X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
היסטוריה: מאמן הנבחרת לשעבר מונה באופן רשמי למאמן המועדון של רומן אברמוביץ' סטיב קלארק יהיה עוזרו המבחן הראשון של גרנט: מול מנצ'סטר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

עכשיו זה סופי: אברהם גרנט, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, הוא מאמנה החדש של צ'לסי האנגלית. האתר הרשמי של המועדון יצא בהודעה רשמית לפיה גרנט הוא המאמן החדש וסטיב קלארק יהיה עוזרו.
בהודעה ששיחרה קבוצת הפאר נאמר: "מועדון הכדורגל של צ'לסי מאשר שאברהם גרנט וסטיב קלארק יהיו אחראים על הקבוצה החל מהיום".
"המועדון מאושר שאדם מנוסה כמו אברהם נרתם למועדון בשעה קשה זו ויעזור לו להשיג את מטרותיו. קלארק הוא איש של צ'לסי ויהיה לו חלק בלתי נפרד מניהול המועדון. לאברהם ולקלארק יש את מלוא התמיכה מאיתנו", נכתב בהודעה.
גרנט העביר את אימון הבוקר של הקבוצה לעיניי עשרות עיתונאים וכעת הוא יצטרך לעמוד במבחנים הקשים של הליגה האנגלית, ליגת האלופות והגביע האנגלי. המבחן הראשון שממתין לו הוא משחק החוץ באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד ביום א'.
מוקדם יותר הבוקר, בדרכו להעביר את אימון הבוקר של הקבוצה, גרנט טען כי הוא אינו יודע דבר על מינויו הצפוי ואמר ל-ONE: "אני רק המאמן הזמני, נכון לעכשיו". הסצנה במתחם האימונים של צ'לסי לא זכורה גם לוותיקי לונדון, כ-40 צוותי תקשורת מכל העולם הגיעו לאימון, כולל 2 מסוקי חדשות שחגים מעל למתקן ומצלמים את כל המתרחש.
גרנט גם הגיב לידיעה שהתפרסמה בתקשורת הבריטית, לפיה הוא שוחח עם רומן אברמוביץ' יממה לפני שהמנג'ר עזב: "אני נפגש ומשוחח עם רומן כל הזמן. אין כאן כל חדש".
עזיבה מרעישה
זה נראה כבר כמו היסטוריה עתיקה אולם צריך לזכור שמינויו של גרנט הגיע רק לאחר שז'זוזה מוריניו הפורטוגלי עזב את המועדון במהלך הלילה. פירסומים באנגליה מספרים כי כבר אתמול בשעות אחר-הצהריים מוריניו יצר קשר עם שחקנים בכירים במועדון וביניהם, ג'ון טרי, פרנק למפארד ודידייה דרוגבה והודיע להם על עזיבתו הצפויה.
עד לשעות הערב כל הסגל הבכיר של המועדון כבר היה מודע למה שעמד להתרחש. האירוניה היא שחלק מהשחקנים נכחו בהקרנת הבכורה של סרט שמתעד את השנים האחרונות בתולדות המועדון, החל מההשתלטות של רומן אברמוביץ' ועד לתקופה הנוכחית.
מאוחר יותר התכנסה ישיבת חירום בהשתתפות מנכ"ל הקבוצה, פיטר קניון ואיש יד ימינו של אברמוביץ', יוג'ין טננבאום ובסיומה יצאה ההודעה הדרמטית על סיום דרכו של המנג'ר במועדון.
פתיחת העונה המאכזבת לא סיפקה את אברמוביץ'
כבר עם בעיטת הפתיחה של עונת 06/7 בפרמיירליג היה ברור שמשהו מקרטע בקבוצת הפאר הלונדונית - אולי זאת מכת הפציעות שנחתה על הקבוצה והשביתה לסירוגין שחקנים כמיכאל באלאק, דידייה דרוגבה ופרנק למפארד, ייתכן שעייפות החומר והיחסים הרעועים בין מוריניו כאשר גם הקלישאה החבוטה על חוסר דבק בין השחקנים באה בחשבון.
עם עובדות לא ניתן להתווכח ולאחר 6 משחקים מאזנה של הקבוצה הלונדונית עומד על 11 נק' מ-18 אפשריות, לכל הדעות, מאזן בלתי מתקבל על הדעת למועדון הפאר, במיוחד כשטייקון תובעני כמיליארדר הרוסי עומד בראש המערכת.
במחזור הפותח של העונה קיבלנו סימן לבאות וצ'לסי התקשתה בסטאמפורד ברידג' מול בירמינגהאם הקטנה, כשרק שער מדהים של מיקאל אסיין הקנה ניצחון 2:3 ומנע מבוכה גדולה. גם במחזור השני נקלעו המיליונרים של אברמוביץ' לפיגור מול רדינג כשהפעם למפארד ודרוגבה הביאו את הישועה וקבעו ניצחון שני העונה.
במחזור השלישי יצאו מוריניו וחניכיו לאנפילד האיום והציגו יכולת חלשה מול ליברפול המתחדשת שעלתה ליתרון לאחר 16 דקות משער של פרננדו טורס. פנדל מפוקפק ושער מהנקודה הלבנה של למפארד מנעו הפסד, אך ניתן היה לראות כי משהו חורק בחדרי ההלבשה וצ'לסי אינה אותה קבוצה מהשנים החולפות.
לאחר עוד ניצחון דחוק ולא משכנע נגד פורטסמות של הארי רדנאפ הגיע המשבר שכלל 3 משחקים ללא ניצחון, שייתכן ונעצו את המסמר בארון פיטוריו של ז'וזה מוריניו.
תחילה הפסידו הלונדונים בוילה פארק לאסטון וילה, לאחר מכן סיימו בתיקו נטול שערים ומאכזב מול בלקבורן וגם ליגת האלופות נפתחה ברגל שמאל עם 1:1 בלתי מתקבל על הדעת מול רוזנבורג הנורבגית.

תאריך:  20/09/2007   |   עודכן:  20/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה סופי: אברהם גרנט הוא מאמן צ'לסי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו יציף השתן את פי אשתו....
אחמד זיבי   |  20/09/07 14:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
פרופ' מקס הרצברג, מבכירי תעשיית הביוטק העולמית, הצטרף לדירקטוריון חברת הסטארט-אפ הישראלית MND
מערכת PCאון
הכלב או החתול הלכו לאיבוד? כעת תוכלו לבדוק בדיוק איפה הם נמצאים, ואפילו לשוחח עם המוצא הישר בטלפון, בעזרת ה-PetCell
מערכת PCאון
בטח כבר יצא לכם לראות בקבוקים ריקים עם דגמי ספינות בפנים. איך עושים את זה, ומה עוד אפשר להכניס לבקבוקים - באתר המוזר של היום
מערכת PCאון
חברת אינטל הודיעה כי תוך שנתיים תוכל להתחיל בייצור המוני של מעבדים, הקטנים בכשליש מהמעבדים הקיימים היום
דרור מרום
הייצואנים והייבואנים טוענים כי המצב בנמלים הוא בלתי נסבל - ואומרים כי נגרמת פגיעה חמורה באספקת חומרי הגלם לתעשיה וביכולתם לעמוד כמתחייב מצידם במועדי האספקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il