X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איתן גינבורג, נראה לי, שגם אתה סבור, שבוועדה בה אתה יושב-ראש שלה, לא היה מאומה ממה שמוצג בתוכנית הלימודים באזרחות לצערי, קיימת עוצמת פער מדאיגה בין המציאות בוועדה, שאתה יושב-ראש שלה, ובין הכתוב בתוכנית הלימודים
▪  ▪  ▪
גינזבורג. בעל ניסיון [צילום: מן הטלוויזיה]
פרץ צעקני
זה יהיה מגוחך, אם תלמיד בבחינת הבגרות באזרחות ינסח את תשובתו על דרך עבודתה של ועדה בכנסת על-פי הכתוב בספר האזרחות, אחרי שראה בוועדה בה אתה משמש יושב-ראש רק פרץ צעקני ומתלהם ללא כל קשב וחילופי דעות בשיח מכובד.

אני החתום מטה, קלינסקי איתן, מורה בגמלאות בעשור התשיעי לחייו פונה לעזרתך בשם כל ספרי הלימוד באזרחות ובשם תוכנית הלימודים באזרחות, המונחים על שולחני נזופים לנוכח דרך הפעולה של ועדות בכנסת ישראל.
אני המורה הגימלאי, איתן קלינסקי, פונה אליך, איתן גינזבורג, חבר בכנסת ישראל, שגם נושא בתפקיד חשוב של יושב-ראש ועדה מאוד נכבדה בכנסת.
אני מבקש לנצל את היותך חבר כנסת ועורך דין להיענות לבקשתי ולהיות נציגם של ספרי הלימוד באזרחות המוגשים לתלמידי ישראל, ונציג תוכנית הלימוד באזרחות המונחים על שולחני, שבין הכתוב בהן ובין המציאות פעור פער בלתי נסבל. אבל אסור להשלים עם עוצמת הפער.
יש לי בקשה אליך, חבר הכנסת איתן גינזבורג. הבה נקרא יחד רק קטע אחד מתוכנית הלימודים באזרחות: "... ועדה בכנסת ישראל דנה ברגיעה רבה וביסודיות רבה בנושאים העולים בפניה לדיון. נציגי כל המפלגות מלבנים באריכות כל פרט ופרט בחוק המוצע בדיון מכובד ומעמיק. משימתם לרדת לשורשו של כל סעיף בחוק ולהביא לשולחן הדיונים בכנסת ניסוח חוק מוגמר שנבחנו.... "
לצערי, תקצר היריעה מלקרוא את כל המובאה הארוכה. אך אחרי אתנחתה קלה נמשיך לקרוא קטע נוסף: "לוועדה יש יתרון בכך שהיא מתנהלת תוך שיח וקשב לדברי כל חבר בוועדה המעלה את טיעוניו והשגותיו בהרחבה. מתאפשרת הבאת מומחים ואנשי אקדמיה, המוסיפים מידע חשוב לחברי הוועדה. נציגי המפלגות בוועדה מעלים השגות ושואלים את המומחים שאלות. רק אחרי החלפת דעות ודיון רציני ומעמיק, בו מתאפשר לכל חבר בוועדה להעמיק בפרטי כל הסעיפים וללבנם, מציגה הוועדה את סיכומיה בפני כנסת ישראל, המצביעה על החלטתה....."
איתן גינבורג, נראה לי, שגם אתה סבור, שבוועדה בה אתה יושב-ראש שלה, לא היה מאומה ממה שמוצג בתוכנית הלימודים באזרחות. לצערי, קיימת עוצמת פער מדאיגה בין המציאות בוועדה, שאתה יושב-ראש שלה, ובין הכתוב בתוכנית הלימודים, עליה נדרש לשקוד התלמיד בבית ספר תיכון, ועל כך הוא ייבחן בחודש הבא בבחינת בגרות באזרחות.
זה יהיה מגוחך, אם תלמיד בבחינת הבגרות באזרחות ינסח את תשובתו על דרך עבודתה של ועדה בכנסת על-פי הכתוב בספר האזרחות, אחרי שראה בוועדה בה אתה משמש יושב-ראש רק פרץ צעקני ומתלהם ללא כל קשב וחילופי דעות בשיח מכובד.
