיות וכי הקבוצה לא נראתה טוב במשך כל השבועות האחרונים טרם ההחלטה.
מספר ימים לאחר הפיטורין, שוחח הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', עם המאמן המפוטר, אלי כהן, ואמר לו כי הוא מתנצל על האופן בו הוא פוטר וכי זו לא דרכו לפטר מאמנים בטלפון.
הטלטלה של גיא לוי
אחרי שמכבי נותרה ללא מאמן לפני המשחק החשוב בגביע אופ"א מול ארצ'יאספור, נפגש אבי נמני עם גיא לוי והציע לו לאמן את הקבוצה. מאמן נבחרת הצעירה נפגש עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ולאחר הפגישה הודיע באופן מפתיע כי הוא מעדיף להישאר בצעירה למרות ההצעה ממכבי ת"א.
עוד באותו הערב שוחח גיא לוי עם הרב פינטו כשהאחרון יעץ לו: "תחתום במכבי ת"א, זה יעשה לך טוב". אביו של גיא לוי ויו"ר ההתאחדות לשעבר, גברי לוי, אמר ל-ONE באותה העת: "כרגע, ה'לא' של גיא לוי הוא לא סופי".
מאמן הנבחרת הצעירה סיכם במכבי ת"א לשנתיים, אך יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לא הסכים לשחררו. לוי, בינתיים, המשיך לאמן את הנבחרת, כשהוא מצדו לא מוכן להתפטר.
אבי לוזון תחת מכבש לחצים
בעוד אנשי מכבי ת"א היו מעוניינים מאוד בהגעתו של גיא לוי לקריית-שלום, ההתאחדות היתה נחושה שלא לשחרר את גיא לוי מאימון הנבחרת לטובת הצהובים. גורם בהתאחדות אמר באותה העת: "אם גיא לוי רוצה שיתפטר". יו"ר מכבי ת"א, רוני מאנה, ניסה לפנות ללבו של אבי לוזון כשאמר: "אם הוא רוצה לפתוח דף חדש עם האוהדים של מכבי ת"א, הוא חייב לשחרר את גיא לוי".
מ"מ יו"ר ההתאחדות, שטרן חלובה, הסביר מדוע מסרבת ההתאחדות לשחרר את מאמן הצעירה, גיא לוי, לאמן את מכבי ת"א: "אנחנו מסרבים לשחרר אותו מכיוון שהנבחרת עומדת בפני משימה חשובה מאוד. אנחנו נפקיר את הנבחרת הצעירה, אני לא מכיר סידור כזה שמתאים למכבי ת"א - זה לא הגיוני ולא מקצועי".
מאנה הוסיף ואמר לאחר מכן: "למרות הדברים שנאמרו בהתאחדות לכדורגל גיא לוי יהיה מאמן מכבי ת"א בעונה הקרובה. הייתי בטוח שאבי לוזון יו"ר חזק יותר. אני לא מבין למה צריך להשאיר מאמן בכוח".
גברי לוי ואבי לוזון ראש בראש
אחד משיאיה של הפרשה האמורה הוא "הקרב" בין אביו של גיא לוי, גברי לוי, לבין יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון. גברי לוי פנה לאבי לוזון כשאמר: "אני רוצה להזכיר לכולם שיוסי מזרחי אימן את הנבחרת האולימפית ואת אשדוד במשך שנה שלמה. עכשיו גיא לא רוצה לחכות, הוא שמח לעזוב את ההתאחדות, אבל לא את האולימפית, הוא אוהב את הנבחרת".
גברי לוי הוסיף: "בהתאחדות ירקו לגיא בפנים, 3 חודשים לא דיברו איתו. הדוח שהוא הגיש מאליפות אירופה בהולנד - אף אחד לא הסתכל עליו. הם מתעלמים מגיא, אומרים לו 'נו, נו, נו'. זה לא רציני. אם בסופו של דבר גיא יצטרך להתפטר מהנבחרת זה יגרום לריב ביני לבינו ואני לא אסלח לאבי לוזון. אני קירבתי את לוזון להתאחדות, הוא לא זוכר לי את זה"?
אבי לוזון אמר בתגובה לדברים: "אני אוהב את גברי לוי ומוקיר אותו כאדם. כבר 15-20 שנה אנחנו ביחסים קרובים עוד כשהוא היה יו"ר הפועל פ"ת ואני לא שוכח. היחסים בינינו מצוינים, גם בהתאחדות הוא תמיד דיבר והתייעץ. אני אוהב ומעריך אותו ואם משהו יכאב לי, זה שאני אגרום למחלוקת בין גברי לגיא".
