X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שאם הם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אווירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו...
▪  ▪  ▪
אלמנט של אומץ [צילום: יח"צ]

מזל טוב לילידי מזל החודש - טלה. תאריך המזל: 21.3-21.4. סמל המזל: טלה. אלמנט: אש, יוזם. איבר בריאותי רגיש: ראש.
תכונות חיוביות של המזל
אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ, אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.
תכונות שליליות של המזל:
פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות, אוהבים נוחיות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר, קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מייד!
הסתגלות למסגרת: בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שאם הם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אווירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו...
תחביבים: כל תחום עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינאמיקה ותנועה.
נאמנות: עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"... והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד.
תחזית שנתית לילידי המזל
שפע - הכוכב יופיטר נמצא כרגע במזל גדי, הוא בית הקריירה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שכל הנושא המקצועי והקרייריסטי של חייכם נמצא בהשפעה זו. היתרון של כוכב זה שהוא מביא הזדמנויות משמעותיות בחייו של אדם וחשוב מאוד לנצל תקופה זו למימוש הפוטנציאל הגלום בזמן זה. הדבר הנכון עבורכם לעשות הוא לפעול למען קידום עצמכם בכל המישורים ולא לסרב לשום הזדמנות שדופקת בדלת גם אם המשמעות היא שאתם עוברים ממקום למקום על-מנת לא לפספס הזדמנויות. מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה, חשוב שתבינו את המשמעות הגלומה במימוש הפוטנציאל שמגיע בעקבות העובדה המשמחת שמכירים בערככם.
קושי - כוכב סטורן, שידוע באנרגיה שלו כמעכב, הגיע אליכם ממש בחודש זה וישהה בבית החברים והמעמד החברתי שלכם למשך השנתיים וחצי הקרובות. בדרך כלל אנשים חווים כוכב זה כמעכב, אך האמת היא שהוא מגיע אליכם על-מנת לגרום לכם לעצור ולחשוב כיצד אתם צריכים לפעול בדרך אחרת על-מנת להגיע להישגים ולמטרות אותם סימנתם לעצמכם. התחום שבו תצטרכו להתמודד איתו הוא כיצד למתג את עצמכם מבחינה חברתית, מיהם האנשים שבחברתם תרצו לשהות ומהו המסר אותו אתם מעבירים לעולם על-ידי העשייה שלכם. ייתכן שיהיו אנשים שיצאו מהחיים שלכם כיוון שכבר הגיע סוף דרכם אצלכם ואתם יכולים לבנות את עצמכם מחדש בדרך של קשרים חברתיים עם אנשים שיועילו וייטיבו עימכם בהמשך הדרך.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב ונוס נמצא בבית הכספים שלכם ומכיוון שהוא אחראי על מערכות יחסים והן על כספים, זה בדיוק הזמן הנכון לפעול בשני תחומים אלה
▪  ▪  ▪

טלה
שני כוכבים מנוגדים זה לזה נמצאים בבית תת-ההכרה שלכם. האחד נפטון, מבקש מכם להסתגל למציאות מבלי לחפש פתרונות חריגים ואילו את השני מפעיל מרקורי כוכב שאחראי על תקשורת, חשיבה ויצירתיות ולכן אתם חושבים כיצד לפעול ומה לעשות בדרך יצירתית יותר בתקופה קשה זו מבלי לפגוע בעצמכם ובוודאי שלא לפגוע באחרים.
שור
הכוכב שלכם ונוס יימצא עכשיו בשמיים למשך כל החודש הקרוב ועל כן, למרות הקשיים הרבים ובעקבות המצב יהיו לכם גם כמה רגעי עדנה שבהם תרשו לעצמכם לפנק ולהתפנק בנושאים שונים שמאוד רציתם, אך לא הרשיתם זאת לעצמכם. ייתכן שגם לא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם כדי לא לפגוע באחרים ולמעשה יהיה זה הדבר הנכון ביותר כרגע.
תאומים
הכוכב שלכם מרקורי מתחיל את מהלכו החודש בבית הקריירה שלכם לאחר תקופה ארוכה שהיה בנסיגה ולכן למרות אי-הבהירות, חשוב מאוד שתנסו ליצור נקודות מחשבה חדשות בנושאי קריירה ולחשוב כיצד אתם רואים את ההתקדמות מנקודת ראות שלכם, כך שכאשר תגיעו לשיחות משמעותיות, התקשורת שלכם תהיה טובה ורהוטה ביותר.
סרטן
נראה שנושאי קריירה עומדים אצלכם על הפרק, אך אתם בהתלבטות ביניכם לבין עצמכם כיצד לעשות זאת בדרך הטובה והנכונה ביותר. נסו להיעזר בקרובים ומכרים שיש להם יכולות ושיכולים לעזור לכם במקומות שמאוד חשוב לכם להצליח שם וגם להגדיר את מצבכם באופן כזה שתוכלו לשלב בין הצורך האישי שלכם לבין הצורך הקרייריסטי שבו אתם עוסקים.
