X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מילה טובה על אמצעי התקשורת מתברר יותר ויותר מי מסית ומי מגיב, מי עוסק בכבוד ובכסאות, ומי עובד שעות נוספות מי מבין את גודל השעה, ומי מתעסק בשטויות
▪  ▪  ▪
נתניהו. יותר פתוח [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

הימים הם ימים קשים, הציבור בישראל מיטלטל בין חששות אמת ובין סימני שאלה שמא מפחידים אותם מסיבות פוליטיות, ולטעמי דווקא ערוצי התקשורת נוקטים בדרך כלל עמדה אחראית, הנותנת ביטוי נרחב לדעות השונות, לדיסציפלינות השונות, לרעיונות השונים, ומתוקף הנסיבות הפוליטיות, גם לעמדות הפוליטיות השונות.
לדוגמא: אם מביטים באחוזי התמותה שפורסמו בסין אז תרחישי האימה הם קשקוש (אלפי מתים), אך אם מביטים על איטליה שם שיעורי התמותה (מאלה הסובלים מהמחלה) הם פי ארבעה מהנתונים שפורסמו לסין הרי שהתרחיש הקיצוני שתיארה הממשלה הוא לגמרי לא תלוש מהמציאות.
אנו רואים פחות חרבות שנשלפות מכיוון ה"פרשנים" ומנחי התוכניות, הסכינים נשארות מנת חלקם של פוליטיקאים אשר גם הם מקבלים, בצדק, ביטוי בכל התקשורת, בעיקר הפוליטיקאים מה"שמאל". משה יעלון, איווט ליברמן, ויאיר לפיד. האסימון נופל, מתברר יותר ויותר מי מסית ומי מגיב, מי עוסק בכבוד ובכסאות, ומי עובד שעות נוספות. מי מבין את גודל השעה, ומי מתעסק בשטויות.
בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה ריכוזי, הייתה לו ממשלה עם יותר מידי חריקות, ממשלת הבלהות על לפיד ובנט "האחים", ולטעמי אז קבע לעצמו נתניהו שהוא, על כרעי תרנגולת לא יכהן. עדיף לא לכהן מאשר לכהן על כרעי תרנגולת. זאת הסיבה שנתניהו פיזר את הכנסת ה-19, זאת הסיבה שפיזר את הכנסת ה-20, ומאז אנו בסבבי בחירות אין סופיים. כך גם כיום, נתניהו עושה כל מאמץ, ובצדק, שלא לקשור לעצמו את הידיים עם יו"ר כנסת לעומתי (יו"ר ממפלגת יש עתיד, אשר בתרחיש של ממשלת אחדות, תהיה כנראה מפלגת האופוזיציה הגדולה).
ואם בעבר שיקולים כל כך הגיוניים וסבירים של נתניהו לא היו מגיעים כלל לידיעת הצופים, הרי שכעת אמצעי התקשורת הרבה יותר פתוחים להקשיב ולשדר (וכנראה נתניהו גם פתוח לספר לציבור) גם את עמדת נתניהו והממשלה, וגם את שיקול הדעת העמוק העומד מאחוריה.
יש לנו עוד הרבה לתקן בעיתונות שלנו, חבל שאנו צריכים להיות במצב חירום על-מנת לאזן במידת מה את אמצעי התקשורת. מי ייתן ויבינו נותני הטון בתקשורת שהם פעלו עד המשבר הזה בחוסר איזון קיצוני, וכי הדמוקרטיה מחייבת אותם להיות שקולים יותר ומאוזנים יותר. ביקורת, כן, אך באורח מאוזן והגון.

תאריך:  31/03/2020   |   עודכן:  31/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
הוסיף: "כרגע קורונה מעל הכל אבל זה לא יימשך לנצח ואז נחזור להתווכח"    ח"כ סער תוקף את נתניהו: ""לא נכון להקים ממשלה מנופחת בעת משבר כלכלי קשה"
דן מרגלית
סביר להניח כי רגב לא תמנה מפכ"ל עם יושרה כמו רוני אלשיך, שידחה אותה    אז הוא יהיה נמושה    אבל אפילו מפכ"ל נמושה יגיע איתה במוקדם או במאוחר לעימות
יוסף אליעז
הפעם היחידה שאדלשטיין הרים ראש מול נתניהו הייתה גם היא על-רקע רדיפת הכבוד והדאגה לכסאו, וזו פרשת ייחודו של הנאום ביום הזיכרון    אומנם לדעתנו אדלשטיין צדק אז מול הגברת רגב ושולחה, אך גם פרשה שולית זו מעידה על אופיו וקטנוניותו של מר אדלשטיין
עמנואל בן-סבו
דווקא בימים אלה קולם של לאה ושמחה גולדין, הנאבקים בעוז ובעוצמה, אשר אינם מרפים, מתראיינים, כותבים, מוחים, זועקים את כאבם הנורא על שבנם האהוב, הקצין, הדר גולדין וחברו אורון שאול, טרם הוחזרו לארץ למנוחת עולמים ונמצאים בידי החמאס
עידן יוסף
מפלגת הימין אומרת כי הימין יודע שעליו לוותר, אך לא עד כדי הפיכת המדיניות    טוענת לחוסר תיאום של הליכוד עם יתר חברי הגוש    "ממשלת אחדות לא יכולה להיות ממשלת שמאל, גם אם היא בראשותך, והיא איננה יכולה להתפרק מכל נכסי הימין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il