לוזון הוסיף: "מצד שני, אני בתוך עצמי נקרעתי והתייעצתי עם חברים איך לנהוג בצורה הכי נכונה. מה לעשות שאני אדם טוטאלי. בלי לפגוע באף אחד, אני מחויב להתאחדות. השכל אומר להשאירו בנבחרת הרגש אומר לשחררו".
רוני מאנה לא מוותר על גיא לוי
בעת שמכבי ת"א יצאה למשחק החוץ מול ארצ'יאספור, רוני מאנה נשאר בארץ כדי לנסות ולסגור את הגעתו של גיא לוי לקריית-שלום. כזכור, עוזר המאמן, ויקי פרץ, עמד על הקווים באותו משחק בה הודחה הקבוצה מאירופה וכן במשחק הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת. פרץ הצהיר עוד טרם המשחקים כי הוא רואה עצמו כמועמד לגיטימי לאימון הקבוצה ואף אחרי המשחק מול מכבי פ"ת אמר: "עכשיו כשאני המאמן רואים תוצאות".
אם נחזור לעניין גיא לוי, רוני מאנה ניסה אמש לדבר שוב עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ולאחר שראה כי ניסיונותיו לא העלו דבר אמר: "אבי לוזון עושה לנו בכוונה". גיא לוי כאמור, לא הסכים לנקוט בצעד אקטיבי ולהתפטר, מה שהביא כאמור לפניה לניר לוין.
גם פרדי דוד היה מועמד
מאמנה של מכבי הרצליה, פרדי דוד, היה מועמד גם הוא לאימון הקבוצה. יו"ר הקבוצה מהשרון, אריאל שיימן, התבטא לפני כשבוע בנושא: "פרדי דוד ביקש להשתחרר ממכבי הרצליה וברגע שנקבל הצעה ממשית נשקול אותה".
שיימן הוסיף ואמר: "לא קיבלתי שום הצעה. כשתגיע הצעה נשקול את העניין. מכבי הרצליה בכל מקרה יצאה ניזוקה בסיפור הזה. אם אני לא אשחרר את המאמן, אז הוא יהיה מתוסכל שעצרתי לו את הקריירה. אם אני אתן לו ללכת, למאמן הבא אין לו מספיק כסף בשביל חילופים. פרדי דוד הוא זה שבנה את הקבוצה. המצב לא פשוט".
חונקאל ינחת ב-48 השעות הקרובות
לאחר יום חופש תחזור היום מכבי ת"א לאימונים מלאים כאשר נכון לעכשיו ויקי פרץ יעביר את אימון הערב במידה וניר לוין יחתום, יהיה זה אימון הבכורה שלו.
גונתן חונקאל, הבלם הספרדי, אמור לנחות בישראל ב-48 השעות הקרובות על-מנת לעבור בדיקה בברכו. במידה והבדיקה תהיה תקינה, יחתום השחקן עד סיום העונה. בלם הקבוצה מילאן מרטינוביץ' אמור לשוב לפעילות בתוך שלושה שבועות ואילו אבי יחיאל יחזור אל כר הדשא להתאמן עם כדור בעוד עשרה ימים

תאריך:  03/09/2007   |   עודכן:  03/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיא לוי למכבי: אני לא מתפטר מהנבחרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למרות מסע התפתלויות והססנות של
אחמד זיבי   |  3/09/07 14:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקרים מראים כי אפשר 'לקצץ' את הכולסטרול 'הרע' בכ-10% עד 20% על-ידי שינוי התזונה    כיצד נדע אלו מזונות שומרים על רמות כולסטרול נמוכות?
דרור מרום
מנכ"ל רשות שדות התעופה דורש כי השימוע בנושא המלצת הדירקטוריון להדיחו יערך במקום אצל שר התחבורה - "בפני גוף אובייקטיבי ונטול פניות, לאור המעורבות האישית של אנשי משרד התחבורה והעומדים בראשם בניסיון ההדחה הפסול שלו"
נסים מסורי
זיאד קסאב, סייען מטולכרם אשר עבד בשירות מדינת ישראל במשך כ-30 שנה, זרוק היום ברחוב עם רעייתו ושמונת ילדיהם    השב"כ: "מר קסאב מטופל זה שנים רבות על-ידי המנהלה הביטחונית לסיוע וזוכה לטיפול צמוד ולהיקפי סיוע משמעותיים ביותר"    מדוע בכל זאת זיאד קסאב ובני משפחתו עדיין ברחוב?
רונן ליבוביץ
מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס אמר בוועדה לביקורת המדינה כי בפגישה בינו ובין החשב הכללי באוצר, ירון זליכה סוכם שיועברו לעיונו המסמכים בנושא    מחר תקיים הוועדה לביקורת המדינה דיון בנושא
הדר פרבר
בראד פיט אמר כי השניים מוכנים לילד נוסף    הגיעו לונציה כדי לקדם את הסרט החדש על ג'סי ג'יימס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il