אריה
כוכב סטורן עבר למזל שלכם וישהה שם במשך כל החודשים הקרובים. כוכב זה תפקידו ללחוץ אתכם כך עד אשר תלמדו לקחת אחריות בנושאים מאוד חשובים שעד היום התחמקתם מהם. נראה שהפעם אין זמן ואתם חייבים לעשות זאת. זה הזמן להשקיע בעבודה ולהוכיח את עצמכם, כיוון שנראה שמקום זה עבר טלטלה לאחרונה.
בתולה
כוכב משמעותי שגורם לכם לקחת אחריות ושמו סטורן יישב אצלכם מהשבוע למשך השנתיים הקרובות בבית העבודה ויגרום לכם לשינויים בדרך כזו שתצטרכו לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה רגישה.
מאזניים
אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו תהייה מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. זהו זמן שבו אתם נמצאים בשלב של חשבונות נפש אישיים ולמקומות עמוקים שגם נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. ילדים צעירים מכם ובני משפחה, עדיין מאוד זקוקים לכם ולנוכחות שלכם.
עקרב
כוכב ונוס שהוא הכוכב החביב עליכם יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית השותפויות שלכם, כך שזה הזמן לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולנסות לעבוד על קשרים בין אישיים. גם קשרים מקצועיים יכולים לשאת פרי בשלב הזה. למרות המצב הקשה, אם מישהו פונה אליכם בהצעה כלשהי, אל תדחו אותה על הסף.
קשת
הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם רוצים לפעול במקסימום האנרגיה שלכם בתחום. סוף-סוף כוכב סטורן שישב אצלכם מבחינה כלכלית תקופה ארוכה מאוד, הפסיק להשפיע ועכשיו אתם יכולים להתפנות לתחומי עניין חדשים ובעיקר לעשות חישוב מסלול מחדש בכל התחום הכספי של חייכם.
גדי
נראה שכל מה שקשור לתחומי העניין האישיים שלכם מעוררים מורת רוח בקרב הסביבה הקרובה שלכם וכלל לא בטוח שאתם מקבלים משוב חיובי ביחס לדעותיכם בבית. אל תיגררו לויכוחים גם אם אתם מרגישים שאתם לא נמצאים במקום הראשון אצל האנשים הקרובים לכם. זה הזמן להמשיך לתכנן ולבנות את העתיד שלכם לפי התוכניות הראשוניות.
דלי
בית הכספים שלכם מופעל על-ידי שני כוכבים מאוד משמעותיים. האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השני כוכב מרקורי שגורם לכם לדבר יותר מהרגיל ולבטא את עצמכם על-מנת לפרנס את עצמכם כפי שאתם רוצים ומבינים. נסו לגייס את המשפחה שלכם שתעזור לכם לפעול למען המטרות החשובות לכם.
דגים
השמש הנמצאת בבית הכספים גורמת לכם לחשב את תוכניותיכם דרך היכולת הכלכלית שלכם ולעמוד בציפיות ובמטרות שבניתם לעצמכם. אל תתנו לפחדים של תת-המודע לעכב אתכם מתוכניותיכם ועדיף שתשתפו אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם שיהיו בשבילכם ויעזרו לכם מתי שתצטרכו. צפו שמטרותיכם תתגשמנה לאט-לאט.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  23/03/2020   |   עודכן:  23/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תחת השפעה / Under Effect
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
גנץ בהחלט יכול להיות בקרוב הרמטכ"ל השלישי שייבחר לראש ממשלה, אחרי שישתפשף שנה וחצי בממשלה משותפת עם האיש המנוסה מכולם, בנימין נתניהו
עמוס שנער
אין תקדים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה עם מנהיג למפלגה כל כך קטנה    אך עדיף לנתניהו לתת חצי שנה לעמיר פרץ משנה וחצי לגנץ    חצי השנה הזו תובטח לו באמצעות חקיקה שנתניהו לא יוכל להתחמק ממנה והיא תאפשר לו ריצה לבחירות הבאות מעמדת ראש ממשלה והתחזקות חד-משמעית על חשבון כחול לבן
רפי לאופרט
פרשנים אינם "מכופפים את כנפי הפוליטיקאים", אם אלה אינם רוצים בכך    פוליטיקה היא אומנות "האפשר" ולכן אין סיבה או צורך לבחור בין הבלתי-רצוי לבלתי-נסבל    ככל שחולף הזמן, מתברר ש"כחול לבן" נולדה בחטא השנאה לנתניהו ולימין הפוליטי, חיה בחטא הונאת ציבור הבוחרים וגם תחדל ככל הנראה להתקיים בעוון אותו חטא עצמו
ארי בוסל
מסתבר שהנגיף לא עשה בנו עדיין שמות, והעובדה ניצבת מול עינינו: הרגלי העבר עדין עוקצים אותנו, מדגדגים, לא נותנים מנוח
ערן לרמן
ליכולתה של החברה הישראלית לעמוד איתן בשעת חירום בעת מגפת הקורונה יש השלכה ישירה גם במישור האסטרטגי והביטחוני. בנוסף, למרות הקושי התקציבי המתעצם חשוב להמשיך ולהשקיע ביכולות צבאיות, ולשמור על "כספת" של משאבים לצורך זה, נוכח האפשרות שהעימות עם אירן בסוגיית הגרעין יגיע לנקודת רתיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il