אני מבקש ממך, עקב היותך עורך דין, להיענות בחיוב לבקשתי לייצג את תוכנית הלימודים המבוישת והנכלמת על-ידי יושבי ראש ועדות כוחניות. איתן גינזבורג, אתה כבעל ניסיון בניהול ועדה, וכמי שנושא בתואר עורך דין, לפני שאתה מגיש את התביעה המשפטית אבקשך לעבור על כל ספרי הלימוד באזרחות ולעבור על כל תוכניות הלימודים.
אני מקווה. שתענה בחיוב למשאלתי ותתבע את עלבונם של ספרי הלימוד באזרחות ותוכניות הלימוד, שנותרו נזופים ונעלבים, כי בין הכתוב בהם ובין המציאות בדיוני הוועדות פעור פער. אני מקווה, שתייצג בנאמנות את תוכניות הלימודים ואת ספרי הלימודים על עלבונם הצורב, שלמעשה אין קשר ביו הכתוב בהם ובין המציאות בכנסת.
אני מקווה, שתייצג את תלמידי ישראל, הנופלים קורבן לעוצמת הפער בין מלל עקר חסר משמעות בתוכנית הלימודים ובספרי הלימוד ובין איך נראית וועדה בכנסת ישראל, שאתה אחד מיושבי הראש שלה. אנא, כעורך דין, מצא את המוסד המתאים שבפניו תועלה לדיון התביעה.

תאריך:  07/05/2020   |   עודכן:  07/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה מחבר הכנסת עורך דין איתן גינזבורג
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
יופי של וועדה, היא מופת חינוכי
יופי של וועדה  |  7/05/20 18:17
2
פניה למורים, ולמורות ולגננות
איתן קלינסקי  |  7/05/20 20:25
3
וועדה צעקנית קרש קפיצה ליו"ר
וועדה צעקנית  |  8/05/20 11:53
4
וועדה צעקנית קרש קפיצה ליו"ר
וועדה צעקנית.,.  |  8/05/20 12:00
5
זה באמת יהיה מגוחך
באמת מגוחך   |  9/05/20 07:59
6
אם התלמיד ייתיחס לספר הלימוד
זה יהיה מגוחך  |  9/05/20 13:06
7
מעריכה את עבודתו של מר גינזבור ל"ת
תנועת הליכוד  |  11/05/20 09:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מרגלית מולנר-גויטיין
בימים אלה חזר למסך הקטן סרטו של רומן פולנסקי "סופר הצללים" (2010) The Ghost Writer    אולי לא במקרה, שכן הסרט מעלה תהיות ממשיות גם לגבי הפוליטיקה כיום    הצופים יכולים להתרכז עכשיו בסרט, הדורש מעקב צמוד אחר פרטי העלילה
טל בן-יעקב
ארבעת הראשים במפלגת הציונות הדתית מצפים כל אחד לתיקים בכירים, אשר כמובן לא יגיעו, ותקועים בפלונטר משותף עם נתניהו    בנט ושקד יותר מנוסים פוליטית מפרץ וסמוטריץ' ויודעים לשחק על הפחדים של ראש הממשלה, וצפויים לקבל את רוב השלל    רק שאיומיהם כי יישארו באופוזיציה מופרכות - הם דורשים גבוה על-מנת לא לקבל נמוך מידי    למעשה, הם נתונים לחסדיו של נתניהו
חניאל פרבר
הרעיון הרוחני המסתתר מאחורי מצוות "ספירת העומר" המבואר בספר החינוך (מצווה ש"ו), הוא כדי לבטא את כיסופנו לקראת חג מתן תורה - שבועות
עמוס גלבוע
מועלה טיעון (על-ידי ד"ר יגאל קיפניס) שאילו מסרנו את רמת הגולן לסורים, כי אז כל פני המזרח התיכון היו משתנים, סוריה הייתה יציבה ופרו אמריקנית, חיזבאללה היה נזרק, לא הייתה בעיה עם אירן, וביטחוננו היה גדל    את זה בדיוק הבינו 5 ראשי ממשלה שהיו מוכנים למסור את רמת הגולן   האם הם טעו בכך, הוא שואל    תשובתי: כן הם טעו והוא טועה בפנטזיה שלו
יוני בן-מנחם
עסקת חילופי השבויים החדשה בין ישראל לחמאס היא הרבה יותר מורכבת ומסוכנת לישראל מ"עסקת שליט". לישראל אסור לוותר על העקרונות שקבעה לאחר "עסקת שליט", גם אם המו"מ יארך זמן רב, אחרת היא תהפוך לנסחטת על-ידי החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il