X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מופע שנסונים מרגש, תוסס ומקסים - תיאטרון הקאמרי החוט המקשר בין 24 השנסונים הוא הליצן בדמותו של אלון סנדלר שהוא גם שחקן וזמר, להטוטן ופנטומימאי בחסד ופרפורמר מוצלח
▪  ▪  ▪
לילה בפריס [צילום: שמחה ברבירו]
ניהול מוסיקלי נהדר [צילום: שמחה ברבירו]

המקום היחיד בישראל שבו ניתן להיות ולחוש את פריז ולא להיות שבועיים בבידוד כשתצאו מתיאטרון הקאמרי הוא המופע התוסס והמקסים - לילה בפריז, מופע מוזיקלי של השנסונים הגדולים בכל הזמנים.
גלעד קמחי, המנהל האמנותי של הקאמרי, ביים ועיצב את התנועה במופע הצבעוני והמרגש ובזכות להקת השחקנים-זמרים נרקחה לה הצגה שהיא פנינה של מוזיקה ושנסונים שלא נס ליחם ושהפכו את האולם לפריז קטנה ובועטת.
מדובר בערב שכולו מוזיקה ושירה של שנסונים נודעים. הזמרים עולצים בשלל תלבושות צבעוניות ומאופרים בשלל גוונים ובחלקם עם פאות בוהקות. המופע הוא קולח ומענג בזכות קטעי התנועה שאופפים את כל המופע המוזיקלי ובזכות קטעים מבדרים ושירים שגורמים לקהל למחוא כפיים או לזמזם את המילים והלחנים.
החוט המקשר בין 24 השנסונים הוא הליצן בדמותו של אלון סנדלר שהוא גם שחקן וזמר, להטוטן ופנטומימאי בחסד ופרפורמר מוצלח. אלעד אטרקצ'י גונב אף הוא לעתים את ההצגה בזכות השיר מדלן המבוצע בכישרון קומי רב והמושר בהמשכים. שיר נפלא נוסף בביצועו הוא בונבונים, סצנה נהדרת הבנויה בטוב טעם.
כנרת לימוני מפעימה במספר שירים ובמיוחד בשירה הבלתי נשכח של אדית פיאף - אלי. הלנה ירלובה מרשימה ומוצלחת מאוד בשיר של אירמה לה דוס. נוי הלפרין מפליאה בשיריה ובמיוחד בחיים בוורוד והאקורדיוניסט של אדית פיאף. אין ספק שנוי היא אחד הכישרונות הבולטים כיום בשדה המיוזיקלס על הבמה.
שני שאולי היא חיית במה מוצלחת ומוכשרת שמגישה את השירים בקצב וברגש. עופרי ביטרמן נהדר בביצוע השירים ובהם הבוהמה ויש לו יכולת ווקאלית מוצלחת מאוד. עופרי הוא פרפורמר מהמעלה הראשונה. רמי ברוך הוותיק מצוין בביצועים המקסימים ובמיוחד בראיתי את עצמי של אזנבור. דוד שאול מגיש טוב מאוד את השנסונים ובמיוחד השיר של מוסטקי - את חרותי.
ערן מור הוא שחקן-זמר נהדר שמגיש נפלא את שירה של פיאף על הבלדה של ז'אן סתום הלב. גלעד שמואלי הוא זמר ושחקן מופלא שמרטיט את הלב בביצוע השירים ובמיוחד את יופייה לא העזתי של אלן ברייר האגדי.
הניהול המוזיקלי הנהדר שייך לאמיר לקנר וגיא פרטי. פרטי הקסים בנגינה בפסנתר ובניצוח על ההרכב במופע החגיגי. התפאורה הנהדרת עוצבה בידי ערן עצמון. התלבושות הססגוניות עוצבו בידי אורנה סמורגונסקי. התאורה המוצלחת עוצבה בידי אורי מורג. ריה לידר אחראית לציור האמנותי על נעלי השחקנים.
אין ספק כי לילה בפריז מהווה משב רוח מקסים בימים קודרים של קורונה והתוצאה היא חוויה מוזיקלית ענוגה.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  11/03/2020   |   עודכן:  11/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
פורים הוא חג שמח, חג של הסתרה, חג המאפשר ליהודי בכל מקום שהוא, אתנחתה משגרת חייו    להוריד מסכות, לעטות מסכות, להשתכר עד לא ידע ולהיות מישהו אחר למשך 48 שעות    פורים הוא היכולת של היהודי להביט בעיני הרוע, להינצל מחבל התליה, לחצות את רוביקון השמד ולהרים כוסית לחיים
דן מרגלית
אומנם יש בעיה, יש גם בעיה רצינית, אבל הסגר הכללי והתבהלה שהממשלה והטלוויזיה מעודדות הם משגה המכה כבר עתה בכלכלה ובחברה ובתרבות ובספורט    ביבי, אני חוזר וטוען באוזניך כי האחריות לשבר הכלכלי-חברתי תיפול עליך
משה ניסנבוים
בין החפצים - שלט מקורי שפרסמו הנאצים עבור הציבור היהודי בפראג, 11-06-1940. הודעה: אנו קוראים לחברי העיר למסור את הפריטים הבאים: רדיו, משדרי רדיו, מכשירי טלפון, מפתחות טלגרפיים, פנסי יד, מקררי גז, בטריות, גרמופונים ותקליטים
ציפורה בראבי
הלבוש הוא כבודו של האדם    ולבגדי כהונה בפרט יש משמעות פנימית עמוקה וחשובה    למה הקדישה התורה תשומת לב כה רבה לבגדי הכהן? כדי ללמד אותנו חשיבותו של הבגד שאנו לובשים
בעז שפירא
יודע אני אל נכון שדת משה וישראל יקרה ללבכם וכי אינכם יכולים להפוך עורכם ולחבור חיבור של אמת עם אביגדור ליברמן ומסעו האנטישמי והבזוי אל הכוח הפוליטי    כמו-כן אין אתם יכולים לרצות באמת במהלכים שונים מבית היוצר של ריקא לפיד ועפר שלח שמטרתם לאיין את סממניה ומאפייניה היהודים של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il