X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! כוכב העשייה שהוא גם הכוכב שלכם והמוכר בשמו מארס נמצא כרגע בבית המקושר עם הסביבה והמעמד החברתי אליו אתם רוצים להשתייך
▪  ▪  ▪

בימים אלה בהם חוגג מזל טלה, את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
טלה עם טלה - שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק!
טלה עם שור - שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ!
טלה עם תאומים - זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!
טלה עם סרטן - זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!
טלה עם אריה - זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!
טלה עם בתולה - נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!
טלה עם מאזניים - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!
טלה עם עקרב - זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!
טלה עם קשת - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש!
טלה עם גדי - שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!
טלה עם דלי - שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי!
טלה עם דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

טיפ לילד מזל השבוע
ילידי השבוע אתם מודאגים מאוד ולכן אתם מרגישים צורך בהתכנסות פנימית שאינה אופיינית להתנהגות שלכם בדרך כלל, אבל מתאימה לתקופה הזו
▪  ▪  ▪

טלה
כוכב העשייה שהוא גם הכוכב שלכם והמוכר בשמו מארס נמצא כרגע בבית המקושר עם הסביבה והמעמד החברתי אליו אתם רוצים להשתייך. חשוב מאוד שבפרק זמן זה תהיו ערניים לתגובות של אנשים בסביבה שלכם ובצורך שלהם להיות בחיבור רגשי אליכם. מומלץ לכם בפרק זמן זה לבדוק מיהם החברים הקרובים שלכם ומיהם האנשים שאתם יכולים להיעזר בהם.
שור
הכוכב מרקורי שהוא כוכב שאחראי על תקשורת טובה בין אנשים נמצא בבית החברים והמעמד החברתי ומביא לכם אנרגיה וצורך בהתחלות חדשות, תוך כדי שאתם משתמשים בקסם החברתי שלכם. ונוס הכוכב שלכם עומד להיכנס לבית הכספים שלכם וימנף לכם את היכולת לביצוע משימות כלכליות לטווח הרחוק והקרוב. בשלב זה השתדלו להתמקד בפן החברתי.
תאומים
הכוכב ונוס ייכנס השבוע למזל שלכם ולבית שמייצג את האני האישי שלכם ויימצא אצלכם בכל החודש הקרוב ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לחדש מערכות יחסים שכבר מזמן חשבתם עליהם, אך איכשהו עד היום הדברים התמסמסו עבורכם מחוסר תשומת לב או מחוסר יכולת לממש את תוכניותיכם. התחום המשמעותי לעשייה החודש, יהיה על-רקע אישי וזוגי.
סרטן
בית הקריירה שלכם עובר מהפכים משמעותיים בגלל העובדה שהשמש בשמיים נמצאת בבית זה ומביאה לכם רצון להתחלות חדשות. ייתכן שאנשים שכלל לא ציפיתם מהם לעזרה כלשהי על-רקע מקצועי, יעזרו לכם לרכוש קשרים חדשים שדרכם תוכלו להתפתח בהמשך להגיע למימוש תוכניותיכם. למרות שאתם חסרי סבלנות, השתדלו להמשיך ולחכות לשינויים באורך רוח.
אריה
הכוכב ונוס שאחראי על יחסים בין אישיים ייכנס השבוע לבית המעמד החברתי שלכם ויימצא שם כל החודש הקרוב, עובדה זו מלמדת על התנהלות אינטנסיבית בנושא וגם על כך שהשילוב עם כוכב אוראנוס שמחולל אצלכם צורך בחופש, יגרום לכם להיות נוחים לכעוס וייתכן שהצד שכנגד לא בהכרח יבין על מה יצא זעמכם. זה הזמן להבין שלכל דבר יש את קצב הבשלות שלו.
בתולה
השבוע ובמהלך כל החודש הקרוב יהיה הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על תקשורת לצד כוכב נפטון שמביא בלבול וחוסר ודאות. עובדה זו תגרום לדברים להיות מוקצנים עד כדי כך שלעיתים קרובות ייתכן שתהיו מועדים לחוסר איזון ואיבוד שליטה. זה בדיוק הזמן הנכון להקשיב לתובנות הפנימיות העמוקות ביותר שלכם גם אם הן לא מתאימות לכם לחיי היום יום.
מאזניים
אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום הולדתכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד בייחוד בתחום המשפחתי ולגבי צעירים במשפחה. זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לבחון את ההתנהלות האישית שלכם למול האחרים ובעיקר הקרובים לכם במעגל הראשון ולבדוק האם אתם מתנהלים כמו שאתם באמת מבינים שכך צריך לעשות והאם אתם מתוגמלים על מעשיכם.
עקרב
אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג בתחום המקצועי. נדמה לכם שמכל עבר יש לכם קשיים ועל כל דבר אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולהחליט כיצד ואיך אתם מעוניינים להמשיך ובעיקר בהתנהלות המקצועית שלכם, כיוון שנראה שכרגע שם הוא מוקד הבעיה.
קשת
אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה ביחס לסביבה הקרובה, כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי נושאים שונים שבהם עליכם לשבור דפוסי חשיבה והתנהגות כדי להתנהל בהתאם לאני החדש שלכם. פעלתם עד היום לפי הטייס האוטומטי שלכם ואילו עכשיו כבר מאוחר לעיתים לשינויים משמעותיים ובכל זאת, זה הזמן לנסות לסדר לעצמכם סדרי עדיפות.
גדי
זוהי תקופה אינטנסיבית עבורכם בנושאי כספים ועכשיו שכוכב סטורן עבר לבית הכספים שלכם. נראה שדברים רבים בחייכם עומדים בפני שינוי שלא בהכרח רציתם . אתם מצויים בהשפעה של המטרות אותן הצבתם לעצמכם ומרגישים שאתם מעוכבים מליישם אותם כפי שתכננתם. תקופה זו תתחיל לחלוף רק לאחר חופשת הפסח כשהחיים יחזרו לאט-לאט למסלולם.
דלי
הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר בהירות עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים לצידו של כוכב התקשורת מרקורי. שילוב זה משמעותי ונראה שמופעלים עליכם לחצים בנושאים אלה. כמו-כן, אתם מרגישים שתחומים רבים מגיעים אליכם מתוך קושי ודורשים מכם לקיחת אחריות שעדיין אינכם בשלים בשלב הזה לקחת. ייתכנו שינויים אצלכם בהיבט הכלכלי שידרשו התייחסות אחרת לצורת החיים שלכם.
דגים
הכוכב מארס שמביא לעיתים עימותים כיוון שהוא רוצה לפעול נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-ההכרה שלכם ומפעיל אצלכם חששות ופחדים שלא תמיד אתם אוהבים להודות בהם. ייתכן שאתם משקיעים הרבה מאוד בזולת אך בפרק זמן זה אתם מרגישים שעדיין אינכם יכולים להגיע לרווחה המיוחלת כיוון שהתנאים החיצוניים עדיין אינם מאפשרים זאת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  30/03/2020   |   עודכן:  30/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
גם אני מתעב את בל"ד    אני מקווה שבבוא יומי יזכרו לי לטוב את הקטטה הטלוויזיונית עם ח"כ ד"ר גמאל זחאלקה מפני שרמז כאילו אהוד ברק נהג כנאצי הבכיר ריינרד היידריך    אך תמיד האמנתי בציונות ההומניסטית    מזאב ז'בוטינסקי עד הפרופסור מרטין בובר
איתן קלינסקי
קריאה אחרת בהגדה של פסח    אני מזדהה עם אמירה, שנאמרה מנהמת לב שבור של ירמיהו לנוכח מראות האימה, אבל אני חייב לשאול את עצמי האם אני מעביר לדורות הבאים מורשת של שנאה ונקם או מורשת של ציווי אהבה ובניית עתיד ללא שנאה וללא נקם
יוסי אחימאיר
בממשלת החירום הנרקמת אין איזון. גנץ מביא אתו רק 17 מתוך 33 נציגי כחול-לבן המקורית (כולל ה"ה האוזר-הנדל). טוב שנחתם עמו הסכם רוטציה, אלא שהיה עליו לרדת מאוד במספר השרים. לא ייתכן שוויון בין גוש ה-58 לבין הנדוניה הצמוקה שגנץ מביא עמו. ברוב חופזה, נתניהו ויתר כאן מלכתחילה - וספק אם זה יעבור בשקט בגוש הימין ובליכוד
טל בן-יעקב
בניגוד למה שמצביעי הליכוד הקיצונים חושבים, הם לא השמש הפוליטית    הם בטוחים כי כל מה שמאחד, או למעשה איחד, את הצד השני, הוא השנאה כלפיהם, אך לא מוכנים לראות כי המצב הוא בדיוק הפוך    ולא משנה כמה יתבכיינו כאילו יש פה דיפ סטייט - המציאות היא שהם השולטים והם האליטה
עו"ד יוסי דר
האם ראוי הדבר, שהשופט הנדל ידון בעתירה שהליכוד צד לה - שעה שהליכוד מנהל הליכים כנגד אותו שופט עצמו? האם הצדק, ולפחות מראית פני הצדק, אמורים להשלים עם מצב עניינים שכזה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il