X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוד פרר ניצח את המדורג מספר 2 בדרבי הספרדי 1:3, בעיקר בגלל הפציעה מווימבלדון גם דיוקוביץ' ברבע הגמר ז'סטין הנין העיפה את סרינה וויליאמס
▪  ▪  ▪
רפאל נדאל [צילום: AP]

רפאל נדאל, שסוחב פציעות עוד מגמר ווימבלדון לא הצליח הבוקר (רביעי) להחזיק מעמד מול חברו-יריבו הספרדי דוד פרר. נדאל פתח טוב הוליך 6:7 ו-0:2, אך אז נכנס פרר למשחק וניצח 4:6 במערכה השנייה ו-6:7 אחרי מערכה שלישית מרתקת.
המערכה הרביעית נגמרה עם 2:6, כשנדאל כבר בקושי סוחב את הגוף, ומנסה לעצור את הספרדי בעזרת חבטות דרופ-שוט לכיוון הרשת. בכך נמנע הגמר הקלאסי בין רוז'ה פדרר לרפאל נדאל, לאחר שניים כאלה ברולאן גארוס ובווימבלדון.
נובאק דיוקוביץ' ניצח אחרי מרתון מרתק את חואן מונאקו מארגנטינה, 23 בעולם בדרך לרבע הגמר. דיוקוביץ' ניצח 5:7 ו-6:7 בשתי מערכות ראשונות צמודות מאוד, והפסיד את המערכה השלישית 6:7 לארגנטינאי הצעיר. במערכה הרביעית מונאקו כבר התעייף, הביטחון של הסרבי חזר ודיוקוביץ' השלים 1:6.
במהלך המערכה הפסיד מונאקו נקודה, שהכדור הרזרבי נפל מכיס מכנסיו במהלך הראלי, מראה מאוד נדיר במגרשי הטניס. "מייד ידעתי שהפסדתי את הנקודה וצרחתי מעצבים", אמר מונאקו. מנגד, דיוקוביץ', שזכה בנקודה ללא מאמץ אמר "זה מעולם לא קרה לי, אבל לכל דבר יש פעם ראשונה".
דיוקוביץ' יפגוש ברבע הגמר בקרלוס מויה בן ה-31, שניצח בארבע מערכות את אחת הסינדרלות של הטורניר, ארנסט גולביץ' בן ה-19 מלטביה 5:7, 2:6, 7:6 ו-4:6. ארגטינה התנחמה בנצחונו של חואן אגנסיו צ'לה, המדורג 20, על סטניסלס וריניקה משוויץ אחרי חמש מערכות, 6:4, 2:6, 6:7, 6:1 ו-4:6.
הנין שוב העיפה את סרינה
בפעם השלישית ברציפות בשלב רבע הגמר של טורניר גראנד סלאם, גברה ז'סטין הנין, המדורגת ראשונה בעולם על יריבתה המושבעת, סרינה וויליאמס 6:7 ו-1:6 ועשתה צעד משמעותי לקראת התואר הנכסף.
הנין יצרה ככל הנראה מחסום פסיכולוגי אצל סרינה וויליאמס. באוסטרליה בתחילת השנה הנין נעדרה מהמגרשים עקב משבר נישואיה, וסרינה הצליחה לזכות בתואר כמעט בקלות.
מאז, גם ברולאן גארוס וגם בווימבלדון הנין עצרה את סרינה בשלב רבע הגמר. בכך נשארה סרינה עם שמונה תארי גראנד סלאם בקריירה ואלו הבלגית בדרכה אל עבר תוארה השביעי.
כנשאלה הלילה סרינה מה קורה לה דווקא מול הנין ענתה: "אני לא יודעת. אני לא יכולה להסביר את זה. אני מצטערת. שאלות נוספות?" "שיחקתי אגרסיבי במערכה השניה ואני מרוצה מעצמי. המשחקים מול סרינה תמיד מרתקים", אמרה הנין שתמתין בחצי הגמר אולי לאחות השניה לבית וויליאמס, ונוס, שתשחק הערב את רבע הגמר שלה מול ה-3 בעולם (שנייה אחרי הטורניר הזה), ילנה ינקוביץ' הסרבית.
הנין שברה את משחקון הפתיחה והשתיים המשיכו להגיש עד שהנין הגישה למערכה עם 4:5 אולם אז סרינה שברה והשתיים הגיעו לשובר שוויון, בו היתה הנין חדה יותר וניצחה 3:7. במערכה השנייה הנין פתחה עם 0:2 מהיר, סרינה נעלמה מהמגרש והנין סגרה בקלות את המשחק עם 1:6.

תאריך:  05/09/2007   |   עודכן:  05/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סוכנויות הידיעות מדווחות, כי במלון היו בעיקר תיירים מאוסטריה ויפן
יפעת גדות
יעזור גם בהבנה מעמיקה של מחלות שונות    אנשים גבוהים הם בסיכון גבוה מבחינה סטטיסטית לפתח סרטן ריאות, סרטן שלפוחית השתן וסרטן הערמונית    אנשים נמוכים יותר נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות לב
הדר פרבר
הוצאו להורג באשמת הברחת סמים    בחודשים יולי ואוגוסט, תלתה אירן 21 איש באשמת אונס, שוד וחטיפה, כמו גם הברחת סמים
יואב יצחק
בניגוד לכזבים בידיעות אחרונות, ההחלטה בעניין מענק השחרור של הקצין-הטייס, לא התקבלה כקפריזה אישית של זליכה, אלא התבססה "על... מקרים דומים שהיו בעבר ועל פרשנות החוק..."    עו"ד מזוז טוענת: ההחלטה התקבלה במשותף עם זליכה
יפעת גדות
נשים שמות דגש משמעותי על הנשיקה ומשתמשות בנשיקה כדרך לאמוד את מקבל הנשיקה כבן זוג פוטנציאלי    גברים משתמשים בה כדי להעלות את הסבירות לקיום יחסי מין    גברים מעדיפים נשיקות רטובות ועם הלשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il